1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Microsoft is de uitgever, dus ik probeer het eerst daar en dan kan het gewoon in het Nederlands.

    Maar ik moet even weten om welke modi het EXACT gaat.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.939
    Leuk Bevonden:
    3.300
    ja dat is ook zo.
    ik weet het niet zolang al niet meer erin gehad wat mij bijhangt is dat ik team slayer niet kon doen das de eengiste die ik weet.
     
  3. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    DLC Required: Team Slayer, Team Doubles, Squad Battle / MLG (alleen Heroic), Team SWAT, Team Snipers (Heroic, legendary), Action Sack, Rumble Pit, Social Team DLC, Multi Team, Social Big Team

    Non DLC: Lone Wolves, Social Slayer, Social Skirmish

    Here you go

    Bron: Bungie

    Maar als je wacht tot ODST heb je ze allemaal maarja daar heb je nu niets aan :)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan inderdaad alleen nog maar Lone Wolves, Social Slayer & Social Skirmish doen zonder Legendary/Mythic.

    Ik speel in ieder geval weinig Halo meer tot ODST uit is :+
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    wat een klote streek is dat zeg. gewoon min of meer dwingen om die maps te kopen...:{ Heb halo 3 en halo wars voor 30 euro op de kop weten te tikken in de bazaar. ff kijken of de overgebleven spelmodi wel leuk zijn
     
  6. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist serieus een kerel gespot die zooooooooooo hard lagde. Hij was semi-immortal, maar op het moment dat je een BR shot lost terwijl je dood op de grond ligt ga je mij echt wel even iets te ver.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kon altijd video's uploaden op gamevee (gotgame) om ze zo vanuit je fileshire naar je PC te downloaden, via een kleine omweg. Maar kan dat inmiddels niet meer? Want ik krijg het niet voor mekaar :eek: Anders moet ik mijn capture card aansluiten en dit zou een stuk makkelijker zijn. Ik zie alleen maar browse vanuit mijn PC maar nergens een fileshare optie.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Lone wolves is gewoon deathmatch en social slayer team deathmatch, de andere weet ik niet. Echt belachelijk inderdaad dat je bijna niks kunt spelen, zo is de legendary mappack ook gewoon nutteloos als je die hebt gekocht :mad:.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Social Skirmish is objective based games:

     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    yep gamevee/geevee doet dat al meer dan een jaar niet meer iig toen ik voor het laatst keek bestond die site niet eens meer:mad:

    EDIT
    Voor de mensen met alleen heroic kan je ook squad battle en mlg doen he
    en voor de mensen die alleen legendary hebben gekocht kan je alleen team snipers als extra doen
    En voor mensen die bungie de schuld geven, bungie luistert naar het grote deel van de community, de community wil in het algemeen ook nieuwe maps en gamemodi na een tijdje. Dus bungie maakt voor +/- 75% van de community de playlists voor de dlc en eigenlijk is MS schuldig want zoals bungie al meerdere keren heeft aangegeven bepaald MS de prijs.
    Als bungie sommige playlists voor bijvoorbeeld mythic mappack alleen optioneel zouden maken dan zou je waarschijnlijk nooit een mythic mappack map spelen omdat we altijd met jullie komen in matchmaking.Een ander scenario kan zijn dat wij potjes hebben binnen een minuut en jullie bijvoorbeeld een half uur moeten wachten voordat jullie eindelijk een potje hebben en dan zouden jullie alsnog klagen toch?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gamevee is nu gotgame. Maar als ik google kom ik ook alleen maar threads uit 2007/2008 tegen. Dus volgens mij kan het ook niet op een andere site, damnit :mad:
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Je kan nu toch gewoon via de Bungie site films naar je computer downloaden? Volgens mij had ik dat laatst nog gedaan.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hmm, tsjah:

    Ik geef alleen geen cent meer uit aan Halo 3.
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt een stelletje matennaaiers zijn het. :mad:
    Overal geld voor vragen. :mad:
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is idd wel erg jammer. in die twee jaar is er pas één keer een map gratis uitgebracht. Daarentegen ben ik wel blij dat het zo actief ondersteunt nog steeds en daar heb ik die paar euro best voor over.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die Heroic map packs hebben ze ook gratis gemaakt na een bepaalde tijd...maar inderdaad het is vrij kut dat je voor veel dingen moet betalen naast het spel zelf. ODST is wel handig voor mensen die nog niet de mappen hadden.
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    AAAAH, dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt.

    Ben Co-op aan het oden met iemand bij de laatste missie, BAM verbinding weg, heel lvl overnieuw doen om achievement nog te kunnen krijgen :mad:
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Kijk eens, filmpje:
    [yt]IkjOmnRq24A[/yt]

    Bijna helemaal alleen gemaakt :)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nice.
    Die ene op sandtrap die dood gaat door dat wiel kende ik al though ;)
     
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf gemonteerd of ook zelf gespeeld?
     

Deel Deze Pagina