1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan aan mij liggen maar ik heb toch steeds meer het idee dat er gecheat word online. En dan heb ik het over host bridgen en standbyen. Het valt me steeds vaker op dat ik tegenstanders tegenkom waarvan er dan 1 of 2 steeds green bar hebben en de rest red of yellow bar. Plus dat ik zelf een keer werd ingedeeld bij iemand die toe gaf dat hij host kon bridgen terwijl bungie toch altijd heeft gezegd dat ze netwerk manipulatie konden signaleren.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Wanneer worden al die *#*#maps nou eens gratis?
    gezeik dat je alleen maar social team kan doen de hele tijd..poepbungie.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  4. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    In iedergeval niet voordat ODST uitkomt, en dan nog een 1/2 jaartje wachten en dan denk ik dat het wel zou kunnen gebeuren, en anders nooit...
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar zijn er dan nog wel mensen online in Halo 3 als ODST uitkomt?
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    ODST Multiplayer = Halo 3 Multiplayer.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik moet vanavond voor wat anders toch support bellen en ga eens kijken wat een klacht hierover doet (ws niks). Want de situatie is gewoon debiel. Je koopt een spel met ranked optie en allerlei gamemodes en na een tijdje heb je die gewoon niet meer tenzij je er meer geld aan uitgeeft |:-
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is het debiel voor iemand die afentoe Halo speelt ja. Maar bekijk de andere kant ook eens: 75% van de spelers speelt Halo toch best veel denk ik, en een groot deel daarvan heeft toch wel alle maps. En er zitten nou eenmaal leuke maps tussen die nieuwe waar we voor betaald hebben dus willen we die ook wel spelen natuurlijk.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 3 echt te tof, ook vrienden van me spelen het erg veel enzo maar ik had de mappacks dus niet gekocht. En dan kan je ranked alleen nog maar Lone Wolves spelen dacht ik. Ik heb hem maar verkocht, begin toch weer te twijfelen met Halo 3: ODST :9. Firefight lijkt me tof.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of bekijk het zo: Bij spellen zoals COD en velen anderen is ook DLC en daar kan je nog gewoon elke gamemode spelen. Halo is één van de weinigen, zo niet de enige, die het zo bont maakt.

    Ik ben het daarom eens met Kevf. Je betaald voor een spel waarvan de multiplayer voor velen het belangrijkst is en dan kan je amper games spelen, gaat nergens over.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ok ik heb eindelijk weer een nieuwe disc van Halo 3.

    Maar ik zat naar al die nieuwe achievements te kijken en eentje staat bij van:

    Vidmaster Challenge: 7 on 7 0
    Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month.

    Maar toen ik stopte met spelen omdat mijn disc kapot was, had ik in totaal al 72 exp bij elkaar gesprokkelt. En daar staat die dus nog steeds op als ik mijn service record bekijk.
    Hoe kan ik deze achievement ooit krijgen?

    Edit:

    En ik kan ook niet meer multiplayer spelen, ook al staat erbij Cold Storage DLC req. en das de enige die ik heb samen met Heroic. :eek:

    Edit2:

    Ik merk nog wel dat er veel noobs zitten in deze game, ik zat achterin een warthog en iemand anders begint ineens op me te schieten en granaten te gooien omdat hij achterin wil zitten, gelijk speler maar geraporteerd als avoided player. Gelukkig is hij later ook geboot van de game vanwege team kills samen met iemand anders waar hij mee samen werkte.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  12. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de 7 van de maand (dus nu 7 augustus/september etc.) en dan in een playlist gaan waar je minder dan 7 exp en dan zorgen dat je op die datum 7 exp krijg (waarschijnlijk maakt Bungie iedere 7de een aparte playlist aan die alleen de 7 geldig)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Ja dat vind ik dus ook, ik vind het echt belachelijk. Je moet verdorie al die maps kopen wil je fatsoenlijk weer kunnen multiplayeren. Ik vraag me trouwens af of die er nog is vooruitgegaan in tegenstelling tot de vorige keren..ik noem maar wat op:
    hele tijd swords, rockets, al die klotemodes...Bungie heeft zo'n prachtspel in elkaar geflanst maar sommige dingen gewoon..verkloot het gewoon echt. Zoals bijv. een Ghost op maps..zit er weer een retard alleen in een Ghost.
    Nja, dat ff terzijde, de maps worden toch gratis als ODST uitkomt?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij niet, de maps zitten gewoon bij ODST in, en aangezien iedereen toch ODST gaat kopen heeft iedereen ook weer alle maps :+
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    jep die zitten op de 2e disk van ODST

    EDIT: Lenny was me net voor
     
  16. sarkout

    sarkout Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey ik heb net XBOX live. Dus ik ben niet zo goed (heb nog maar 0 gamecores (had eerst 200 ofzo)) MAar ik wil eigenlijk wel gamen dus. IS er iemadn aan het spelen nu ? Voeg me dan toe mijn gametag is ipconfider
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gisteren lopen klagen bij xboxsupport over het niet meer toegankelijk zijn van ranked matches ed omdat ik de nieuwe mappen niet heb. Ze konden me uiteraard niet helpen en ga nu een brief sturen naar MS. Weet wel dat het ws weinig uithaalt, maar vind het belachelijk dat ik de mp nauwelijks meer kan spelen omdat ik de nieuwe mappen niet heb. Wie heeft voor mij een rijtje van dingen die niet meer kunnen door de nieuwe mappacks?
     
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Spelen?
    Lol?
    Maar een paar spel modies ( of wat het meervoud ook is :+ )

    Dat games al te duur zijn en dat je dan voor een goede multiplayer game nog extra moet gaan betalen ook.?

    Je kan alles behalve spelen... :+


    Al die dingen die hier al gezegd zijn dus....


    Maar denk dat hun daar ook niks aan (kunnen?) doen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeh? :confused:
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.941
    Leuk Bevonden:
    3.300
    @kevf: dat vind ik nou ook zo gaar daarom speel ik het spel ook nooit meer die nieuwe mappen hoef ik niet maar kan nu ook geen teamslayer meer spelen enz daardoor zeer triest maarja wat doe je eraan niet veel waarschijnlijk en lijkt me eerder dat je brief naar bungie moet sturen.
     

Deel Deze Pagina