Hmm niet echt iets voor mij die nieuwe demo. Hopelijk komt er rond de zomer periode of erna een demo van Forza 4, oh ik zou blij zijn
Ik heb Your Shape nu ook. En ik ben er erg tevreden over! Omdat ik al van de magere kant ben hoef ik natuurlijk geen harde oefeningen te doen. Het zijn meestal oefeningen om me uit terekken en voor spieren. En dat is het waarvoor ik het wou gebruiken! Ik raad het iedereen aan!
Over het algemeen wordt Your Shape: Fitness Evolved als beste gezien. Deze vind ik ook erg goed. Wat trouwens ook erg goed is (volgens sommige reviews zelfs motiverender dan Your Shape), is The Biggest Loser: Ultimate Workout. Is hier vrijwel nergens te krijgen, heb m bij Amazon gehaald voor 14 euro. Bevalt me prima, moet ik zeggen Ook wel goed, maar erg buggy en registreert niet alles (met name grondoefeningen schijnt Kinect je kwijt te raken), is EA Sports Active 2. En daar schijn je ook nog eens erg veel ruimte voor te moeten hebben. Achteraan de rij heb je dan nog Get Fit with Mel B. Heb ik ook net binnen voor slechts 22 euro incl resistance band. Wordt volgens reviews wel als aardig/ goed gezien, maar gewoon net iets minder goed / minder motiverend als de andere 3. Heb m ook nog maar 1x gespeeld, maar beviel me wel aardig, moet ik zeggen.
Als ik het zo lees lijkt Your Shape me het beste/leukste. Ik denk dat ik die ga halen als ik Kinect heb. Werken jullie ook met gewichten erbij?
Zag het net op IGN, ziet er best tof uit. Ben benieuwd. De technologie van Kinect is echt heel goed, dus ben benieuwd wanneer er echt veel uitgehaald wordt. Kinectimals, Adventures en Sports doen het al goed, maar ik wil meer zien! Ben benieuwd wanneer het eerste 'hardcore' spel uitkomt voor Kinect.
Ik heb net Kinect gekocht met Your Shape, ben benieuwd, ga het binnenkort uitproberen, maar moet ook wat tijd besteden aan Black Ops voor de PS3 Hulp gevraagd aan de Yourshapers, of mss ook algemeen de Kinectgebruikers, ik ben nog op zoek naar de juiste plaats voor de kinectsensor. Hij staat nu op 1.20 voor mn tv op een platte kast, maar in Yourshape bij het begin als ie je lichaam gaat bekijken zijn mn voeten en onderbenen niet in beeld. Dat klopt niet lijkt me toch? Hoe kan ik dat veranderen? Moet ik hem meer op ooghoogteplaatsen ofzo? En ook moet je best ver van het ding afstaan. Ik denk dat ik hier mn kamer moet gaan verbouwen. Heeft het effect als er objecten zoals een bed of een zitzak oid in het zichtveld van de sensor staat?
Kinect is wel vermoeiend zeg. Maar ik heb er tot nu toe veel positieve ervaringen mee. Het enige wat me qua hardware tegenvalt, is dat Kinect niet goed om kan gaan met veranderd licht. Ik speel in een heel goed verlichte kamer, ook overdag. Grote ramen naar in eigenlijk alle windrichtingen behalve het noorden, dus heel de dag veel zonlicht. En als de sterke van het licht verandert, is de sensor me snel kwijt. 's Avonds met kunstlicht heb ik hier dus geen last van! Kinectimals is écht leuk. Verbazend leuk zeg. Ik verwachte er wel wat van, maar niet speciaal veel. Gelukkig is er veel te doen en het blijft zeker leuk om een uur aan een stuk door te doen. Erg geslaagd wat mij betreft. Morgen Kinect Sports uitproberen. De demo vond ik aardig, ben benieuwd naar het volledige spel, vooral tafeltennis en beach vollybal.
Ik heb de sensor nu op ooghoogte, en nu ziet ie me beter, maar ik weet niet of ie mn voeten nou echt helemaal goed ziet en mn hoofd ziet er ook een beetje gek uit. Hij ging net een foto nemen in Your Shape voor mn profiel, maar ik zie alleen een blauw vlak. Klopt dat? Mn gezicht is ook grijs.
Kinect Sports is voor mij DE game voor de Kinect... wat is dat verslavend zeg.... tafeltennis is gewoon heel erg goed gemaakt...volleybal wat minder vind ik... voetbal ook niet echt super maar atletiek, bowlen, tafeltennis maken een hoop goed. ook de mini games zijn fantastisch. oh ja: gisteren kwam ik eracchter dat er ook al gratis minigames te downloaden zijn. heb de Kinect sinds zaterdag en heb er nog geen moment spijt van.
Je moet bij Your Shape ook verder weg gaan staan dan bij bijvoorbeeld Adventures. Minstens 2 meter, maar als je lang bent nog wat verder weg zelfs.
Heb youshape nu dus ook maar zit met een vraag,ik heb me zo een trainer aangenomen en ze vraagt me voor wat ik wil verbeteren maar telkens als ik die personal training geef moet ik weer alles gaan ingeven.
Hm. Tsja. Laten we maar even de kwaliteit afwachten voordat we gaan [vloeken / juichen] (doorstrepen wat niet van toepassing op jou is)
Ik juich dat Ubisoft een hardcore game wilt 'verKinecten', maar ik vloek dat ze er over nadenken het bij al hun grote franchises te doen. Dat gaat gewoon falen.
Ik ben de laatste tijd weer wat meer bezig met Kinectimals, en het is toch gewoon erg leuk. Simpel... kiddy, maar leuk! Wel verdomd vermoeiend als er zo een challenge komt waar je moet bukken om de frisbee naar beneden te laten zakken. Aan het eind merk je dat toch echt wel in je benen! Vooral als je het daarna nog een keer doet omdat je tijgertje er nog een keer mee wilt spelen.