1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grunt777

Grunt777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon voordat het spel uitkwam wel credits verdienen met Firefight maar mensen liepen het te exploiten met unlimited health etc.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    uuhm Firefight matchmaking ? en dan score attack spelen dan ben je alleen en kan je wel veel CR enzo halen ;)

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'veel' credits valt in principe nog wel mee. Aan het begin wel: Dan haal je makkelijk commendations, maar later worden die commendations steeds lastiger om te halen.
    Bijv headshots: Iron is 100, daarna 250, dan 500 en dan 1000 headshot's om weer een commendation te halen.

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah dat is waar ;) je kan ook een gamemode krijgen dat er alleen maar grunts komen die zijn wel easy headshots :9 lekker veel confetti en Hooorays \o/

Edit : kom net dit tegen op de bungie site dat zijn toch wel een paar dikke cijfers binnen een weekje :eek:

31,000,000 Games have been played since launch

98,000,000 Player-games have been recorded

8,214,338 Daily Challenges have been completed

255,996 Weekly Challenges have been completed

78,499,560,895 Total Credits have been earned

953 Man-years have been spent in matchmade games

1365 Man-years have been spent in campaign

854,107 files have been uploaded

577,804 recommendations have been sent to friends

4,619,455 files have been downloaded

reach nu all meer verkocht dan halo 3 :p

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dat is alleen van mensen die met XBL zijn verbonden.

Ik had trouwens het idee dat de game veel minder zou lopen dan Halo 3. Daar waren ze maanden van de voren al met de game bezig terwijl ik nu het idee had dat het reuze mee viel.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Een goed product verkoopt zichzelf gok ik dan maar? Ik denk dat er ook van vrijwel geen enkele game zoveel Limited Editions zijn verkocht.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Geen enkel spel heeft ook niet zo'n indrukwekkende LE _O_

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch achievements gehaald? :p

Kan bijna de Birthday armor effect halen :thumbs:

9. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0

http://redvsblue.com/archive/?id=1554

Dus gewoon eerst je ren knopje gebruiken that's all? :thumbs:

10. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van t weekend, Legendary uitgespeeld, solo campaign, moet zeggen van alle Halo,s games was dit toch de pittigste.

kreeg wel gelijk 6 achievements totaal 350 points, inclusief de weekly challenge, nu op naar de FF en multiplayer, nog lang niet klaar dus.

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit weekend hem op Heroics uitgespeeld. Respect hoor, ik denk niet dat het me solo gaat lukken op Legendary. Die ga ik lekker co-op doen, ook leuk.

Nog lang niet klaar dus :b:

12. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon de campaign starten op Legendary, probeer es hoever je komt. meestal gebruikte ik lange afstandswapens om de shields van de Elites af te krijgen, headshots zijn wel meestal n must anders herladen ze. Needle battle rifle (of hoe dan ding ook heet) of DMR moet je minstens hebben. close combat: shotgun

via co-op wordt ook moeilijkheid aangepast geloof k?

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week op Heroic uitgespeeld. Ging lang niet zo makkelijk als ik had gedacht. Meteen op Legendary begonnen. Stuk pittiger, maar ik merk dat ik een stuk beter speel op Legendary. Gisteren een Co-op game gespeeld op Heroic en dan merk je dat je echt door de game heen blaast. Verschil is echt huge.

14. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Solo op Legendary is goed te doen, tot die laatste missie. Ik heb nog nooit zo iets moeilijks gespeeld. Ben nu ruim 3 uur bezig, en op het allerlaatste stukkie. Moet je dingen uit de lucht knallen, maar door een verkeerd getimed checkpoint ben ik nu steeds 2 minuten bezig met het afknallen van de laatste elite, voordat ik het weer kan doen. Nadat ik dat ding dood heb komt er met geen mogelijkheid meer een checkpoint tevoorschijn.

Die dingen uit de lucht knallen is ook vermoeiend. Ik heb een gozer uit een youtubefilmpje exact nagedaan, maar hij wordt veel minder geraakt door dezelfde voertuigen, terwijl hij ook op Legendary speelt.

Nog steeds niet gelukt... Lol is er nou wel van af...

En natuurlijk, de keer nadat je dit schrijft haal ik het. Maar wel blij. Raak die campaign nooit meer aan.

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij dat stukje met dat kannon, uit dat kannon gaan. Als je de melding krijgt om dat grote conventantschip neer te knallen, terug in het kanon gaan en dan op dat gat schieten waar die straal uit dat schip komt. Zo is het mij gelijk gelukt.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    The Armor is dus puur voor de looks, maar eigenlijk zie je zelf maar weinig van je nieuwe armor items he? Alleen wanneer je een turret loshaalt en ermee gaat rondlopen en even snel tijdens een assassination toch?

17. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is Co-op trouwens ook via matchmaking te spelen? dus niet via n friend invite. beetje zoals de gears of war series

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat ze wel met updates komen voor o.a. het vrijspelen van nieuwe armor en het verdienen van credits met Firefight.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu wat custom maps gedownload en wil ze spelen via custom match, maar ik moet perse het correct gametype kiezen, er staat bij description geen enkele info over welke gametype het is. Hoe los ik dit op? Ik heb nogal wat gekke maps gedownload en wil ze echt eens checken, of kan dat alleen in forgeworld?

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vraagje *)
    ik kan iedereen in me vrienden lijst joinen mensen uit amerika engeland noem maar op
    maar 2 maten van me die in het zelfde dorp wonen kan ik op geen enkele manier joinen :eek:
    en hun mij ook niet maar hun kunnen wel weer bij elkaar in de party ;)

hoe kan dit en hoe los ik dit op :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina