Welke online modes zouk als een newb kunnen spelen zonder die mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest?
Geen, er zullen altijd eikels online zijn, maar de modes in social hebben een veel betere sfeer dan ranked of hardcore modes, veel relaxter.
Bij de LE van Halo Wars krijg je de Mythic Map pack, de release daarvan is 27-2 en wordt bij vermeld dat je ze eerder hebt dan andere mensen.
Dan dlc big team is dan waarschijnlijk het beste voor je, is het makkelijkste om kills te maken want er zijn veel spelers en is ook de makkelijkste manier om goed te worden, daarna zou ik je social slayer aanraden voor als je wat beter bent. Jammer genoeg kom je altijd 2e á 3e accounts tegen die waarschijnlijk brigadier of general zijn...
Tipje; Zet je controller NU alvast op Bumper Jumper. Start> Settings> Game Controls en dan bumper jumper Op deze manier hoef je niet je duim van de mikstick te halen wanneer je springt. Makkelijk als je hoekjes om springt En veel op je radar kijken.
Bungie heeft een nieuwe screenshot vrijgegeven van één van de Mythic maps, genaamd "Orbital". Ik krijg een beetje het gevoel van Cold Storage erbij, alleen niet zo bekrompen.
Wel jammer. Heb sinds de release lopen wachten op maps zoals Turf, Beaver creek en Midship. Je hebt dan wel een map die lijkt op midship maar ik heb in Halo 3 nooit een favoriete map gevonden. Alles is zo moeilijk gedaan waardoor er in elke map wel een paar zwakke punten zitten. Maps zoals Beaver Creak en Midship waren lekker simpel en gewoon tof met de simpele gamemodes en ook bijvoorbeeld king of the hill. Heb het vandaag toevallig nog even gespeeld maar was het al snel weer zat. Mythic pack laat ik ook lekker aan me voorbijgaan.
In de mythic pack zit hopelijk midship, ze zijn iedergeval mee bezig die te remaken (met wat ze zelf zeggen maar 1 verandering en dat is dat het platform in het midden niet meer beweegt). Of die bij mythic zit of de 'odst' pack zit is nog niet bekend ( Ik hoop zo mythic, want midship was de beste originele map van h2).
Vond midship echt geen hol aan, maar dat zal wel aan mij liggen. Op dit moment heb ik echt een hekel aan Isolation en Boundless (of hardcore snowbound). Favoriete maps zijn Guardian en de Pit, die vind ik redelijk goed geballanceerd. Welke ik nog terug hoop te zien; Headlong (heerlijke grote map), Relic en Terminal (alleen dan niet met zo'n debiel slecht geannimeerde trein).
Ik heb zo'n gevoel dat ze het toch weer voor elkaar krijgen om het totaal niet leuk te maken, net als bij Blackout.
Ja inderdaad. Ze veranderen de stijl weer en voegen wat vervelende drempels toe en dan is het weer een echte Halo 3 map. 1 op 1 midship krijg je echt niet in Halo 3.
Tsja, dan maar weer massaal Halo 2 spelen jongens? nee maar gewoon serieus, vind Halo 3 echt niet leuk meer online. Het gaat helemaal nergens meer over.
Alleen jammer dat ik er niet op kwam. Had mijn NAT even op Open gezet en zelfs toen kreeg ik nog de troubleshooter terwijl ik wel gewoon op live kon. Wel jammer want wilde best nog wel even Halo 2 spelen.