1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook weer de game opgepakt omdat ik de lag een beetje zat was bij GoW2. Meteen Sociale Slayer, BR only_O_
    20 headshots, 30 kills, 10 deaths:cool:!!
    Zo heeerlijk, snap niet meer waarom ik een ander spel ben gaan spelen.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zoals eerder gezegd, vind ik het zeer meevallen met de gelukfactor in Halo 3. Vooral als je kijkt naar Halo 3, komt geen geluk aan te pas als je beetje skilled mensen tegenover elkaar hebt. Gaat erom wie het best zijn hand speelt dan zeg maar. Overigens is bij Multikills er wel vaak een factor van geluk in de trend van je teamgenoten hebben al eentje low geschoten die jij dan op kan pikken voor een double of je moet net geluk hebben dat je iemand tegenkomt (zo heb ik heel vaak geen overkill kunnen maken omdat na de triple die 4de gewoon niet verschijnt :mad:). Voor de rest vind ik het zeer meevallen met gelukfactor, en tuurlijk als je random een nade gooit kan je geluk hebben dat je iemand sticked of iets dergelijks, maar dat is 99 van 100 keer niet game bepalend. En vaak ook niet 100% random, bijvoorbeeld dat schot in de MLG/ESPN Top 10 #13 dat filmpje van net. Dat schot tegen de muur is in principe gewoon zo gecalculeerd dat hij komt op het beginplekje van de tegenstander, maar je moet natuurlijk wel geluk hebben dat ze niet allemaal in de shotty room zijn gedoken ofzo.

    p.s. Bij Dammen of Schaken zit ook een geluksfactor, je moet geluk hebben dat je tegenstander je val niet doorziet of een fout maakt om te winnen (Als je allebei foutloos zou spelen kwam er geen winnaar).
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    @thomas
    En eigenlijk wil ik hier ook wel wat aan toevoegen8)
    In het dagelijkse leven heb je toch ook geluk of gewoon pech, dat is dus evenveel in welk spel dan ook.
    Zoals dus eerder gezegt jou geluk komt voort uit iemand anders zijn pech(skills weggelaten:+)

    Ander voorbeeld
    In een echte oorlog heb jij ook een geluksfactor wanneer jij degene killt of gaat killen eerder ziet en je wapen al klaar heb staan om te schieten.
    Anderzijds kan je ook zoveel pech hebben dat je in een bepaalde tijd niet beseft dat je ineens dood bent.

    Dus eigenlijk is er geen verschil per game.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je komt ook niet ver als je die Legendary map niet koopt.
    Dat is gelijk 25 euro voor één zo een map om 2 of meer dan die modes te spelen.
    Best wel oplichterij.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het vorige week wel gekocht, omdat ik graag af en toe Social Big Team wil spelen. Ik vind 8 tegen 8 op Sandtrap gewoon het vetst. 4 tegen 4 of 5 tegen 5 vind ik met Halo niet zo cool.
     
  6. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is nu als xbox classic te koop heb ik zonet gelezen, maar 29 euro meer
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Over lucky gesproken...



    Ownage:D




    8)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Echt geniaal die video mode. Zijn genoeg coole vids te vinden. Lucky or not, I like them.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wanneer komt de mythic nou8)
    Hij zou toch 2 weken terug verschijnen?
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    En deze dan

    Nummer 1 heeft echt zoveel mazzel he
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    FYP
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerste Halo 3: ODST screenshot gelekt! :eek:
    [​IMG]

    8)

    Halo blijft toch vet. Heeft een 'x-factor' wat veel games niet hebben, en dus blijf ik het ook 1,5 jaar na de release spelen.
    Vooral de theatermode natuurlijk. :p

    Wel vreemd dat gisteren me pas voor het eerst opviel wat er allemaal voor weirde opmerkingen worden gemaakt door je medesoldaatjes. :+
    Hopelijk blijft die humor in de serie zitten.

    [​IMG]
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal:D!
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 1 van m'n leukste matches ooit met Big Team Battle gespeelt :p
    85 Kills, 8 deaths (oftewel +77 K/D :))
    10 double kills, 5 killing sprees, 4 killing frenzies, 3 running riots, 2 rampages. :') Dan nog wat sniper kills en lazer, in totaal 41 medals :)
    En dat in 1 game, best wel een record \o/
    (Capture the Flag)
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Met de Banshee 8)
    Damn die tegenstanders zullen nooit weer een halo spel in hun 360 drukken.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De banshee is inderdaad wel vrij easy kills, Maar in Valhalla moet het best simpel zijn om een banshee neer te krijgen, laser, 2x missle pod, warthog eventueel, plasma pistols en power drains. Ik probeer altijd zo'n powerdrain op een banshee te gooien en dan een plasma grenade, helpt altijd wel als het andere team de map controlled en je geen missle pod beschikbaar hebt.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind Team Snipers altijd wel leuk om te doen...tot vandaag.
    Nog nooit heb ik zulke k*t levels plus zulke k*t tegenstanders gekregen. Levels zoals Sandtrap en Avalanche, waar je eewig moet zoeken, tegenstanders die gaan verstoppen als ze voorstaan met nog een dikke minuut op de klok. Plus de tegenstanders waarbij het lijkt alsof ze een auto-aim functie hebben. Eén gast was inderdaad erg goed, maar om hem meerdere keren achter elkaar te spelen, urgh. Altijd frustrerend om tegen level 50'ers te spelen die ook nog eens geweldig zijn in snipen.

    Ik zie mezelf toch wel als iemand die redelijk kan snipen, en om dan een bericht te krijgen als "Noob" van iemand die heet Iselll50s. Bij momenten zoals dit moet ik mezelf eraan herinneren dat het maar een spel is, één die door vele spelers toch net wat te serieus word genomen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat haat ik altijd zo erg. Leuk dat je uren lang hetzelfde spelletje speelt en logischer wijs beter bent dan de gemiddelde gamer maar ga dan geen berichtjes sturen.

    Zo speel ik zelf veel tf2 en kreeg van de week een message "Damn, you're good :eek:" en daar kan ik altijd wel om lachen en nu staat hij dan ook in mijn FL :+ Maar zelf zou ik nooit een message sturen in de toon zoals die jou werd gestuurd. Lekker boeiend als je beter in een spelletje bent dan anderen. Veel gasten hebben niet de tijd om veel te spelen, spelen meerdere spellen om spelen überhaupt niet veel.

    Helaas heb je bij het ene spel meer van die gasten dan bij het andere. In mijn Halo 2 periode kreeg ik ook veel messages met "no-life" of "I will 0wN you when it's 1vs1" etc. als we wonnen na een potje MM. Laat me gewoon een spelletje spelen en hou die messages voor je. Het vervelende is dat het maar een message is maar toch is het scheitirritant :x
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die schelden over een game zijn juist de no-lifers.
    Ik was gister gewoon Valhalla ( bomb dingetje) aan het spelen, en iemand zei zo dat ik in die Warthog moest komen. Het probleem was, dat hij het zei op een commanderende toon, en dat is dus iets waar ik niet van houd. Ik liep gewoon rustig verder, en dan hoor je even later 'Fuck you, you fucking retard.'. Zulke mensen maken dit spel minder leuk om te spelen. OK, je kan het spelen als een compititie, wat ook wel leuk is, maar ga dan niet andere spelers lopen te dissen die niet goed zijn in jou ogen.
     
  20. mirel

    mirel Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Commanderende toon? :') Stap gewoon in als die vent dat zo graag wilt. Eigenlijk hoeft ie het niet eens te zeggen.
     

Deel Deze Pagina