1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In matchmaking kom je alle mappen tegen. Alleen zijn de waarde(hoevaak die map word gekozen) van de mappen verschillend op basis van die playlist.
    Team slayer heeft vaak de middelgrote mappen
    Team Doubles heeft vaak de kleine mappen
    Team Squad heeft de middel to grote mappen
    Big Team heeft de grote mappen

    Zo zijn er ook nog playlists die je niet kan doen wanneer je niet de nieuwste mappen hebt gedownload.

    Ik heb even op Bungie gekeken, en ik zie dat je iets van 7x het level Guardian hebt gespeeld, en 2x Snowbound in "Basic Training" De naam zegt het al, en deze playlist is alleen bedoeld als je nog niet eerder het spel hebt gespeeld. Ook is het niet meer mogelijk om deze playlist te spelen naar een bepaalde tijd/aantal potjes.

    Je kan niet verwachten dat je direct al goed bent in de game, en op het eerst gezicht lijkt de game alleen te gaan om rushen met schieten, wat eindigt op een beatdown.

    En wat bedoel je met leeg? Custom/Forge/Theater ofzo? Dit is logisch, want hier moet je via de friendlist mensen uitnodigen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  2. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt man! je maakt het even wat helderder voor me nu!

    Soms vind ik het wel frustrerend omdat het eigenlijk alleen om granaten gooien gaat en de melee tellen ook veel te zwaar mijns inziens.
    Ik was juist van GTA deathmatch afgestapt omdat dat alleen om headshots gaat (erg BORING en frustrerend) en wilde deze even proberen, maar tot nu toe vind ik em niet denderend.
    Misschien dat CoD4 dan toch de beste is, al heb ik die nog niet geprobeerd.

    Halo 3 is tot nu toe niet echt satisfying zeg maar, te veel 'geluk' en 'pech'. Beetje weak.

    Ik heb er nog niet echt een goed gevoel bij... misschien komt dat nog?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je begint met de multiplayer kan je in het begin alleen maar Basic Training doen inderdaad. Zodra je 9 potjes heb gespeeld of 5 EXP in die playlist, komt de rest vrij. En dan begint de pret. Vooral als je met wat vrienden speelt is het _O_
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Halo de beste shooter wat betreft multiplayer, bungie blijft zijn hand uitsteken voor de fans!

    Ik kocht hem op de gok terwijl ik nooit Halo 1/2 had gespeeld:eek: maar ik weet zeker dat ik met bijna 2000 potjes online gespeeld heeeeeel veel uurtjes hiermee zoet was.. daarnaast de singleplayer en theater en forge.. te vaak gespeeld..
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat? Ga dat eens doen dan ;)
    Vooral Halo1, die campaign is geniaal _O_
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind hem online wel vermakelijk. Je hebt wel veel granaten gooien en melees, maar je zult ook genoeg kills met je wapens kunnen maken.
    Als je GoW2 speelt, is het ook veelal granaten gooien, melee+shotgun of chainsaw.
     
  7. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet gewoon blijven oefenen denk ik. Heb je nog tips? Vaak als ik een tegenstander tegenkom gaat ie als een gek heen en weer springen. En natuurlijk is dat logisch, maar misschien heb je nog bruikbare ideeen;):thumbs:
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap geen snars van de Halo Campaign maar ik heb hem 5x uitgespeeld, ik kan ook echt niet uitleggen wat Halo betekend:+
    Maar ik speel alleen voor de MP denk ik..
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Geluk en pech :lol:|:-?


    Snap dat het in het begin zo lijkt (zeker in basic training), maar Halo is echt wel een game waar je skills voor nodig hebt hoor. Tuurlijk de nr 1 is een duidelijk voorbeeld van geluk en die momenten zijn er zeker ook, maar ze overheersen zeker niet.
     
  10. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijven video-games, dus de factor geluk speelt een grote rol. Dat is nu eenmaal zo.
    Neemt niet weg dat ik games heb gespeeld waar je echt aan je skills kon werken en wie weet komt dat gevoel bij Halo nog wel. Tot nu toe vind ik het nog niet denderend.
    Ieder zijn/haar ding natuurlijk.

    Je video geeft trouwens perfect aan wat ik bedoel. Bedankt daarvoor ;-)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij precies hetzelfde, kocht hem terwijl ik nooit Halo 1 of 2 had gespeeld, vind de single player toch erg leuk alleen snap weinig van het verhaal. Heb ook ongeveer 2000 potjes multiplayer gespeeld volgens mij en er gaan er nog velen volgen al heb ik het al maanden niet gespeeld.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kom anders een potje tegen mij online spelen :). Kan jij vast met een hoop geluk van mij winnen ;)? GT = Smurfuhrer
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De geluksfactor in een spel als Halo 3 is net zo groot als die bij een potje voetbal (bij wijze van spreken). Je moet raak schieten. Als je niet op let en er staat iemand achter je, dan heb je pech. Ik zie niet waarin Halo 3 een grote geluksfactor heeft.
    Dat het niet overeen komt met de werkelijkheid is een tweede, maar omdat alle spelers gelijk zijn, speelt geluk een kleine rol.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Elk spel dat MP heeft, heeft een geluksfactor....
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, want ELK spel heeft een geluksfactor. :+ Voetbal, dammen, touwtjespringen. Meestal komt jouw geluk voort uit de pech van een ander. Toch?
    Ik wil alleen maar zeggen dat de uitspraak 'Halo 3 heeft een erg grote geluksfactor' alleen klopt als je zegt dat deze net zo groot is als bij andere spellen. Ik denk dat de geluksfactor bij Halo 3 net zo groot is als die bij Call of Duty 4 of Fusion Frenzy.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar heb je gelijk in :cool:. Overal is het gelijk....

    Deze week met Lone Wolves van level 38 naar 34 gegaan. Pro ik :9
     
  17. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verlies ik gegarandeerd:emo:

    Ik blijf de game wel spelen hoor, want ik denk dat ik em nog wel tof ga vinden, de single campaign heb ik net op normal uitgespeeld en dat ging toch goed!

    Het moet goedkomen! Ben op internet ook wat guides en tips aan het doorlezen...:b:

    Dammen en schaken hebben geen geluksfactor. Dat zijn imo echte strategie-inzicht games. Als je daar geluk bij nodig hebt, doe je het niet goed (en dus heb je geluk als een zet goed uitkomt)

    En wat dacht je van GTA IV Deathmatch, als daar de geluksfactor geen ontzettend grote rol speelt, weet ik het ook niet meer. Dat is gewoon dom headshots uitdelen. En als je geluk hebt ben je net iets eerder dan de ander. Gelukkig is halo 3 beter;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de geluksfactor bij cod 1000 keer hoger dan bij Halo, ik vind dat niet ingezoomd dinges schieten gewoon sprayen op iemands benen tot iemand een headshot krijgt. Vind het daarom ook totaal niet leuk, het heeft te veel met geluk te maken.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Idd helemaal mee eens,
    Bij Halo 3 komt t veel meer op skills aan :)
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is wel goed om te weten dat bij CoD de geluksfactor nog hoger ligt! Bedankt;)
     

Deel Deze Pagina