1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik via bungie.net filmpjes naar mijn pc zetten? Zo ja, hoe?
     
  2. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik big team mythic wil spelen, staat er dat ik de mythic disc nodig heb. Maar ik heb alle map packs gedownload. Wat is hier t probleem?
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb je bungie pro? Alleen dan kan het. Vraag me dan niet hoe
    Ook de laatste 3 maps? Longshore enzO?
     
  4. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar zijn die alleen verkrijgbaar op de mythic disc?
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat is de multiplayer cd die bij ODST zit. Je had beter ODST kunnen kopen, dan alle mappacks apart.

    Bedankt en jammer. Vind Bungie Pro een beetje een onzin verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  6. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de maps allang, maar ik begreep dit niet. Echter wel erg lelijk dat je een heel nieuw spel moet betalen om aan een map pack te komen.
     
  7. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt later nog als download net zoals hoe de eerste mythic mappack er tijdelijk alleen voor mensen met de limited edition van halo wars was denk ik, tenminste dat heb ik een tijdje terug ergens gelezen.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij blijven die maps gewoon exclusief voor bij ODST.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Halo was weer leuk vandaag...
    Team snipers moest ik tegen een MLG Pro spelen "Ogre 1" plus zij waren met hun 2en en wij met ons vieren, alsnog verloren(afgemaakt) Even later eindelijk terug op m'n highest skill om vervolgens m'n slechtste game ooit te spelen:x

    Ik kwam een force colonel tegen die bleef steken op lvl 44 en nadat we verloren schreeuwde hij zo ontiegelijk hard, volgens mij had hij bijna zijn xbox kapot gegooid xD

    Ben wel toe aan MW2...of Reach.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er nog mensen die online Halo doen? Zou wel graag af en toe met wat Nederlanders willen spelen (team slayer of doubles).
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik hem bij mijn Xbox kreeg, en ik voor de rest alleen Forza 3 heb, speel ik hem nog wel eens. Maar ik denk niet dat ik dat nog ga doen als ik MW2 eenmaal binnen heb... Maar wie weet :). Wat is dat Halo Wars trouwens een KUT spel zeg, haha. Heb hem na 2 minuten alweer in het doosje terug gestopt XD.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Soms maar alleen met m'n vaste vrienden. En dan Mythic natuurlijk :+.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Door ODST ben ik wel weer veel halo gaan spelen ja. Nu mn xbox weer terug én een maand live dus ik ben ook weer online te vinden.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    iemand geintresseerd in een MP disc van ODST voor zo'n27 eu
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou vreemd zijn aangezien het complete spel al voor 24.99 te koop is..
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Net weer na een tijdje niet gespeeld te hebben ff gekeken naar Double XP en een paar potjes gespeeld. Was wel grappig, beetje SWAT-achtige taferelen. Je begint alleen met een pistol en SMG. Nogal wisselende potjes en in het begin was ik zelfs lekker de reload en sla knop door elkaar aan het halen. :emo: Na een potje ging het wel weer beter. Alleen wel belachelijk veel The Pit. Vind dat één van de beste levels van de originele levels, maar na een tijdje gaat hij me wel de neus uit hangen.

    Deed het voorheen veel met een maat van me en zijn broertje. Erg veel gedaan en vooral die vriend is het nu helemaal zat. Dat broertje ging ook echt telkens mensen betrayen enzo :emo:. Gewoon een gebrek aan echte fun dan, denk ik. Ik denk dat een hoop mensen wachten op Reach. Mensen hebben het onwijs veel gespeeld en zijn de multiplayer nu wel eens beu. Ik dus iig wel een beetje.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb halo 3 online ook maar weer es opgepakt na een jaar of anderhalf.

    Ik begin t weer redelijk onder de knie te krijgen en ik boek voorruitgang. T enige waar ik facking hard op faal is de melee. Ik heb echt het idee dat ik hier iets verkeerd doe.

    Kan iemand me uitleggen hoe dit precies werkt qua timing etc? tips?
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De melee werkt alleen als kill wanneer je het schild eerst naar beneden hebt gehaald van je tegenstander. De aftsand van een melee in de rug(assasination) is groter dan vanuit andere hoeken.

    Je moet gewoon meppen wanneer ze in het midden van het scherm zijn en dichtbij staan. Het probleem met de default button layout is dat je je duim van de rechterstick moet halen om op b te drukken, bij de layout "bumperjumper" is dit niet het geval.

    Wanneer je iemand hebt gemept zonder hem eerst te beschieten moet je direct erna voor de headshot gaan(mits je een headshot wapen hebt) Als de hoek te moeilijk is om zijn hoofd te vinden gewoon nog een keer melee. Andere tip is lokken, hierbij doe je alsof je voor de melee gaat en op het laaste moment terugstapt waarbij je tegenstander in de lucht slaat en jij hem gewoon kan door bijven schieten. Bij dit laatste moet wel eerst een goed beeld hebben van de afstand waarmee een melee werkt.

    Overigens raad ik je aan om zoveel mogelijk melee gevechten uit de weg te gaan aangezien je 9 van de 10 samen dood gaat.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Na meer dan een jaar 8) op staff captain gestaan te hebben eindelijk nu commander grade 2. Misschien had ik wat eerder met Lone Wolves moeten beginnen want het was niet heel erg moeilijk of zo, vanavond van 25 naar 35 gegaan en ik denk dat er wel meer in zit. En nu hopen dat ik nu niet meer uitgelachen word! :+
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vanmiddag weer Halo 3 gedaan na het een dikke maand links hebben laten liggen, en op het eerste gezicht dacht ik dat het lagde, maar ik kwam erachter dat het de 30fps was. DIt valt ONTZETTEND op na games te hebben gespeeld die 60fps draaien. Verder voelde het ook erg traag aan.
     

Deel Deze Pagina