1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Natuurlijk, online blijft de bomb, al moet je tegenwoordig wel alle mappacks hebben wil je meer dan 3 playlists willen spelen ;)
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    social slayer en lone wolves zijn toch lang leuk dus dan vermaak je je zonder alle maps ook wel ff. Toch is Halo ODST over een paar maandjes kopen misschien toch slimmer.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hier wordt je toch echt niet goed van. Team Swat, 3 vs 3. Zijn allebei de teammates afk. Waarom ga je dan dit spel spelen? Echt, waarom zijn er van die kansloze mensen op deze aardbol.

    32 - 50 :')
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen en wachten op ODST. Daar krijg je de hele multiplayer van Halo 3 met alle maps plus 3 nieuwe. Ook krijg je de Firefight mode een een singleplayer.

    @Metal Mark: Ik wil wel een keer meedoen met SWAT. Vind het altijd leuk om te spelen en ben er redelijk in.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er ook altijd last van. Ik sta meestal eerste met een hoge K/D ratio krijg je van die teams die diep in de min staan. Ik vind SWAT verder wel een van de leukste gametypes. Je kan alleen amper in level stijgen idd. Dus als je ooit wil invite me maar :) Ik bots steeds tegen level 30 aan met SWAT geloof ik.
     
  6. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke double xp is het deze keer?
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook vaak van dat soort dingen.. Bijvoorbeeld in MLG heb ik echt regelmatig 4v3, of van die ontiegelijke noobs of weer eens geen mic hebben..
    Net als Gold Rush, stuur me maar eens een invite als je Swat wilt spelen, ik ben ook rond de 30 geloof ik. Kan het opzich wel aardig (mits het een goede host is) maar heb het al een tijdje niet gedaan.
     
  8. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Rocket Race :)
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Legendary Maps Required. :mad:
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb m'n highest skill 30 te danken aan SWAT. Was daar pittig goed in maar toen ik de 30 had gehaald ben ik wel direct gestopt. Had geen zin het risico te lopen weer terug te vallen. Zeker ook omdat je soms gewoon van die gasten had die er totaal niets van konden. Ben sindsdien ook niet echt serieus meer bezig geweest met ranked matches. Ik denk dan ook dat mijn skillniveau wel iets hoger ligt dan de 30 die er staan. Doe de laatste tijd ook echt alleen maar Big Team, Social Skirmish en Social Slayer. Zit, zeker bij de echte slayer types, bijna elk potje tegenwoordig wel in de plus 6 of 7 ofzo. Soms uitschieters naar boven of beneden. Ben dus ook niet geweldig ofzo maar zelden echt nadelig voor het team. :) Ben iig enorm verbeterd sinds mijn begin met Halo 3 online. M'n k/d ratio is wel redelijk pauper maar dat heeft ook weer te maken met het begin en het feit dat ik veel skirmish heb gedaan. Deed dat heel vaak met een maatje van me en dan gingen we onszelf constant opofferen om die vlag weer te pakken te krijgen en naar de base te brengen. Of om 'em gewoon heel ff aan te raken zodat het andere team weer helemaal overnieuw moet beginnen met recoveren. Ach ja, fuck die stats. Zolang je maar fun hebt.:cool:
     
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer helemaal into Halo 3 en zoek een groepje mensen die dit ook op redelijk niveau willen spelen. Het liefst MLG maar Team Slayer is ook goed. Customs vind ik ook erg leuk dus als er mensen dat hier veel spelen voeg me even toe

    Speurneus Pim is me gamertag
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was wel tof gisteren ;). Speel alleen nooit customs, maar Team Slayer kunnen we wel even doen binnenkort!
     
  13. Haas321

    Haas321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou opzich wel MLG (Level 35) of TS (Level 39) met je willen spelen, voeg je wel even toe ;). (Luck Needs Me)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vriend wil alle mappacks halen en zegt dat Legendary 600 kost, er staat me toch bij dat ik die toen gratis had?

    Wat een fucking afzetters trouwens dat je die mappacks moet hebben. Ze halen gewoon functionaliteit van je spel af als je niet de DLC koopt :confused:

    edit: lees net Speurneus zijn reply. Klopt het dat je met ODST alles krijgt? Wanneer komt dat beestje uit?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heroic is gratis, Legendary en Mythic kosten geld.
     
  16. Haas321

    Haas321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    22 September, en ja, je krijgt alles erbij.
     
  17. Veinzz

    Veinzz Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je echt xbox live gold nodig om online halo 3 te kunnen spelen? ik heb nu xbox live silver en als ik matchmaking doe dan komt er te staan 'matchmaking requires an xbox live membership with permission to play multiplayer over live'. Je kan echt niet met xbox live silver online spelen?
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee dat is bij geen enkel spel mogenlijk;)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ik wil die ene achievement nog wel eens halen dat je met 4 spelers de laatste missie moet doen etc. Iemand belangstelling? :+
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dubbel exp weekends voor deze aankomende weken en daarnaast komt Bungie day er weer aan:

    Fourth of July (Heroic/Legendary/Mythic Req.)
    Grifball (Heroic Req.)
    3 Ball (Heroic/Legendary/Mythic Req.)
    Team Control (Heroic/Legendary/Mythic Req.)
    Living Dead (Social, Heroic/Legendary/Mythic Req.)

    7 on the 7th

    BUNGIE VS THE WORLD: 4v4 Social playlist on 36 Community-Made map variants. Win Recon either by defeating Bungie in the playlist or by completing certain metrics to be revealed after the playlist is retired.
     

Deel Deze Pagina