[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]

    [​IMG]

    Kinect is de camera van Microsoft, voor de Xbox 360. Met deze camera is het de bedoeling dat je geen controller meer nodig zult hebben; de camera registreert al je bewegingen en zet ze 1 op 1 om naar de game.

    Jij bent de controller

    Kinect brengt games en entertainment op een heel bijzondere manier tot leven, waarbij je hele lichaam meedoet. Armen, benen, voeten en handen, met Kinect zijn er geen controllers, alleen jij. Het is zo natuurlijk, zo intuïtief dat de technologie in het niets verdwijnt, zodat de natuurlijke magie die in ons allemaal zit, stralend naar buiten komt. Alles wat je hoeft te doen, is: Jump in.

    Misschien ken je het nog onder de naam 'Project Natal'?

    Kijk voor wat verdere info en discussie over de hardware in dit topic. ​

    [​IMG]

    [​IMG]

    Er zullen 2 verschillende soorten Kinect Games te koop zijn. Het soort wat alleen te spelen is met Kinect, en het soort wat ook met de controller gespeeld kan worden.

    De games die je alleen kunt spelen met Kinect krijgen dit logo op het doosje:
    [​IMG]
    Ook zullen de doosjes volledig paars zijn in plaats van het vertrouwde groen.
    [​IMG]

    De games die Kinect alleen als extra functionaliteit hebben krijgen dit logo:
    [​IMG]
    Verder zullen de doosjes gewoon groen zijn.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Op of heel kort na de release zullen er zo een 17 titels beschikbaar zijn.

    • Kinect Adventures (Krijg je gratis bij Kinect) - 10 november
    • Kinectimals - 10 november
    • Your Shape Fitness Evolved - 10 november
    • Dance Central - 10 november
    • The Biggest Loser Ultimate Workout - 10 november
    • Dance Masters - 10 november
    • Kinect Sports - 10 november
    • MotionSports - 10 november
    • Kinect Joy Ride - 10 november
    • Adrenalin Misfits - 10 november
    • Fighters Uncaged - 10 november
    • Sonic Free Riders - 10 november
    • EA Sports Active 2 - 19 november
    • Game Party In Motion - 19 november
    • Zumba Fitness - 19 november
    • Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 - 19 november
    • Deca Sports Freedom - Holiday 2010

    De belangrijkste titels uit dit rijtje zijn:​
    [​IMG]
    Kinect Sports
    "Jouw beurt! Schop tegen de bal, werp een speer, bowl een frame. Jouw beurt om helemaal in de game op te gaan."




    [​IMG]
    Kinect Adventures
    "De game die je hart sneller doet slaan en iedereen uitdaagt."
    **Gratis bij aankoop van Kinect**



    [​IMG]



    [​IMG]
    Kinectimals™
    "Maak een paar heel wilde vrienden op je eigen exotische eiland."




    [​IMG]
    Kinect Joy Ride
    "Bereid je voor op de rit van je leven met deze autogame."




    [​IMG]
    Your Shape: Fitness Evolved™
    "De belevenis is virtueel, het zweet is echt!"




    [​IMG]
    Dance Central™
    "Breng je dansmoves naar een hoger niveau!"




    [​IMG]
    Sonic Free Riders
    "Hi–octane fun for 'riders' of all ages"




    [​IMG]
    Harry Potter and the Deathly Hallows -Part 1
    "OMG OMG OMG OMG FAPFAPFAP"


    Dit zijn beelden uit de maingame. Het Kinect gedeelte bestaat uit 22 challenges die je kunt doen. Klik hier voor wat gameplay beelden.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Als je dit om de een of andere reden allemaal wat te casual vindt zul je blij zijn om te horen dat er genoeg 'hardcore' titels in de maak zijn.

    Steel Batallion: Heavy Armor



    Rise of Nightmares



    Codename D



    Project Draco



    Haunt



    Child of Eden


    Dit is natuurlijk wat alleen op dit moment bekend is. In de toekomst zullen er nog veel meer games aangekondigd worden. Microsoft zelf heeft al aangegeven bezig te zijn met titels die gebruik maken van Kinect én de reguliere controller.​

    [​IMG]

    [​IMG]

    Je zult blij zijn om te horen dat al deze games gewoon achievements hebben. En ook niet een verminderd aantal, maar gewoon 1000 (G) per game.

    Fit worden tijdens het het halen van achievements. Wie had dat nu ooit gedacht?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Beheer en deel je foto's en video's uit je Kinect-games! Jij bent de enige die jouw content op KinectShare.com kan bekijken, totdat je besluit deze te delen via een sociale netwerksite.

    [​IMG]


    [​IMG]

    In het begin zal ik in dit gedeelte bijhouden welke Demo's er zijn met Kinect functionaliteit.

    Klik op de logo's om naar de Marketplace te gaan waar je de demo's kunt downloaden.


    [​IMG]
    Bestandsgrootte: 622 MB
    ___________________

    [​IMG]
    Bestandsgrootte: 402 MB
    ___________________

    [​IMG]
    Bestandsgrootte: 718 MB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 858 MB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 717 MB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 439 MB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 571 MB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 1.52 GB
    ___________________

    [​IMG]

    Bestandsgrootte: 401 MB
    ___________________


    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dulle, je bent weer goed bezig _O_
    Iemand de Kinect al besteld?:) Ben benieuwd of het goed werkt.
     
  3. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er ook vecht games? zoals je in de trailer zegt, dat lijkt me echt gaaf \o/
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fighters Uncaged is een vechtgame maar niet echt een goede.

    Samen met Sonic is het op dit moment volgens mij het Kinect spel met (verreweg) de laagste review scores
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik ben weer helemaal bij, thanks Dulle!
    Het wordt pas interessant bij de toekomstgames, Steel Battalion ziet er vet uit!
    Verder blijft ik erbij dat het voorlopig nog een gimmick is.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem woensdag halen !
     
  7. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vraag me het volgende af:

    Je kan kinect games via Xboxlive spelen. Maar geldt dit alleen voor mensen in je vriendenlijst of bestaat er ook zoiets als een matchmakingsysteem, die dan zorgt voor een co-op maatje dan wel een tegenstander. Want weet iemand al hoe bijvoorbeeld het onderdeel voetbal van "kinect sports" is verdeeld qua co-op/versus, maximaal aantal spelers etc.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord ja dat kan :) kinect sports is max 2 geloof ik
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Kinect vanmiddag ook even vast laten zetten bij de Intertoys (leuk met die % korting bonnen). Daarbij heb ik Kinect Sports (zag er bij DWDD erg leuk uit) en Dance Central (alleen maar goede dingen over gehoord) besteld. Dan kan ik voorlopig wel weer even voort! Ik hoop alleen dat de Kinect goed werkt in mijn kamer... xD Hopelijk kan ik hem morgen al bij ze meenemen, en anders wordt het toch tot woensdag wachten :p
     
  10. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Motion Sports schijnt ook erg slecht te wezen.


    De beste volgens mij zijn Dance Central en Kinect Sports.


    @ loeno: Begin volgend jaar krijg je ook nog UFC trainer.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dance central moet goed zijn maar niets voor mij denk ik,weet nog niet welke game ik er ga bijhalen,ik denk de kinect sport.
     
  12. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik er ook bij te nemen. Ook al wil mijn vriendin ook dance central. Ze moet maar even wachten tot zaterdag :p

    Al vrees ik hier echt over ik ruimte genoeg ga hebben. TV Staat voor bed. Heb ruimte tussen TV en Bed Meer als een meter. TV hangt ook tegen de muur.
    Maar ik zie morgen wel zeker. Morgen rond 9 uur vertrekken naar stad dan zien hem te halen. Heb nog cadeaubon liggen dus spaar wat :)
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dance Central is eigenlijk ook een must have hoor, maar Sports ook inderdaad.

    Ruimte is echt nodig, maar vooral als je met zijn tweëen bent. In je eentje, zoals bij Dance Central wat feitelijk enkel single player biedt, is het minder een issue.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Verneuking van Joy Ride. Kinect is daar echt totaal overbodig. Ik weet nog dat ze 13 jaar geleden zeiden dat ie gratis zou zijn bij de release van de NXE.
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zien om Kinect op de TV te plaatsen. Vermits die op hangt win ik al wat ruimte. Desnoods wordt het mijn bed maar wat verschuiven :+

    Dance central koop ik zoiezo. Maar moet wachten op mij centen van het werk tot vrijdag |:- Dan kan ik dance central gerust gaan kopen.

    Hoeveel sporten zitten in Kinect sport?
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Net zoals de WII controller met motion sensor is het ene leuke gadget, maar bij iedereen zal het in no time weer stof liggen te happen. De meeste games hebben de kinect er gewoon opgeplakt, maar de developers hebben niet nagedacht hoe ze de kinect fatsoenlijk moeten gebruiken. En halfslachtig iets toevoegen om het maar een Kinect-game te noemen is ook niet echt kwaliteit.

    Heb al genoeg nutteloze gadgets hier liggen dus ik laat de kinect gewoon in de winkel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2010
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel mee eens wat je zegt. Maar kinect komt pas uit. Denk ook dat vele developers nog afwachten hoe de Kinect en Move verkoopt. Zeker bij Kinect is dat belangrijk. Denk niet dat developers zomaar games gaan maken zonder dat men weet hoe verkoop van kinect is. Als dat laag is weten ze sowieso dat het weinig uithaalt om er games op te gaan maken. Kinect zit vol mogenlijkheiden. Nu is afwachten hoe het aanslaat en hopelijk weten er dan grotere developers raad mee. Kinect heeft veel meer mogelijkheiden dan Move of de Wii-mote.

    Maar er bestaat altijd een kans dat de kinect niets groot wordt. Maar dat ligt dan ook aan Microsoft dan weer. Zij moeten de klanten en developers warm maken.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Er is dusver maar 1 developer die wat zinnigs heeft gemeld over de Kinect. Bioware... Die gasten brengen pas een game uit die Kinect ondersteunt op het moment dat zij een manier hebben gevonden dat die controller ook daadwerkelijk iets toevoegt. Dan...en dan alleen...ga ik de kinect misschien aanschaffen.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daarmee het is afwachten hoe kinect de komende weken het doet. Daarnaast moet microsoft ook de developers warm maken voor kinect.
    Het is ook dat kinect nog voor de volle 100% in werking moet komen dit door updates. In de lente van 2011 zou kinect updates krijgen voor taal enz nog.
    Hopelijk gebeurd het allemaal sneller en beter. En hopelijk gaan de grote ontwikkelaars ook overtuigd worden van de kunnen van kinect.

    Hangt allemaal voor Microsoft ook af.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het spul wat ik met de release (of vlak erna heb:

    [​IMG]
    (handig zo een zusje :cool:)

    Uiteraard:
    [​IMG]

    En
    [​IMG]

    Zusje zit er ook nog sterk aan te denken om Dance Central te kopen.

    Hey, het is misschien allemaal niet hardcore, maar ik vermaak me wel. ;)
     

Deel Deze Pagina