Ja als je teveel CoD heb gespeeld mis je de snelheid en het niet kunnen sprinten. En je raakt in de war met de controls.
Net een potje met alleen maar van die kneuzen. In mijn team dan, want hoewel de tegenpartij ook bepaald geen geweldige spelers had probeerden ze er tenminste nog wat van te maken. Lekker low ranked iedereen. Ik was veruit het hoogst met m'n Commander Grade 3. Gewoon lachwekkend hoe slecht bijna iedereen was in dat potje. Heb je wel een leuke k/d ratio maar daar koop ik niks voor bij 1 Bomb. Verloren met 0-2 doordat ik echt de enige was die die gasten kon afstoppen. Treurig. Toch blijf ik teambased spelen wel leuker vinden dan het individuele Lone Wolves.
Hij is vandaag ook nog. Zag nu voor het eerst dat scherm toen ik Halo 3 opstartte. Nu dat hart ingesteld.
Halo is de enige console game waarvan je kan leven, helaas is dat niet voor europeanen weg gelegd. Hier kun je er hoogstens een leuk zakcentje aan verdienen (Vorig jaar ARgaming gewonnen, 350 euro aan overgehouden, hoogste pot in nederland tot nu toe).
Ik heb hem ook gekocht voor 10 euro *) Ik vond deel 1 echt meesterlijk, maar deel 2 viel me een beetje slecht in de smaak dus ik heb deel 3 laten liggen destijds. Maar voor 10 euro heb ik hem toch maar meegenomen.
Ik ben nu met een vriend gezamenlijk de campaign op legendairy aan het doen, en deze game bevalt me een stuk beter dan deel 2 gelukkig. Natuurlijk was er wel even wat geruzie over wie nou de Master Chief zou spelen Over een paar daagjes maar de game even uitspelen.
Hey ik zoek wat goeie spelers voor team slayer, team snipers, team throwback.... kortom alles in teamverband. add me ---> veinzz. ook als iemand annual wil doen gaat allemaal
Als er mensen zijn rond skill level 30 in Lone Wolves die de Two For One Achievement nog nodig hebben, ik ga deze volgende Woensdag rond 10 uur 's avonds boosten. Zoek maar naar m'n sessie op www.trueachievements.com voor details als je erbij wilt.
hey! ik zoek 3 mensen om de singleplaer uit te spelen! heb helaas geen headset die ligt bij mijn neefje maar die is op vakantie. Laat het maar weten als je mee wilt doen!
IK stopte halo3 er gister in en ik kwam erachter dat ik niet meer alle modus kan spelen.. ik had vroeger alle dlc gekocht voor me andere profile en heb nu dus een nieuwe, maar kan ik die niet koppelen? Want dat is best wel zonde.
Nee, die zijn gebonden aan je oude account en evt. oude xbox. Heb je die dus op een oude xbox moet je even je licenses gaan transferen en ze op je nieuwe downloaden met je oude account (snap je het nog?). Dan kan je ze wel met huidige account spelen.