1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, de meeste hebben het spel voor 30 of 40 gekocht.
    Dan betaal je nog 3x 800mp voor 3x3 maps..
    Is toch alsnog goed te doen.. En vind 9 maps opzich niet heel weinig, Halo 3 had er dacht ik 2 meer, maar met dat forgeworld is volgens mij nog veel mogelijk.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist fijn dat er maar negen maps zijn. In Halo 2 waren er aanvankelijk ook niet zo veel, maar de maps kende ik wel allemaal redelijk goed. Dat was in Halo 3 niet het geval. Ik heb liever een kleiner aantal maps die ik goed ken dan tientallen die ik allemaal slechts een beetje ken.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu sergeant maar tot welk leven kan je eigenlijk stijgen ?

4. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zat het eigenlijk met de Recon codes van Dynabyte, moest je daar om vragen?

5. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Eh? Net spel weer opgestart en mijn armor/service tag zijn verschillend.
    Ik heet anders en mijn emblem is ook niet meer hetzelfde.

6. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 7 en 14 WERKdagen word hij verzonden.

Heb mijne gister besteld voor 51,- bij gamesshoppen.nl. Vandaag binnen gekregen.

En hij speelt echt heerlijk:thumbs:

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister helaas zonder HDMI moeten spelen, dus met een normale kabel die bij me Slim zat. Zag er niet uit natuurlijk. Vandaag HDMI gehaald en er aan gegooid. Ziet er mooi uit, omgevingen zijn prachtig. Is alleen ff wennen met besturing omdat ik al tijden geen Halo 3 meer heb gespeeld.

8. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ga even lekker online knallen nadat ik hem gekocht heb.Zie ik tot mn grote schrik dat ik alleen maar campaign kan spelen?!?!Ik heb maar 2 opties in het menu namelijk campaign en options.Iemand enig idee hoe ik online kan?

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch start campaign en main menu?

Zo niet: op B drukken

@ Eerdere vraakstukken: ik heb het spel gepreordered en de prijs boeide me niet. Zolang ik het spel op de release (of in mijn geval een dag eerder) zou hebben betaal ik graag 59€ . Aangezien het spel toch een jaar zal vastroesten in mijn Xbox prima!

Ik speel op sensitivty 7

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik had op internet speed tests gevonden
    laad tijden op de HDD zijn tot 20a30 seconden sneller ;)
    en je krijgt geen krassen :9

11. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Haha kom op een beetje onderzoeken kan toch wel? Gewoon op main menu drukken en dan ga je naar het hoofdmenu :)

12. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die online samen willen spelen, geef even berichtje met je GT of voeg mij toe dat is wel iets makkelijker(A) GT= II Stoeipoes II
    De streepjes voor en achter de naam zijn hoofdletters i
    Ik heb zelf wel aardig wat halo ervaring, speel het liefst mlg games. Niet dat die nu al aanwezig zijn, maar ik vote altijd voor DMR games.

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is deze game vet! Magnum <3

14. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens op het bungie forum kijken voor de grap...
    Wat een zeikerds heb je daar zeg, alsof de mens tegenwoordig niets anders kan dan afkraken |:-

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met Halo 3 kon ik geen 3 potjes spelen zonder gefrustreerd te raken door de vele fouten en ik heb nu iets van 30 Reach potjes gedaan en nog steeds zonder een enkele frustratie vanwege het spel, het is bijna eng. Het enige wat nog vervelend is dat zijn mijn eigen skills, of eerder het gebrek eraan. Reach is (imo) zoveel stabieler dan zijn voorganger (ODST buiten beschouwing gelaten) en dat merk je aan alles. Eindelijk weer een tof Halo spel, zelfs de campaign doet me op diverse fronten weer denken aan het eerste deel en de sfeer in de campaign is weer super. Ik had niet verwacht dat ik het zo tof zou vinden, eigenlijk had ik hem meer gehaald voor de SP en de co-op.

16. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb halo reach ook. vanmiddag online gespeeld maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo snap. voor dat ik iets gedaan heb ben ik al afgeknald.ik heb het idee dat ik het niet kan kan iemand mij helpen met online.

17. Grunt777

Grunt777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 Potjes Team Slayer gedaan en alle 5 gewonnen en rond de 20 kills eindigen :D
    Ben ook meteen met de Campaign op Legendary begonnen en ben op dit moment bij Nightfall

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch wel is online shooters gespeeld "?

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halo lijkt totaal niet om andere shooters. Sommige mensen vergelijken de game met een Quake of Unreal maar daar lijkt het ook niet op imo.

Ik vind de strategie nog dieper gaan dan bij een Rainbow Six. Het enigste verschil is dat je ook nog eens snelle reactie vermogen nodig hebt en heel snel beslissingen moet maken.

Enigste tip die ik Susanne kan geven is oefenen met Invasion. Dat is de makkelijkste gamemode in Reach.

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen op Heroics SP, maar ik vind het best pittig. Somige gevechten heb ik echt een uur voor nodig gehad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina