1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Tuurlijk is Halo veranderd kwa aanpassingen. balance is zovaak aangepast in halo dat is niet normaal! Maar kwa gameplay elementen? Is het niet veel veranderd. In halo 3 zie ik de X knop die alleen voor noobs word gebruikt. Maar waar het om ging is dat ik hoop dat ze in Halo: Recon iets aan de gameplay aanpassen.. bijvoorbeeld cover. (just a thought) dit zou zo veel kwa gameplay veranderen! Ze gebruiken nu al third person perspectief bij die missile pod en turrets bijvoorbeeld. Wat nou dat als je naar een muur toeloopt. een knop indrukt. En je ziet jezelf third person die muur huggen! Lijkt mij vet. Zo kunnen ze risico's nemen in Halo: Recon die ze niet hoeven toe te passen in Halo 4.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    daaar zou ik niet op hopen. heel misschien met de mythic map pack in t voorjaar maar ik denk het eerlijk gezegt niet
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, dan wil je er gewoon een ander genre van maken. Kan je beter Gears en Halo afwisselen, dan dat je het gaat proberen te mixen wat sowieso niet goed gaat werken. Ken geen 1 spel waarbij cover tegen muren echt leuk werkt, behalve gears dan.
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit echt een lijst customgamesspelers gehad. Lijkt me wel leuk. Heb tot nu toe 3x een periode gehad dat ik een hoop mlg ging spelen. Maar vooral in de avond werd het toch wel erg moeilijk om nog wat te winnen, wat weer erg demotiverend werkt, dus gaan we maar weer gewone MM in O-)
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg! Net een game gehad met een 35/36 kills spree. En ook nog eens een perfection erbij, heerlijk! :D
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor degene die het nog niet wisten. Het is Griffball weekend!!
    Damn zo verslavend is dat. Mijn hoogste is een Killmanjaro tot nu toe. Vanavond ga ik de 10 kills proberen te halen :) Echt mooi het eerste potje dat ik speelde +32 score en 5 overkills.

    Netjes gedaan Madoperator. Ik weet ook een goede tactiek op Avalanche om veel kills te krijgen zonder dood te gaan. (campen! met spartan laser en sniper)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    beter goed gejat dan slecht bedacht toch? maar het was maar een idee.. ik bedoel verschillende classes zou ook een optie kunnen zijn die die gameplay kunnen veranderen.. niet dat ik dat vet zou vinden.. maar ik zou in de mp wel wat verandering willen zien..

    CAMPER!!! GET THE TORCHES!! 8)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jeuj Griffball weekend \o/
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah vooral leuk als je in een team komt met mensen die t nie snappen.. Ik zeg telkens: JUMP SO I CAN BOOST U!
    Heh? .. Whattefuck is boosting dude?
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel halo 3 redelijk veel, en vandaag zegt iemand uit mijn vriendenlijst ook wat over boosten met griffball, dus ik dacht dat hij het over exp/rank boosten had. Ik speel dan ook haast nooit griffball.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind er niet zo heel veel aan, tijdje gespeeld om de killionaire te halen (had er toen 1:cool:. Denk niet dat ik het nu ga spelen, misschien een paar potjes.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Unlock met je grifball ook die overkill achieve 8)?
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Die moet in lone wolves. :+
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Doh, zo niet haalbaar voor moi :9
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een killionair gehaald :p als je een goede connectie heb of host bent ben je onverslaanbaar :)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vooral het host gedeelte is erg bij die gamemode. Daarom was ik het destijds ook al snel zat :+
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff donderdag avond ownde ik iedreen best dik met griffball. Maar vrijdag en kon ik gewoon niemand meer als eerst raken. Echt saai is het spel dan. Ik wil de killionair eigenlijk halen. Dus ik hoop dat de connectie zo een beetje goed is.
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, donderdag kreeg ik makkelijk multikills enzo, nu lukt het maar niet. :mad:
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even een paar exterminations gehaald. Geinig spelleke hoor dat grifball :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.604
    Leuk Bevonden:
    17.757
    Zo.
    Met een goed humeur, dacht ik laat ik eens eventjes lekker op deze rustige zondag een potje ouderwets multiplayeren met Halo 3.
    Ik doe de DVD erin en hij start op. Joehoe. Vervolgens krijg ik geen verbinding met Live. Wat is deze. Connect ik nog een keer, doet ie weer, lult ie dat me NAT openstaat ofzo en dus te sloom is. Maargoed, inmiddels alweer een kwartier verder (altijd leuk die multiplayer) begin ik.
    Yes! Swords! Bruutste gametype ooit!
    NOT! ^*($*($^($BUNGIE, je snapt er ook geen reet van, Swords SUCKS!
    Beetje op elkaar in lopen hakken totdat iemand anders komt en je doodmaakt! MAN! Oke, na 2 seconden had ik er weer genoeg van. Dus ga ik uit t potje en opeens verlies ik weer verbinding met Live. Ik denk ik ga Social Slayer doen (heb de nieuwe maps niet en ga ze ook nooit van me leven kopen als dit zo door gaat), krijg ik Netwerkdifficulties. Could not retrieve infromation van Xbox Live.
    WTF. Wee. Tee. Ef. Wat is dit nou weer voor een zielige zooi zeg. Ik betaal ervoor en die troep loopt de laatste tijd nooit meer soepel, vooral niet meer bij Halo 3. KutLive.
    Waar zijn toch die goeie oude tijden gebleven. Puur raggen met Slayer. BTB, lekker met je Battle Rifle knallen. Nee hoor. Bungie pleurt er Swords, King of me oma, en leuk opaball erin. Daar zit ik ook echt op te wachten als ik Rumble Pit kies. Is het nou zo moeilijk, om gewoon 1 Playlist Slayer only te maken waar je oldscool kan raggen en die andere crapgametypes in een andere playlist te gooien?
    Damn, de goeie oude tijden waren echt de Beta van Halo 3. Dat was gewoon heerlijk. Bungie, bij deze, mn middelvinger.
    Alstu.
     

Deel Deze Pagina