1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy Shit! De weekly challenge van deze week:


    Dedication/Time
    Complete 16 Daily Challenges this week.
    16000cR

    Zestienduizend credits voor een niet al te lastige challenge8)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe kan je nouw 250 grunts killen in firefight?! Dat duurt toch super lang? HEb net 1 potje gespeeld en had maar 29 grunts..

    Was ook me eerste firefight potje ever!
     
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    coop -> score attack -> gruntpocalypse

    dan haal je em misschien in 2 potjes
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Licht eraan welke daily challenges er zijn....
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay, thanks. Heb hem idd in 2 potjes.


    Nu ook alle 4 de challenges completed!
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Corvet map gruntapocalypse‎ 110 grunts dacht ik.
    Daar ben je ongeveer 8 minuten mee bezig.

    Stelt niks voor.
    Die weekly is anders wel redelijk wat werk met 16 challenges voor 16K credits :p
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    120 grunts per potje, daarom had je er ook net 3 potjes voor nodig :mad: Vanmorgen even de 10 elites gedaan en ik had ze in de eerste ronde al, aan het einde stond de teller op 29, dus die was ook niet heel lastig. Alle challenges van vandaag zijn ook alweer binnen, met dank aan SusPenZz omdat ik geen idee had wat ordnance weapons waren :+ Nog maar 6 daily's te gaan, ik kan het goed gebruiken aangezien ik net Brigadier G3 ben geworden en naar General duurt het echt een jaar: Next: General (400 of 240000)...
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje over Matchmaking: duurt het altijd lang voordat je een potje vindt, of had ik gisteren gewoon pech?! Heb mijn eerst minuten online namelijk gemaakt, maar moest meerdere keren opnieuw naar potjes zoeken. Team Slayer zocht ik op en voor de rest had ik geen voorkeuren bij het zoeken ingevoerd. Alles op z'n snelst dus.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het kan ook aan je verbinding liggen. Gisteren hadden we een paar potjes gedaan en daarna joinde er iemand met een vrij brakke connectie en het zoeken duurde ook een stuk langer, ondanks dat bij zijn settings alles op groen stond. Maar andere keren is het inderdaad zo dat het even wat langer duurt, sowieso is het wel te merken dat Reach een stuk minder wordt gespeeld de laatste 2 weken, zelfs MW2 wordt nog meer gespeeld.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ook leuk dat je het dan meteen hier meld :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik dacht dat ik de enige was, schijnbaar niet dus 8)

    Rocket Launcher
    Fuel Rod Gun
    Plasma Launcher
    Concussion Rifle
    Grenade Launcher
    Spartan Laser

    Ik heb hem zelf gehaald met de Grenade Launcher in Multiteam op Sword Base, 2 schoten en ik had hem.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha ja, ik wist ook al niet wat het was :+. Ook maar met een rocketlauncher een fijne double en vervolgens een harde zelfmoord + tegenstander en hij was binnen 8). Moet nog 2 daily, die ik straks ff fix, en dan heb ik 9/16. Maandag maar eentje kunnen doen.
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kwam vandaag in een potje BTB iemand tegen met Field marshall rang. Hoogste rang die ik tot nu toe ben tegengekomen.
    Speel de laatste tijd alleen nog BTB (of infection voor daily challenges voor snel veel kills), alleen is het jammer dat steeds meer mensen armor lock gebruiken (doe het zelf opeens ook een stuk meer, alhoewel mijn voorkeur nog steeds ligt bij sprint of active cammo). Waar ik in Halo 3 ook erg veel Swat speelde, doe ik dat een stuk minder in Reach.
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb voor zover ik me kan herrineren nog nooit AL gebruikt, is gewoon te gay.
    Heb m sowieso meestal op sprinten staan omdat die dingen me niet boeien/ik ze niet tof vind.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja aan mijn verbinding ligt het niet. Mijn verbinding is prima en bij andere games op zowel PS3 als de Xbox 360 heb ik vrijwel nooit lag en altijd een goede verbinding. Toen ik een game had, ging het verder ook prima. Nja misschien was het een uitzondering...
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik deed 3 potjes multiteam voor die ordnance weapon en assist challenge en ik wist ook direct weer waarom ik alleen nog swat speel. Zo had ik een zwaard en die andere knakker had AL en elke keer als hij uit AL ging dan nog kwam mijn slag niet aan en aangezien het multiteam was heb je maar 3 seconden de tijd om iemand neer te halen want daarna word je in je rug genakt, wat dus ook gebeurde. Ik ben niet zo van al die extra powers en speel liever "simpel" een shooter. Bij MW2 vond ik het bijvoorbeeld ook irritant als iemand de extra health perk aan had staan maar dat hoorde er nu éénmaal bij en zoveel andere opties had je niet om er niet tegen te spelen. Maar als iemand een magisch schild over zich afroept wat ook nog eens belachelijk gebalanceerd is dan haak ik af en ga ik weer mooi naar de simpele gamemodes waarin iedereen hetzelfde wapen heeft en dezelfde perk.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb de challenges ook bijna gehaald nu, die met ordnance had ik in mijn eerste potje multyteam. Waren ook mijn eerste 3 kills :+ haha.

    Nu met assist bezig. Gaat heel makkelijk met multyteam en dan crazy king en dan met een sniper 1x hit en dan laten finishen, had bijna 10 assist zonder dood te gaan.
    Moet er nog 5. Had er toenet 16 in een potje :9
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Buiten Swat heeft Team snipers , Team Arena (vanaf 30-11) ook geen AL.
    Ik vind zowiezo alle load outs gay behalve sprint.
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch handig dat ik van een maat van me een Halo Reach guide heb gekregen:thumbs: Daar staat alles in + meer.
    Trouwens, wat zijn de Daily Challenges vandaag kut zeg:mad: Teller staat nu op 12/16 en moet nog de Campaign challenges van vandaag. Dus hij kan vanavond op 15/16 staan, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Ik haat Campaign challenges!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hebt ze binnen een half uurtje. Wel saai, maar dan ben je ook klaar :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina