1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; ik heb mijn versie gepreordered bij bol.com, maar ik heb er geen token of wat dan ook bij gekregen van de recon helmet, die kreeg je toch ook gewoon bij de limited edition?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar is dat nog steeds zo? Ik dacht dat er een update voor was gekomen om dit te voorkomen.

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    waarom kun je niet bijv in custom games ook mensen riden in de falcon(1 cockpit 2 gunners en dan in campaign kan je riden staat ook in boekje) best raar kan je dat misschien ook instellen dat ze kunnen riden want in mijn maps zouden dan wel vetter worden :D

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, maar hier gelde ook de op=op actie, ik heb de code 1 dag later in de mail gekregen. achteraf vind ik de Recon armour helemaal niet zo heavy, ben meer van Grenadier.

Daily challenges is idd n eitje vandaag, vanaaf ff Cr scoren op score attack

5. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man, helaas pindakaas dan maar=) Vind granadier ook vet, maar heb recon lijkt me gewoon stoer om erbij te hebben

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net als in Halo 3. Hill Contestant, Hill Controlled, Hill Contestant, Hill Controlled. Etc. 8)

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Contested...

8. Forty

Forty Guest

Je hebt nu 5x zoveel headshots nodig :+

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die 3 zijn zo herkenbaar 8) Altijd wel toffe plaatjes, ze kloppen ook allemaal.

Ik vind die punten die je bij gruntpocalypse krijgt nog altijd te veel van het goede, maar mij hoor je niet klagen. Ook irritant dat je steeds "firefight noob" naar je hoofd geslingerd krijgt als al je andere matchmaking stats veel beter zijn dan diegene die het zegt :F: Dan weet je ook gewoon dat je linker thumbstick weer overuren gaat draaien in het potje dat gaat komen.

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom update bungie.net niet het uiterlijk van mijn spartan? sinds ik de game heb (heerlijk spel!) is het nog steeds de standaard zwarte spartan die je op mijn bungie.net profile ziet staan..

iemand die dat weet?

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het dataverkeer was vrij heftig waardoor Bungie het heeft uitgezet, wanneer ze de spartans weer automatisch laten updaten is nog niet bekend.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gruntpacalypse punten zijn er toch altijd heel weinig?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Valt wel mee. Als je het een beetje casual speelt dan zit je wel rond de 1000 cr. per potje.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jemig die daily challenge 400 in any game mode on reach 4000 CR FTW

en dan komen ze met een weekly van 50 firefight rounds 3000 CR :+

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon vrij nemen van je werk , of lekker de hele zaterdag/zondag gamen \o/

Ik zit te denken om bungie pro te nemen. \o/
    Heeft iemand dit hier?

Is het ook zo met bungie pro dat je Halo Reach videotjes kan uploaden naar bijvoorbeeld Youtube?

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik bedoel meer van in 50 firefight potjes kill je zo'n 5000 gasten en krijg je 3000 CR en de daily van vandaag 400 gasten killen en je krijgt al 4000 CR
    die verhouding klopt niet :+

moet zelf nog 12 firefight aka Gruntpocalypse potjes dat moet lukken voor dinsdag. beetje dirty house en hardstyle op maximum volume en een beetje grunten is wel ff chill :9

/edit
    ja je kan ze downloaden naar je pc als je het filmpje gerenderd hebt met Bungie pro idd ;) maar ik vind het nogal duur
    als je bijvoorbeeld een totaal van 1 uur aan filmpjes per maand hebt die je in HD wilt renderen ben je 60 euro kwijt :+ plus nog 10 euro voor pro

ik zou voor een hauppauge HD pvr gaan 219 euro's is ook wel wat maar na een tijdje ben je goed koper uit ;)
    http://www.computerstore.nl/product...ppauge-hd-pvr-hardware-encoder-voor-hdtv.html

Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    50 firefight potjes kan me gestolen worden. Daar heb ik helemaal geen zin in. :+

Die van 400 is wel nice. Daar moeten er meer van komen. Het word ook eens tijd dat er weer grote multiplayer challenges komen. We krijgen alleen maar kleintjes die in een match moeten of challenges voor firefight. Die van 15 assists vond ik ook saai, gewoon hopen dat iemand je kill jat. Ik heb altijd de minste assists in een game helaas.

18. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
  19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    hoogste rang ben je 4 jaar bezig denk ik ;)

20. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, opzich wel leuk om de optie te hebben dat je omhoog blijft gaan. Maar je bent er zeker jaren mee bezig lijkt me :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina