1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen [Algemeen] Ideëen voor competities

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik zou het leuk vinden om een keer een nieuwe cup te kunnen organiseren, ik weet niet of dat mogelijk is:)
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik & Flavour hadden al een beetje het idee om inderdaad verschillende klasse's in de summer showdown te verwerken om daarna te kijken wat het grootste succes uiteindelijk was. Je kan een idee opsturen zodat we het kunnen verwerken in de summer showdown.

    Voor F1 2012 willen we ook cups gaan organiseren misschien lijkt je dat wat? Aangezien na de DTM de summer showdown begint.
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    In september komt de nieuwe F1 uit, dus dan hebben we na Forza 4 cup nog maar 3 maanden om te racen/organiseren.
    Ik heb ook niet zo heel veel met F1 2012
     
  4. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Die 3 maanden zijn al volgepland met het Summer Showdown event en dan daarna als dat nog mogelijk is de cup die dan het meest bevallen is in de Summer Showdown. Daarna verwacht ik ook al Forza 5.

    F1 zou op de vrijdagavond kunnen. Woensdagavond word waarschijnlijk voor GRID 2 en de Zondagavond is nog even bezet voor Forza 4.
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nee, ik denk dat dat niks gaat worden
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dan zou je met het organiseren moeten wachten op Forza 5 of een ander race spel waar je wel iets in ziet.

    Je kan natuurlijk altijd helpen hé. En met de Summer Showdown is het misschien een idee je een race te laten organiseren.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Woensdag wordt dus een korte Grid cup en zondag wordt een korte Summer Showdown. Ik zal Pieke nog vragen hoe hij met de F1 zit, maar dat wordt inderdaad dan waarschijnlijk vrijdag. Alle 3 voor de zomer, en dan is er een zomer break.

    Waarschijnlijk begint de eerste cup na de zomer weer rond begin september net als de GT2 toen. Zondag wordt dan de gekozen cup van de Summer Showdown. Dan moeten we bekijken of Grid 2 goed bevalt. Zo ja, dan denk ik dat die op woensdag blijft.

    Als Grid 2 tegen valt kan op woensdag F1 of Forza weer voor terug in de plaats.
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    F1 2012 viel vergeleken met F1 2011 mij een beetje tegen. Het sturen bijvoorbeeld is niet meer zo vrij als in F1 2011. Daar mee bedoel ik dat als je de bocht niet haal, dat de auto dan pas scherper gaat sturen enz.
    Graphics zijn wel mooi alleen van sommige dingen had ik wel wat meer verwacht.

    Mij lijkt het dan leuk om na de zomer de nieuwe cup te organiseren.
    Ik weet niet wanneer Forza 5 komt, maar als die er ook is in september dan wil ik dan wel doen als dat kan

    (September wordt dan een dure maand: FIFA 13, GTA V en Forza 5:+)
     
  9. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    zag laatst op motorstv maserati trophy cup dat leek me ook wel leuk voor een cup
    [​IMG]
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    maserati's zijn ook tof idd! Heb geen idee eigenlijk of er al een race versie in zit die hier op lijkt? Maar we kunnen altijd tunen.


    Forza 5 komt denk ik in November voor de nieuwe Xbox. Maar dat is wachten tot 21 mei, dan wordt dat allemaal bekend gemaakt.
     
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Of natuurlijk PGR 5, Kan ook leuk zijn voor cups :)

    Dat zou denk ik wel goed zijn voor het ledenaantal van XBWRacing, Geloof dat de helft van Xboxworld staat te springen om een nieuwe PGR.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben eigenlijk bang dat PGR een live arcade titel gaat zijn. Want in allerlei interviews voor Forza Horizon zei Dan (designer forza motorsport) dat met de komst van Horizon nu elk jaar eem Forza titel zou komen. 2013 zou dus weer Motorsport zijn. Ik zie zelf ook weer graag een PGR, maar ik zie ze niet 2 retail racers te gelijk releasen.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja dat interview weet ik nog. Ik hoop dan zo niet dat PGR 5 een arcade titel zal zijn. Dan is de game meteen al minder heb ik altijd het gevoel. Schuif dan Forza 5 een jaartje op.

    Als ik het goed heb was bij de eerste xbox een nieuw PGR spel, en bij de Xbox 360 ook een PGR. Dan zit het wel in de lijn der verwachting dat bij de Xbox ∞ er ook een PGR spel zal komen.

    Het is dus nog wachten tot 21 mei.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Misschien dat ze wel een mix maken. :p maar dat hoop ik niet. Komt beide games eigenlijkmaar slecht uit.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet nog niet of ik Grid2 ga kopen persoonlijk. Heb niet zoveel met die games die op alles realisme (grafisch/geluiden/animaties) nastreven, behalve op rijgedrag. Voelt voor mij dan alsof het gewoon niet klopt (niet dat Forza nu een ultieme sim is maar die heeft een in mijn ogen veel leuker compromis gevonden dan Grid 1).

    Heb verder niets tegen arcade hoor, maar dan liefst wel écht arcade. Redelijk groot Burnout-fan en vandaag ook Trackmania2 Stadium gekocht op Steam :) Ook een heel en supertoegankeiljke (pc) racegame!

    Ga uiteraard wel de Grid2 demo een eerlijke kans geven straks, maar ik heb m nog niet in de pre-order staan om het zo te zeggen :)
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    De echte race ervaring vind ik beter bij GRID. Het is wat meer spektakel. Wel ben ik met je eens het is wat meer arcade, Je glijd meer door de bochten en houd hem makkelijker op de baan en dat is jammer. Ik wil de race ervaring van GRID met de "simulatie" van FM4 en de opties van Project Cars.


    Dit hoop ik niet te zien in cups :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb ook liever dat de handling goed en natuurlijk aanvoelt, maar ik heb ook (en vele anderen) een keer wat zin in wat anders aan het einde van dit seizoen! :)
     
  18. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
  19. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat wij bij onze oude club deden was als volgt:
    Rollende start, dit is best spannend en de kans op crashes in de eerste 2 bochten is een stuk kleiner.
    Geen pits, want deze worden alleen maar gebruikt om in te halen, terwijl dat op de baan moet gebeuren.
    Voor de rest stonden wij wel setups toe, dus geen standaard auto. Had wel als nadeel dat als je een goede vond dat je ook flink wat sneller was.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor op de zondag heb ik gezien: (Met de classes ervoor)

    [noparse](R1) Protoype Le Mans cup
    (R:cool: V8 Supercars Cup
    (A/S) New Muscle Cup
    (A/S) Group B Cup
    (A) maserati trophy cup
    (A) Classic Muscle Trans Am Cup[/noparse]

    WRC cup en R3 cup hebben we al gehad onder de naam AWD cup en de FIA GT2 cup, dus die laat ik eruit.

    Als mensen nog ideeën hebben voor een zondag competitie laat het weten. We maken van de ideeën een Summer Showdown om te kijken wat leuk is en wat niet. Daarna openen we een poll waar iedereen kan stemmen op zijn of haar favoriet.
     

Deel Deze Pagina