Een perfecte kill met een battlerifle, dus dat je iemand dood maakt met 4 schoten, heel moeilijk om te doen.(imo)
Voor die achievement moet je van 6 naar 7 gaan op de 7e dag van een maand, ben je nu al te laat dus (of je moet er eentje quitten). Maar op de 7e dag van een maand maken ze altijd een speciale playlist waar je er snel even 7 potjes kan winnen.
Als de 7de er is, is er een playlist die dag, die hoef je alleen maar te starten en je hebt de achievement al. Dus gewoon lekker door gaan met MLG. BTB is leuk af en toe, om ff +40 te gaan. Anders gewoon MLG, ALS ik MM speel.
Dus op de 7e van de maand is er een aparte playlist die je alleen maar hoeft te starten en dan krijg je de achievement al?:{ Maar bij de achievement staat : Vidmaster Challenge: 7 on 7 Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month. En ik heb nu 7 EXP. Dus ik wacht gewoon t/m 07-06-2009
hallo ik downloade laatsts een map van bungie.net(http://www.bungie.net/Online/Halo3UserContentDetails.aspx?h3fileid=23043825&lc=1043) toen hij klaar was met downloade stond er onder in mijn scherm: godzilla is ready from downloading ofzoiets maar toen ik naar force/custom games ging stond het niet in mijn map lijst. weet iemand hoie ik dit oplos? alvast bedankt
Klik op de map Standoff wanneer je in custom/forge zit, nu krijg je een lijst onder die map te zien met de normale map, en de eigengemaakte maps. Dit alles werkt natuurlijk niet als je de "heroic" mappack nog niet hebt gedownload.
Nou heb me bijna 2 weken opgegeven bij die Nepr voor jullie funtage maar nog nooit iets van jullie vernomen
Je krijgt ook niks terug, dan zou hij aan iedereen een message moeten sturen. Je moet gewoon je clip recommenden aan hem, en dan zie je vanzelf of je in het volgende filmpje zit. Nummer 6 komt er sowieso al aan, dus dan zie je het vanzelf. Je hoeft niet te halo-en om dat soort filmpjes te kunnen maken heuurrr.
Nee hoor, je moet in de lobby op de 7e met 7 xp zitten. Je hoeft die 7e xp niet per se die dag te halen. Je hoeft ook niet eens een game in te gaan. Gewoon lekker eigenwijs blijven!
Precies zoals ik zei dus Net nog een paar lekker potje gehad, en check dit filmpje ook eens: http://www.bungie.net/Online/Halo3UserContentDetails.aspx?h3fileid=80025416
In de playlist is nu Action Sack online (vast al een paar dagen, maar speel Halo nu pas weer). Het is wel geinig, een game gehad, wat een soort van slayer is, maar als je dood gaat raak je een punt kwijt en andersom krijg je een punt. Daarnaast nog iets gespeeld, ninja assault waarbij de bombcarrier onzichtbaar werd en meer snelheid kreeg.