1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je handig bent met headshots maak maar 3-4 mins voor mij zo lang doe ik erover.
    Alleen het verveelt wel na langere tijd
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik kan de Weekly nog halen. Sinds gister weer 's Halo Reach opgestart. Dus de eerste vier heb ik al binnen, nu maar hopen dat de rest niet zo moeilijk zal zijn.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister gewoon de Credit Cap bereikt. Toen ik 60000 had gehaald, stond er: you've reached the online credit cap. Toen kon ik alleen nog maar Forge doen:'-(

    En ik heb net even in een keer 29000 cR binnen gehaald. De Weekly challenge + Dome Inspector op Gold + 400 kills challenge + extra cR. Nog nooit zoveel in een keer gehaald. \o/
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net ook mooi 18.000 credits naar binnen gewerkt. Ging het ranken altijd maar zo makkelijk 8)
     
  5. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer elke Halo gespeeld behalve ''ODST''. Maar ik ben zeer onder de indruk van de A.I van het spel. Vooral in Firefight dan voel je dat de covenant posities inneemt waarvan ze je het best onder vuur kunnen nemen en als je shields down zijn dan stormen ze op je af terwijl jij hopeloos een health pack aan het zoeken bent maar dan is het te laat en dan staat er een Elite achter je.

    Maar waar ik zoo een enorme hekel aan heb zijn die Kamikaze-grunts dan kijk je langzaam om het hoekje of iedereen dood is maar dan plots zie je een grunt snel aan komen rennen met twee plasma grenades in zijn handen en dan probeer je hem nog snel een headshot te geven met je DMR maar dan knal je alleen zijn helm af en dan BOEM! ''GAME OVER'. Oooh en dan schelden zeg, maar na dat moet je toch wel heel erg om lachen.
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    FireFight was ook in ODST daarom denk ik dat het je eerste keer is.
    Ik vind Grunts het grappigst ze moeten waarschijnlijk perse mee vechten terwijl ze geen ene ..... kunnen :p
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net gewoon de dagelijkse credit cap gehaald door die weekly, krijg je opeens 0Cr na een potje, schiet ook lekker op. Ik neem aan dat dat maar voor 12 uur geldt? Want anders zou het wel irritant zijn.

    Vandaag vloog ik trouwens een partij ver na een beatdown, ging echt nergens over 8)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Had ik het maar eerder geweten van die 16K challenge. :'-(
    In theorie kan ik het nog halen, dan moet ik alles van vandaag nog halen en morgen/overmorgen. (gister alle 4 gehaald)
    Maar daar heb ik echt geen zin in nu..

    Edit: Hier gaan we verder. :)
    /slot
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina