1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    ook ongeveer 5 minuten.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Kostte mij 10 minuten ongeveer.... Eerste keer sprong ik mis en de keren daarna lukte het me wel steeds maar kreeg ik de achievement niet... maar de aanhouder wint :D

Op mijn oude telefoon had ik trouwens de Grunt Birthday party ingesteld als ontvangsttoon voor SMS berichten. Alleen ik kan deze ringtone nergens meer vinden :mad: Jullie misschien? :)

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vond halo reach wel ok, vorige week uitgespeeld maar meer dan een 7 zou ik em niet geven... tis een vette shooter maar meer niet..
    mja ben ook geen halo fan boy ofzo...

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je het verder beargumenteren? Ik ben ook geen Halo fanboy maar geef het spel toch zeker hoger een een 9 :)

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    1 van de grootste mindpunten vind ik dat het verhaal heel onduidelijk word uitgelegd als je geen halo fan bent, en dat er veel shooters zijn zoals singulartiy die vind ik een stuk leuker en duidelijker verhaallijn hebben

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    2de try :{
    Zo moeilijk was het nou toch ook weer niet? Ik heb het vervolgens nog een paar keer gedaan omdat ik het er leuk uit vond zien...:9

7. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik snap dat ook niet, de eerste 2 keer sprong ik gewoon giga mis.
    De derde keer lukte het me wel. Het is toch niet zo moeilijk om te springen, je sprint uit te zetten en je RB ingedrukt te houden? :+:lol:

8. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die achievement nog niet geprobeerd, ga het vanavond maar eens proberen ;)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb al over de twintig keer beide assassination animaties gehad en nog steeds géén achievement, bah!

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Misschien weet ik het probleem wel... Staat de difficulty misschien op Easy? Hij moet op Normal staan wil je achievements kunnen halen.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    De weekchallange van deze week is op Legendary een coöp missie uitspelen. Ik ben echter bezig met solo Legendary campaign. Kan ik deze challange doen, zonder dat ik straks mijn ''Complete campaign on legendary solo'' achievement kwijt ben?

Thanks.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb terwijl ik op solo bezig was ook een paar missies co-op gespeeld en heb gewoon de achievement gekregen.

Beste is volgens mij wel om de missie waar je mee bezig bent af te maken , het introfilmpje van de volgende missie te kijken/skippen en dan save en quit te kiezen zodat je zeker weet dat het spel goed registreerd dat je de vorige missie gehaald hebt.

dan speel je daarna een co-op missie voor de challenge en kun je vervolgens weer solo verder waar je gebleven was

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zoek iemand die een missie op Legendary wilt uitspelen, voor de challenge. Stuur een message als je wilt spelen, ik kan vanavond laat nog.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vorige week op legendary uitgespeeld, damn pittig!

15. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb je een message op xbox live gestuurd, dus add me maar :thumbs:

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Ik doe het echt PRE-CIES zo als hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=LuDLAb3D-p0
    echt PRE-CIES.
    En krijg hem gewoon nooit. naar mijn gevoel nog hoger dan die dude uit t filmpje.
    moeilijksheidgraad op legendary. fucking elke x foutloos nu. zeker een bug ofzo.
    Heb t spel ook allang al uitgespeeld,gewwoon geen achievements van 2 missies die ik al gedaan heb,en dat ik de campaign heb uitgespeeld :emo:

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  17. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet sprinten niet ingedrukt houden in de lucht.. of doe je dat niet?

18. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb hem precies hetzelfde gedaan. Meteen vanuit de checkpoint van de rand af springen en dan maar goed richten/timen. Btw, ik heb hem op Normal gehaald..

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Zoals ik al zei,precies als in dat filmpje. Geen sprint dus,gewoon loslaten die knop. Geen fuxking achieve. Na stuk of 50x niet. Kwil m damnid nu hebben ook :+

20. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die niet met 4 man (lokaal, dus op 1 xbox) campaign kan doen? custom slayer werkte wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina