1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft Bungie ook afgedaan. Op een of andere manier is Halo 3 niet meer de rooskleurigheid. De lag & connectionhost zijn echt minpunten. In mijn ogen heeft Bungie teveel willen bewerken aan hun toptitel. Ik speel nu al een volledig jaar Halo 3, en er zijn nergens zoveel "pissed-off" & "WTF" momenten als bij Halo. Vandaag toch voor de laatste week iemand gezien met Recon armor. "Hi guys, look! I has reconz." Best cool, maar na amper 1 minuut gaat hij quiten: "Hi guys, laterz". Omdat het dan ook geen zin meer heeft om tegen een paar generals te gaan spelen heb zijn account eens bekeken. Hij wil 1 maand Xbox Live of 2100 Microsoftpoints om alleen maar in zen friendlist te komen. Nee, hij verdiend zijn Recon helm niet, en ik hoop er echt op dat ze zijn Recon helm wegnemen. Daar heeft Bungie weeral op gefaald. Het rankingsysteem laat iedereen koud. Ik ben letterlijk gelocked op skills. Speel 10 matches, verlies 1 en je bent 2 skills naar beneden.

    Bungie heeft me zoet gehouden voor de voorbije 6 jaar. Hier stopt het dan ook. Far Cry 2 gaat bij mij donderdag de Xbox in. Ik ben benieuwd :)
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een schaamte voor viktortje8):p
    hij was gister ff tv gaan kijke en in de tussentijd hebben we dit gedaan, we hadden toch niks anders te doen ;)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ruim 2 uur lang! Damn, jullie verveelde je wel heel hard :eek:
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tellen die ook mee voor je social medal chest? 8)

    //Edit:
    Check stats van m'n guest, hij was afgelopen weekend goed bezig:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=795490353&player=Melted Forest

    en hier waren we samen goed bezig; hij veel killen, ik veel killen & 3x scoren:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=795517482&player=Melted Forest
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  5. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een goeie periode met halo 3 dat ik echt goed bezig was, ben nu ook brigadier
    alleen door mijn vele potjes met GoW ben ik echt noob geworden met de sniper :mad:
    als je zin hebt in een potje, voeg me maar toe
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is helemaal niets mis met Halo. Ik heb echt nooit (1 op de 15 potjes) lagg. Zelfs niet bij Squad Battle. Heb ook nooit network difficulties, en kan altijd na minder dan 1 minuut een potje spelen.
    Ik snap niet wat jullie allemaal gedaan hebben met jullie xbox, maar het kan niet goed zijn. :+
     
  7. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    En of we niks te doen hadden:) ik had niemand anders online die halo speelde terwijl ik dus echt zin had in halo8).
    Dus joinde ik kobun en viktortje, hebben we een uurtje elkaar zitten kloten en af en toe kwam er iemand en ging weer weg.Toen moest viktortje ineens tv kijken,dus hebben we maar 1 spawn gemaakt en steeds erop blijven knallen:).
    En jah je kan moeilijk iets anders gaan doen als viktortje weg is en ook nog eens de lead heeft:+


    ik zou het wel willen, want dan had ik weer een paar killionaires erbij plus hoop exterminations:cool: en zou ik me k/d spread drastisch verbeteren en die van viktortje drastisch verminderen:+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gaar spel soms :9. Ben nu level 38 in Team Doubles, en sinds ik dit ben geworden kom ik alleen maar met level 48 in een match 8) Dat is toch niet echt mijn groep waar ik tegen kan knallen...
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je op x klikt in ranked matches voordat je start, heb je de optie om match skill te doen, dan zal die eerder zoeken naar mensen met maar een paar levels verschil, en geen 10. Natuulijk werkt dat alleen in die specifieke playlist, en kan die net zo goed level 50 zijn in lone wolves.
     
  10. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Level 50 bijna General grade 2. :D
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek iemand (die best goed kan Halo'en) waarmee ik bijvoorbeeld Team Doubles kan spelen. Ik wil graag level 40 of 45 worden. Mja dat gaat moeilijk als je een noob in je team hebt. Dus als je zin hebt voeg me toe!
     
  12. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo ben een beetje een newbie wat betreft halo 3 online, maar een vriend nodigt mij net uit om dit te spelen en we doen social player en er staat bovenin 16 max. maar we spelen steeds maar met 8. We hebben beide alle maps behalve de legendary map pack van 600 punten. Wie o wie kan mij helpe Thnx :)
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan doe je social slayer, dat is 8 max.
    Kies big team dan kan je met 16, of ranked squad battle met je 12'en
     
  14. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die annual nog willen, stuur ff een pm kunnen we wat afspreken.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Zijn de controls van Halo 3 te veranderen? Ik zit namelijk met een probleem:

    Het richten ben ik zelf gewend (Door o.a. CoD en BF) dat het LT is, maar bij Halo 3 is dit een Granaat afwerpen, en dat ben ik dus simpelweg niet gewend. Is dit te veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    LT bedoel je denk ik , RT is schieten :) volgens mij kun je de controls zo instellen als je zelf wilt (bumperjumper ftw:D)
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik bedoelde LT 8) Maar hoe moet dat dan? Ik zag wel 'Game Controls', maar niet echt zo iets als bijv. PES waardoor je het gelijk kan veranderen ofzo.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben een Halo noobje die het spel maar af en toe speelt. Het enige dat ik vet vind is Big Team Battle, vooral Sandtrap vind ik gaaf. En nu kan ik die mode helemaal niet meer vinden. Waar is die? Ik zie helemaal geen modes meer die je met 16 man kunt spelen. Ik zie alleen 5 tegen 5, dat vind ik veel te weinig. Dus is 8 tegen 8 nog mogelijk online?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    8v8 is alleen nog als DLC gamemode, dus je moet alle DLC hebben om BTB te kunnen spelen helaas :mad:.
     
  20. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister mijn xbox360 weer terug, en ben weer begonnen met halo3 spelen, matchmaking en customs. Als je wilt voeg me maar toe: TimmyPwnz.
     

Deel Deze Pagina