1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft iemand eigenlijk al een keer die scarabs gesloopt bij dat 'race' gedeelte?

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Draadloos netwerk?

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al Lt. Colonel rank? Ik ben nu Corporal grade 3.. Maar moet ook nog door die hele Major rank!
    15 September had ik gewoon álle andere achievements al.. Alleen die verdomde ranks!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Corporal, das ook niet echt hoog :+

Ik ben Captain grade 3 maar zo boeiend zijn die hoge ranks ook weer niet. Als je het nu al zou hebben dan zou het alleen maar laten zien dat je te veel in je ééntje firefight aan het spelen bent en of je daar nu zo trots op moet zijn. Ik ben liever Lt. Colonel tegen de tijd dat ik er heel wat MM potjes op heb zitten met een lekker aantal kills dan dat ik nu al zou zijn en alles op Onyx zou hebben met Firefight. Daarnaast vind ik dat het sowieso al vrij snel gaat, ondanks dat nog niet alle levels zijn vrijgegeven, datgene wat het langst duurde was van Warrant Officer 3 naar Captain, de rest gaat als een trein.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan niet wachten tot ik Captain ben! Dan koop ik gelijk de ODST shoulderpads.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wacht wel tot ik de sniper schouderplaten kan kopen, die zijn 100x toffer _O_ Daarnaast ben ik ook regelmatig sniper dus dan staat het toch weer een beetje in verband met mijn eigen "stijl" van spelen.

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik ben nu ook warrant grade 3 dat gaat idd ontigelijk sloom :+
    maar hoezo gaat het vanaf captain weer sneller dan ?
    voor je gevoel offuh heb je gewoon minder xp/cr nodig om naar grade 1 etc... te gaan ?

krijg je vaak team snipers dan ? ik bijna nooit namelijk :mad: en ik kan die snipers op de map ook nooit vinden
    ik zal vanavond us ff allemaps alleen doen om die wapen spots es op te zoeken :p

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  9. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Bijna. Ik heb ooit bij eentje dat schild kapot geschoten wat voor de 'kern' (of zoiets) zit. Ik zat op Normal, en ik kon vanaf een afstandje een paar schoten raken, maar dat ding was al gedraaid/weg voordat ik door kon schieten.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Een stuk sneller, van Warrant Officer naar Captain is het 3*33000+66000, van Captain naar Major is het maar 3*23000+46000 en van Major naar Lt. Colonel is het 3*25000+50000. Ik doe trouwens zelden Team Snipers maar van elke sniper weet ik inmiddels wel waar hij ligt dus daar sprint ik meestal direct naartoe.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Captain Grade 3 ben ik ook bedoel ik |:-

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sniper shoulderpads, ik zou niet weten welke je bedoeld. Kun je eigenlijk nog meer armour unlocken die nu 'nog niet' te zien zijn?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  14. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ Cookie

O.M.G.
    Dat wist ik echt niet, heb maar een klein stukje gekeken overigens. Anders is de verrassing er niet meer. :+ Maar ik weet wel dat ik ga sparen! Heb nu rond de 80.000 credits.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, zoveel armor. Ik heb nu precies 0 credits dacht ik nadat ik een donker blauwe visor heb gekocht. Geen zin in de MP, speel alleen Rumble Pitt maar word gek van Infection. :+

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. Wilde je nou echt zeggen dat jij niet loopt te boosten?
    Met je Gruntpocalypse firefight lijstje, en Campaign commendations?

Ik zeg het tenminste eerlijk: Als er een manier is voor quick Credits dan doe ik er aan mee! Duurt me anders véuls te lang dit

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja vandaag had ik even de smaak te pakken ja, alleen had ik niet door dat ik zoveel potjes heb gedaan vandaag 8) Maar ik heb het over die gasten die nu al Lt. Colonel zijn en alles op Onyx hebben. Ik wil alleen even Major worden voor wat nieuwe armor. Ik ga echt niet voor de 20.000 headshots zoals al die andere knakkers die het 9 uur per dag doen. Er is wel een verschil tussen 24/7 boosten of even voor een enkel keer wat uurtjes easy XP binnenhalen. Ik had net even wat muziek op gezet terwijl ik in een chat zat maar om dit nu dag in dag uit te doen is wel iets te veel van het goede en die Oni trick was te simpel om te laten liggen. Ik zal het ook niet ontkennen dat ik snel Major wil worden maar veel gasten op live gaan (imo) echt te ver met het boosten, na 3 dagen kwam je al de hoogste ranks tegen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe krijg je het voor elkaar altijd op Corvette te kunnen spelen?

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon score attack, daar kan je net zo lang voten tot de juiste map voorbij komt en Corvette is een kleine map dus dan heb je in +/- 7min. 1000+ XP erbij.

In het begin vond ik al die gruntjes trouwens een ramp maar als je éénmaal de smaak te pakken hebt is het best geinig, elke keer proberen om zo'n hoog mogelijke combo te krijgen etc. Maar MM zal ik nog altijd het meeste blijven doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina