1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mn xbox net weer terug na een reperatie, nu laden de nieuwe maps alleen niet meer terwijl ze wel op de harde schijf staan, heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
    Alvast bedankt
     
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook, met de CoD 4 maps en Fifa 09 Live Season. Ik kon het niet oplossen. Heel vaag...
     
  3. Whoz Masterspy

    Whoz Masterspy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk heb je een nieuw moederbord erin zitten en moet je de licentie overzetten naar je nieuwe moederbord. Dat zou het kunnen zijn anders weet ik het ook niet
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze allemaal verwijderen, en via downloadhistorie opnieuw downloaden.
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  6. Whoz Masterspy

    Whoz Masterspy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die laatste 3 nieuwe maps kan je niet gratis kopen als ze ooit op marketplace komen
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil met een vriend Team slayer spelen ofzo,

    en dan staat er: Non-cold storage DLC required.

    Maar wtf, ik kan die niet spelen en ik heb wel Heroic en Cold storage map pack.
    En die vriend kan t wel? :confused:
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Non Cold Storage Dlc betekend alle DLC behalve Cold Storage. Dus Heroic, Legendary en Mythic maps.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had inderdaad Halo 3 ODST gekocht omdat ik weer eens Halo 3 online wilde spelen, maar geen zin had om 3 mappacks te gaan kopen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.123
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Gelukkig krijg je ze met Halo ODST in een pak erbij. ;)
    Ik doe zelf bijna niks met de Halo multiplayers. Vind het toch niet wat ik zoek in een MP. Firefight komt wel dicht in de buurt. Steeds meer brutere actie mag wel in de MP's van de Halo franchise. Het is mij nu iets te kiddy. ;)
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, daarom heb ik het dus ook gekocht
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievemnets van Halo 3, in de myth map pack etc..
    Die kun je dus gewoon halen via de ODST disc 2? Dus terwijl je ODST aan het spelen bent haal je achievements voor Halo 3..?
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja. Trouwens als je Disc 2 erin doet staat er op je gamercard gewoon "Playing Halo 3". Het is dus écht niks anders dan Halo 3 MP Disc. Het wordt je zelfs nog steeds afgeraden het op de HDD te installeren omdat je performance dan nog steeds achteruit gaat :+. Iets wat ik overigens een grote gemiste kans vind van Bungie..
     
  15. aTradeMark

    aTradeMark Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Op 31 oktober zal er in Utrecht in de Galgenwaard het NK gaming plaatsvinden. Ik heb met de organisatie gepraat en we zijn zover gekomen dat Halo 3 4v4 erbij zit (helaas als enige xbox360 game). Nu organiseren we het bijna helemaal zelf als community en weten heel veel Halo 3 spelers in NL nog niet van dit toernooi en ook niet van "de" halo 3 community van NL.

    Wij zijn een half jaar geleden begonnen met halo3forum.nl en inmiddels zitten bijna alle topspelers van Nederland daarop. Met ongeveer 300 members zijn we alleen nog erg klein, maar wel zeer actief en zoals ik al zei dus ook van hoog niveau. Zoek je een team, mensen om MLG customs mee te spelen of gewoon andere mensen leren kennen moet je eens een kijkje nemen. Ik weet dat het niet netjes is om hier een soort van reclame te maken, maar hoe meer Halo3 spelers er bij elkaar zitten, hoe meer teams er komen en hoe interessanter het is om LAN toernooien te houden.

    Als je meer informatie wilt over het NK kijk dan hier even:
    http://www.halo3forum.nl/mlg-en-andere-tournaments/807-nk-4v4-halo-3-aanmelden-klik-hier.html

    groeten:)

    /Mod Ik heb je bericht even naar het juiste forum gedeelte gekopieerd: NK gaming - Halo3 - Gerjan
     
  16. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is misschien een erg domme vraag, maar ik zie elites online spelen? hoe kan ik ook een elite worden , of is dat gewoon levelen?
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Start drukken (niet ingame maar bijv in de lobby) en dan bij appearance kan je of spartan of elite kiezen.
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    thx8).
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    1 Van de beste games ooit gemaakt imo. Singleplayer is leuk en (online) multiplayer is in 1 woord geweldig:)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Edit: Lezen is lastig rond dit tijdstip :{
     

Deel Deze Pagina