1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister de mythic maps gedownload en even in forge gecheckt of het wat was, vind met name Assembly? (die paarse map) een erg toffe map, daarop heb ik ook al 1 potje CTF gedaan. Die andere 2 maps lijken me ook wel vet.
     
  2. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ze ff gedownload, meteen perfection en Extermination gehaald. En ik maar denken dat het moeilijke achievements waren.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    lees en gamertag
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Iedereen roept wat anders.

    Heb op gamertag 2 laatst 3 maanden subscription aangeschaft.
    Gamertag 1 heeft geen subscription, maar wel Mpoints.
    Heb net op gamertag 1 de maps gekocht.
    Tot mijn blijdschap zijn deze maps nu ook beschikbaar voor gamertag 2.

    Daarnaast, kon ik met gamertag 1, na het kopen van de maps, ook oppeens live spelen. Blijkbaar heeft het aanschaffen van die maps ook meteen voor een subscription gezorgd.

    Zal wel een foutje zijn geweest O-)
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je krijgt als je een nieuwe GT aanmaakt ook 1 maand GOLD dan zal dat het wel zijn.
    Van die maps weet ik nietzoveelaf
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit weekend is gratis xboxlive(staat gelijk aan 48 trial dus geen ranked)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is Sandbox toch een verschirkkelijk slechte map zeg. Waarom stemt niet iedereen deze weg. Serieus de andere twee maps zijn leuk en goed maar Sandbox is zo saai en slecht. Leuk om in te Forgen maar die standaard Slayer en BR Slayer is echt zo dodelijk saai op die map.

    Mensen die nog regelmatig Halo3 (Mythic) spelen zend me a.u.b. een invite. Ik speel bijna altijd alleen omdat ik weinig vrienden op XBL heb die Halo 3 spelen.

    Net ook een grappige Duck Hunt map gespeeld, echt grappig. 10 gele eendjes en een sniper.

    -2000e post-
     
  8. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een FR verstuurt, ik speel nog regelmatig halo en heb ook nog best veel vrienden die het dus spelen.
    Trouwens vind ik sandbox wel meevallen als het team br's is en orbital haat ik juist heel erg omdat het vaak met een neutral assault potje komt.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben een van die vriendjes (L)
    Dus add ik je wel Bon
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Mythic gekocht! \o/
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jeah Arti :D. Na morgen heb ik alleen nog maar een presentatie. Dus morgen ben ik ook weer van de partijtje Halo!
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb jullie allebei ff toegevoegd. (Arti + MM) Ben alleen niet altijd ff consistent in Halo 3 en heb nooit zin om echt serieus aan m'n rang te werken. :) Mythic vind ik een aardige mappack. Alleen Assembly vind ik niet denderend.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Saw Extremity is echt de leukste puzzel map die ik in Halo 3 heb gespeeld. Je hebt er geen gametype voor nodig (best is gewoon teamslayer zonder suicide penalty). Heb hem net uitgespeeld met een paar vrienden, gegarandeerde fun en ook wel frustratie ^^. Op youtube staat een walktrough, maar het is veel toffer om het zelf uit te zoeken, echt een aanrader! _O_
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister de Perfection gahaald :) Geeft je toch een beetje een goed gevoel.

    Voor de geintresseerde. Er kunnen weer twee nieuwe achievements worden gehaald dus het is nu niet 1525 maar 1575 geworden. De twee infection achievements. Twee kills als zombie en twee kills als human. Je kan het vinden in de Rumble Pit lijst!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand ( 2, 3 personen ) die me binnenkort even snel willen helpen met Legendary co-op op de levels Crow's Nest en Tsavo Highway. Dan heb ik alles gehad en heb ik weer 250 GS meer. :p
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Sjure, heb ik weer een excuus om Halo te spelen. :)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nice, dat is nummer 1. Heb wel liever een of twee personen meer. Kan er serieus geen bal meer van namelijk. :+
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe ook wel mee een keer ooit ergens.

    Edit: nu?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wanneer? :)
    Moet zelf nog paar MP achievements, die ik denk niet ga halen, en Flood level voor die Meta Points ofzo.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb vandaag tot een uur of 20:30 de tijd. Laat maar weten, andere dag kan ook. :)
     

Deel Deze Pagina