1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Je bent gay8)
     
  2. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz, ik weet niet waar het over gaat, maar als iemand nog iemand nodig heeft om iets van halo te halen, wil ik me gerust opofferen om mee te doen.. Halo odst mag ook als het nodig is, ik heb nog redelijk veel nodig, kheb op de gewone halo de campaign op normal uitgespeeld, nog 2 levels legendary te doen en dan rond, en odst hebbek de 1ste 4 levels op legendary, derest nog niets.. Iemand die wat campaign legendary van iets wil doen? :D


    Edit: M'n GT staat hier links voor degeen die hun ogen effe niet willen draaien: SiK Wouter
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister is het helaas niet gelukt(zijn andere dingen online gaan doen), zijn er mensen die vandaag willen helpen met de vidmaster challenges?
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoe laat?
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maakt me niet zo heel veel uit. Ik ga toch grotendeels v/d dag online zijn schat ik.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan ben ik ook gay, maar living dead vind ik ook één van de meest saaie gametypes in halo...
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    We hebben nog één iemand nodig voor de Vidmaster challenges. We gaan overongeveer een half uurtje beginnen. Iemand die nog mee wilt doen?!
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.454
    Leuk Bevonden:
    5.017
    Het is voor mij weer iets te lang geleden dat ik het heb gespeeld, ik zal dan toch alleen maar in de weg lopen :F:
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha maakt niet uit. voor mij ook. En willem is al helemaal slecht.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.454
    Leuk Bevonden:
    5.017
    Ach ja, voor mij maar een andere keer, nu ik er over nadenk heb ik er eerlijk gezegd ook niet echt heel erg zin aan :+
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet! Bij Firefight ga ik bijna nooit dood, heb misschien wel de minste punten. Laatste keer dat wij MP gedaan hebben was Living Dead en dat vind ik kut. 8)
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zat eens te denken (jaja...soms lukt me dat :+) dat het leuk zou zijn, met Reach op komst, om weer eens een ouderwetse ''Halo 3 XBW avond'' te organiseren. Ik wil dit best op mij nemen qua organisatie als er animo voor is.

    Dus mijn vraag aan jullie: hebben jullie zin in een Halo 3 avond? :cool: bied ook mooi kansen om nieuwe mensen te 'ontmoeten' waarmee we ook leuke custom games kunnen spelen wanneer Halo: Reach eenmaal uitgekomen is.


    Fijne avond!
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Count me in!
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me ook leuk!

    Ik ben nu ff bezig om alle Halo achievements te halen op m'n nieuwe account. Normaal boeien achievements me echt niets, maar bij Halo vind ik het wel leuk :) . Ik zoek nog mensen voor Endure (4e set op Heroic komen) en voor Anual (het laatste level in Halo 3 met alleen ghosts). Laat maar weten als je mee wilt doen!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor Endure en Anual ben ik beschikbaar. :)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ah sit volgens mij heb ik geen live meer, anders zou ik ook wel mee willen doen. Misschien een andere keer.
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook wel in voor Endure en Anual.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen we morgen, of anders woensdag wel ff doen!

    Morgen kan ik v/a 15:30, maar ook dan heb ik niet heel lang de tijd.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan tot donderdag alleen in de avond vanaf 19.30.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan eigenlijk altijd wel, maar ben laatste tijd weinig online dus ik moet wel vantevoren een tijd weten.
     

Deel Deze Pagina