1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kan hem nu spelen als je wilt? We zijn met vier man. Er moeten nog wel wat dingen getweaked worden.

We gaan nu stoppen maar ik laat wel weten wanneer we weer gaan spelen. Het is echt tof!

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De tering zeg.. Heb nu de 1e 4 chapters op legendary en ze blijven maar enemies smijten. 8) Heb het gevoel dat ik al 3 x zo lang bezig ben dan op heroic. Maar dat kan ook met de biertjes te maken hebben :+

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Daar kreeg ik dus een invite voor. Was toch iets teveel bezig met Legendary.
    Morgen zeker wel ff joinen. :)

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net level 10 uitgespeelt op legendary maar begon wel vanaf Rally Point Bravo (na gister gestopt te zijn). Ik kreeg geen achievement voor level 10 en ook geen campaign achievement voor legendary. Hoe kan dit?

Moet ik de missie vanaf mission start doen? En ligt het aan het einde van het spel, ik geloof het niet toch?

5. James Pond

James Pond Guest

Je moet elke missie vanaf het begin tot aan het einde spelen dacht ikk.

6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien nog interessant?

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is het zo dat je bijvoorbeeld alleen het laatste stuk van missie 10 op Legendary gespeeld hebt? Wil je de Achievement halen, moet je gewoon verder gaan vanaf je checkpoint, dat automatisch opgeslagen wordt als je Save & Quit doet.

8. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die optie had ik dus niet. Ik had alles op legendary uitgespeelt (nooit begonnen op heroic of lager) en had dus 2 checkpoints unlocked.

Maar ik kon geen resume solo doen, ik denk dat t lag aan t feit dat ik geen kabel had ingeplugged.. (internet).

Ik ga wel weer opnieuw beginnen, duurt lang en is redelijk moeilijk. Echt zonde! |:-

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary is een stuk pittiger dan voorgaande halo's ben nu bij missie 5, ben al best vaak dood gegaan:9. Het enige kutte is je ammo,

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merkte zelf ook al op dat Legendary solo inderdaad een stuk pittiger is dan de voorgaande delen die ik gespeeld heb. (Halo 2, 3 en ODST).

Ik ga denk ik opnieuw beginnen op Heroic en het nog eens proberen nadat ik de campaign heb uitgespeeld. Dan ken je sowieso de levels beter en weet je beter hoe je de verschillende situaties moet aanpakken

Ik dacht, hier huppel ik wel even doorheen net als ik dat in H3 en ODST deed :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoeren achievement. Ook al een half uur bezig, een keer was het me gelukt maar geen achievement. Wuhaaaaaaaaaaa! :mad:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De truuk schijnt te zijn om sprint zo snel mogelijk nadat je springt weer uit te zetten. Als je sprint te lang aan laat is de val niet meer dodelijk.

Al weet ik niet of ik dat helemaal geloof want ik had ook een paar keer toen die Elite naar rechts bewoog en dus dichtbij stond dat ik sprint bijna niet gebruikte en hem assasinate-te (wut?) maar geen achievement kreeg.

ik lees ook theorieen dat je damage moet krijgen van de val om hem te unlocken dus op het allerlaatste moment moet killen.

zowieso helpt het wat als je default controller instellingen hebt zodat melee op RB zit. Dan kun je de hele tijd bij blijven sturen

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem al, wou ermee stoppen maar kwam goed. Begon steeds te lukken door met de camera naar de grond te kijken, dan zie je het makkelijker. Gelukkig gehaald, nu kan ik met een goed gevoel de game uitspelen op Normal. :+

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Reach uitgespeelt op Legendary met een vriend met Iron Skull aan (Iemand dood = checkpoint restarten). Vond het best wel een hele toffe campaign. Veel deed mij denken aan Halo 1 (dropships en alles vooral).
    Vooral de Space missie was echt intens vet. + Legendary Ending _O_

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er is toch geen Legendary Ending? In ieder geval, kan niks op YT vinden. :+
    Zelf net op Normal uitgespeeld, was wel nice!

16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Survive bedoel ik ook, wat je bij elk einde hebt.
    Cortana hea, de AI die je moet wegbrengen naar het Schip van Master Chief. Was zij nou een AI uit dat rare forerunner ding onder de grond? Of hoe zat dat nou?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee,

Cortana is een AI die gebaseerd is op de hersenen van Dr Halsey

Er zijn meer AI's in het Halo universum maar volgens mij is dat wat Cortana uniek maakt

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iemand een idee waarom ik maar 50 credits krijg voor het completen voor een campaign missie? Best zuur wanneer ik een missie op legendary doe met veel skulls aan en ik krijg maar 50 punten... 8)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt.. is ook met Firefight zo. Gisteren duizenden medailles gekregen en de score van over de 1.000.000 punten gehaald. Kregen we maar iets van 60 credits. Lame! Hierdoor raak ik FF ook een tijdje niet meer aan..

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, had ik zelf ook met firefight op legendary difficulty. Slaat helemaal nergens op. :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina