1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok. Zo ver ben ik dan voorlopig nog niet. :+
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was dat niet makkelijker om jezelf intestellen op een andere nationaliteit? Dat je dan vervolgens gaat zoeken op je eigen land in Halo 3, die dan is verandert in timboektoe oid?

    Anyway, ben weer level 39 in Team Doubles, moet dit keer wel ff level 40 halen, iemand die geniaal goed is en die mij wil hebben levellen? Moet dat ene verdomde leveltje nog hebben, heb ik 3 sterren :cool:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja klopt. Moest je hem op een vreemde taalinstelling zetten, van een land waar bijna niemand online mee kwam en dan kon je ze halen. Moest je alleen weten welke opties je daarna in Halo 3 moest selecteren om naar matchmaking met eigen land te gaan. Zelf nog niet gedaan, maar zou ook nog eens een optie zijn als mensen ze willen halen. :)
    Ga eerders wel weer wat gewoon spelen en dan zie ik wel of ik nog wat haal.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had een keer in chinees/japans geprobeerd met een paar anderen...tevergeefs. Zoeken duurde ontiegelijk lang, maar uiteindelijk werd het dus een LW match van 4 personen, waarbij er 2 personen naar 1 minuut al weg gingen...
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het waarschijnlijk fout gedaan, bij ons ging het perfect. Eerst je taal instellen op een of andere vage taal, wij deden de een na laatste en starten toen Halo 3 op. Dan moet je naar Matchmaking en dan ''X'' drukken en kiezen voor ''Mijn land/taal'' en dan tegelijkertijd zoeken. Bij ons had het ook een paar pogingen nodig voordat het lukte, ook kom je nogal vaak op Guardian en daar is geen laser :9.
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hij iedereen in z'n vriendenlijstje message sturen:
    IK ZIT IN BUNGIE FAVORITES:+
    Vervolgens ik hem joine komt hij met droge opmerking: soort van dan8)

    Trouwens wil ik weer binnenkort beginnen aan team slayer aangezien ik nog force colonel ben.
    Tag : Blackshadow1993
    skill : Rond de 40

    maar soms heb ik dagen dat het me voor geen meter lukt ,dan doe ik gewoon wat customs...
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  7. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Was eerst 47 ts, nu 45
    Achterlijk dat ik heel vaak won, toen 1x verloor en meteen omlaag ging. :')
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Stomme vraag misschien, maar ik kom er niet aan uit. Hoe kan ik een online game joinen? Waar moet ik dan precies zijn?
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    matchmaking, dan kies je een mode en doe je gewoon zoeken, het duurt ff..
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het syteem:cool:
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ga naar Matchmaking, kies een playlist, druk op start game, wacht tot de matchmaker een game heeft voor je, spelen!! 8)

    Kheb gister de controls op Bumper Jumper gezet. Was wel ff wennen, ben echt heel vaak dood gegaan dat ik ding reloaden ipv melee :+
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo3 heeft wel een slecht rank systeem maarja gelukkig ben ik al level 50.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een beetje varieren met wie je speelt. Ik ben nog ongeslagen met een outeamgenoot van me (stuk van 70 games) en levelde de laatste potten weinig (van 25 tot 32 duurde 40 games ofso). Toen ik met iemand anders ging spelen ging ik zo naar de 50 (paar levels per win).
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Team dubbels neem ik aan?
     
  15. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja,Team Doubles.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het moet toch niet uitmaken met wie je speelt? Heb het hele sigma verhaal wel gelezen maar was een beetje wazig. Komt er toch op neer dat je zoveel mogelijk achter elkaar moet winnen en zo weinig mogelijk verliezen? Ik heb gister en eergister met 2 maten gespeeld en we hebben zo'n 25 potjes gespeeld (allemaal met meer dan 30 kills verschil gewonnen) en nou ben ik van skills 9 naar 10 gegaan >.> .... lame...
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die met mij Team Doubles wil doen of een paar mensen die Team slayer/swat/objective willen doen?

    Ik wil lvl 50 worden en ben in zo'n 4 onderdelen rond de lvl 45...

    Ik wil alleen spelen als je skills hebt en een headset:+
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mijn Team Doubles level zit volgens mij op 20, en ik heb de Legendary niet :+
    Anders had ik wel gewild.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :mad: ik heb met 2 teammaten gespeeld in Team Doubles, allebei begonnen zij bij 10-15 en ik bij 20-25, en heb 8/10 potjes gewonnen. Ik ben nu echter 28 en zei allebei 40-45 :confused::mad:. Zou in principe wel ff willen, maar Team Doubles heeft niet echt zin.

    Team Slayer was ik 42, won ik 6x g ing ik niet omhoog, verloor ik 2x en nu ben ik 39. Kut Systeem.
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een tijdje bezig met de multiplayer, maar ik vind em frustrerend. Jammer, misschien had ik de game niet moeten kopen. :mad:

    Edit; net een potje gewonnen met 24 tegen 25....echt in de allerlaatste seconde. Dan is het wel leuk...hahaha. Geef het nog 1 kans.

    Maar ik kom steeds in dezelfde map terecht met matchmaking. Kan ik ook nog andere dingen doen met multiplayer, want vaak is alles 'leeg' behalve matchmaking...
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009

Deel Deze Pagina