Ik zal ook wel even een paar van jullie toevoegen, aangezien ik nog redelijk wat Halo 3 speel( of voeg mij maar toe). Speel voornamelijk Team Slayer, Team Snipers, Social Slayer, en redelijk wat customs, MLG heel af en toe.
Binnenkort zal er een gratis online Halo 3 tournament van start gaan georganiseerd door www.TeamReflex.com. Voor inschrijvingen zie: http://www.reflexgt.com Er zijn er ook mooie prijzen te winnen
leuke mooie? vet! respect voor reflex en met name atrox, die jongen doet echt zn best om er wat leuks van te maken
Wanneer ik een nieuw account heb wil ik wel weer eens legendary co-op doen maar heb nog 8maanden op deze
Te lekkere neutral assault op Orbital zojuist. We stonden 0-1 achter. Nog een seconde of 10/15 aan normale tijd. Ik was met een maatje bij die onderste doorgang en wilde die bomb gaan armen. Kwamen die 4 tegenstanders samen naar beneden en schoten dat maatje van me dood. Maar ik zat verscholen aan de zijkant. Zie deze pic aan de zijkant: http://cache.g4tv.com/ImageDb3/128610_m/Orbital-Map.jpg. Maar ik zat precies aan de andere kant. Ik zag ze allemaal langslopen, deed niets tot ze zo'n beetje buiten de radar vielen. Toen gelopen als een malle en gearmed. Kwam nog wel een ventje maar die doodgemaakt. En Kaboem. Was inmiddels al dik in SD-tijd. Dat voelt lekker.
From the creator of "It's Sumo Time"..... we proudly present Rat Race Rat Race is a combintation of a mongoose race and duckhunt. In the middle of the map is a gauss warthog that can't move. The purpose for him is to shoot as many gooses of the map as he can. The mongooses are safe most of the time, but at times they have to jump grav lifts, pass open areas and conquer other obstacles. At these moment you'll be open for incoming fire, you can't die, but you can fall off. To make it a bit easier for the mongooses I've created a race with a King of the Hill gametype. When you pass a obstacle you'll have to wait in the hill. This is so that the first person to passes get's the most points. Also when the hill moves almost everyone will try the next obstacle at the same time = guaranteed fun ! The warthog gunner gets 5 points for every kill he makes and you get 1 point for every second in the hill. Download Rat Race Download Dodge the Cat I did use some interlocking in the map, but not a lot. I only used it to improve gameplay and not aesthetics. However, every form of feedback is appericated! Now... screenshots! Partial Overview Action Screenshots Safe racing part Oh shiiii'... How lucky Advanced Mongoose Tricks The Final Jump Have fun and see you guys online Note: At this moment the spawns are not working as they supposed to be. You can however get a sneak preview at my map. If you think you can help me out with the spawns, please explain in this thread. [/CENTER] Nog een nieuwe map die ik samen met een vriend gemaakt heb =)
oh onder het gemiddeldeheb je btw al een tijdje niet online gezien zat trouwens na lange tijd weer op halocharts te kijken en wat heeft deze nederlander weer eens zieke stats:http://www.halocharts.com/index.php?player=Solidus%20NL
Net ff die mythic maps gehaald en ze bevallen me best wel goed. Alleen die Sandbox skull snap ik geen fuck van.
Ligt buiten de map. Moet je een weg heen forgen door je af te schermen van die lasers. Of je kunt de cheap ass manier doen en op bungie.net een geforged map met sandbox en skull zoeken en dan krijg je hem kant en klaar.
nee had E74, dus was hem 25 dagen kwijt, na een foutje van dynabyte ofzo, komt vanmiddag terug eindelijk.