1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Sprinten loslaten is niet genoeg.
    Je klikt om te gaan sprinten, je klikt nog een keer om te stoppen met sprinten.

Dus je rent, klikt sprint, springt, klikt mid-air nog een keer sprint en houd dan slaan ingedrukt voor de assassination.
    Your doing it wrong

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik tik meestal de linker thumbstick 1 keer naar achter om te stoppen met sprinten... Misschien dat dat helpt?

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Je meent t. Doe t elke keer precies. Heb m fucking elke x niet. Ik ga t wel filmen,jullie geloven me niet :+

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Met 2 personen op 1 Xbox is het maximale.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.947
    http://www.youtube.com/watch?v=yjFRSSMS-Vk

Lool, zelfs deze gozer heeft m in 1x, met nog een andere assassination ook.
    Echt, ik ben er klaar mee. Gister ook 1,5u geprobeerd (!) en echt, doe het gewoon goed.
    Poepspel.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Reckuuza; Heb je hem niet toevallig al gehaald en dat je het ff niet hebt gezien.. Misschien staat deze allang bij je achievements :+

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.947
    Uiteraard heb ik dat ook al gedacht,maar helaas. ik snap t gewoon nieet. :+

8. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level is kan je er het best voor gebruiken? of was het online:+
    moet 'm ook nog namelijk

Iemand achievement gehaald door 2 vehicles te slopen met 1 targetlocator in lvl3? heb het al 3x voor elkaar gekregen maar nogsteeds de achievement niet gehaald:'-(

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Check dit filmpje ;) in het begin van het laatste level ;) (ik kan hem maar niet halen trouwens :mad: )

uuhm doe je het op easy ? want dan unlock je geen archievements
    ik deed gewoon een beetje in de midden van die 2 paarse tanks zodat die roode lijn half over de tank ging die het dichtste bij was en die andere reed er gewoon in ;)

10. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eerst in easy tot ik erachter kwam dat het dan niet werkte. Maar op normaal al 2x geprobeerd en telkens beide kapot in 1 strike.... beeeeetje vreemd, vanavond nogmaals proberen dan:{

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukte het de eerste paar keer niet en toen stond er een gele Elite beneden. Toen was ik het zat en probeerde het later weer en stond een grijze Elite beneden. Daar lukte het meteen mee :D

*zal vast niks uitmaken maarja ;) *

12. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een handig truukje: Probeer het met een granaat Jump. Weet je zeker dat je dood neer pleurt op de grond als je de elite niet haalt.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.947
    Dat kan toch niet,je moet zoiezo een stukje sprinten om die elite te bereiken. Verder is een granaatjump zo kut als wat,helft van de keren zullen de covenants je wel opmerken.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.947
    HIERO.
    PROOF. BOOM.
    Eerste pogingen zijn faal, daarna doe ik t vanaf 0:35 goed. TOCH?!

15. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3

Uhhhh je moet niet suiciden als je de jump heb gemaakt. Ik bedoelde als het niet lukt met de sprint dan misschien met een nade jump ipv sprint jump.
    Als je mid air ben probeer dan even te kijken of je sprint functie wel uit staat.

Zal even kijken of ik als ik straks thuis ben of ik ook een filmpje kan maken. (Gebruik ik mijn Hauppauge HD PVR ook nog eens x-D)

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou toch denken van wel... Bugje mischien?

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.947
    Nade jumps zuigen. Suicide plegen maakt niet uit, als ik blijf leven krijg ik 'm alsnog niet. En neem aan dat ik 'm binnen 5 seconden daarna wel moet krijgen. 8) Sprint functie staat toch uit, kijk dan.

18. Silverlink

Leuk Bevonden:
    3
    Soms kan je de val overleven. Heb het meerdere malen gehad dat ik de val zelf overleef. Tis rot maar blijven proberen x-D

Meestal krijg je hem inderdaad gelijk :)

19. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag Halo Reach gekocht en net even ruim een uur gespeeld...en ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje schrok van de graphics van deze game. Veel mooier dan halo 3 is het tot nu toe niet echt (en halo 3 was een aantal jaar geleden al niet echt de mooiste game), gaat dit in het loop van de game nog iets beter worden? En toen ik voor het eerst in zo'n voertuig stapte om te gaan rijden, was ik helemaal van de wereld...omg die auto reed echt tergend slecht. Ook het dekking zoeken achter een muur mis ik toch wel in deze game.

Eerst indruk is niet geweldig, maar hopelijk word ik in de loop van de game nog verrast :thumbs:

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helpt het ook niet als je mid air nog een keer wisselt van sprint naar non sprint? Vaag 8)

Ik vind de gameplay + grootse maps het vooral doen in Reach. De steden/plaatsen die je optimaal kunt benutten vind ik echt uitstekend uitgewerkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina