heb de laatste tijd weinig zin in kinect hij staat helemaal op mijn kamer klaar om gespeeld te worden maar ik kan er de energie niet voor opbrengen. Wel zijn de spellen super gaaf maarja in je eentje is er ook niet echt veel aan tis echt tijd voor een goede shooter ofzo op kinect want dat lijkt me echt vet
Het is absoluut een aardig indrukwekkend stukje hardware en toch hoef ik het echt nog niet. Nou staat voor maart of april de Ubisoft MJ game gepland, wie weet als die echt heel erg tof is, dat ik dan Kinect uiteindelijk wel haal. Maar jaaaa...voor één game? Afwachten maar. Vorig jaar tijdens TGS lieten ze wat horror games zien, daar ben ik echt heel erg benieuwd naar, hopelijk dat die echt cool worden. Eind vorig jaar las ik een artikel op IGN dat MS tegen hun had gezegd dat ze tijdens E3 dit jaar met aankondigingen zullen komen qua Kinect en dan ook vooral core-games, games waarvan niemand nog wat weet..nou kom maar op dan.
Het leanen (om een hoekje kijken door naar links of rechts met je bovenlichaam te bewegen) in shooters zou best kunnen werken. Het is m.i. te vermoeiend om granaten echt weg te slingeren.
Deze voormiddag Your Shape gedaan, deze namiddag met vrienden Adventures gespeeld, ik moet zeggen, ik ben lichamelijk helemaal kapot
Damn, wat had mijn tijger (oftewel Kinect) een offday. Niks ging hoe ik het wilde. Ballen etc. gooien ging nog wel, maar dat beesje trucjes laten doen was drama. Wil je em laten liggen (gehurkt met je 2 handen op de grond) springt dat beest de lucht in (waar je normaal dus zelf voor moet springen). DIE BEWEGINGEN LIJKEN TOCH HELEMAAL NIET OP ELKAAR KUTBEEST! 90% van de trucjes mislukten allemaal op een dergelijke weirde manier. Het is dat de Voice Recogntion uitstaat in anders zat mijn tijger nu in zijn hutje te huilen omdat ik hem de huid had volgescholden. Misschien vandaag gordijnen dicht doen en wat kunstlicht aandoen. Kan zijn dat Kinect onder de indruk was van de zon. (waardoor waarschijnlijk 1 helft van me feller verlicht was dan de andere. Te verwarrend voor zo een apparaat) En ik zat btw daarna bij mijn zusje te kijken en toen maakte haar beest (de witte tijger) constant hoge sprongen en op een gegeven moment ook de 'Ultimate Jump'(achievement unlocked!) Het enige wat ze deed was proberen hem te laten slapen. Die van mij springt nooit hoog (bedoeld of onbedoeld) Zou er verschil zitten tussen de rassen of is dat stom toeval? ______________________ Gerucht: Die Gears titel die zou komen is onrails zijn. Dit is een shot van een wat oudere build: Laat maar komen. (maar dan niet full price aub aangezien het assets en gebeurtenissen van Gears 2 zou overnemen)
Met zonlicht werkt het inderdaad niet zo goed. Gordijnen dicht en lampen aan, dan werkt Kinect bij mij perfect. Als het bewolkt is en het zonlicht gelijk blijft, moet het ook kunnen. Maar op een zonnige dag, kan je beter de gordijnen dichtdoen. Wat ik overigens nog altijd raar vindt, licht is licht toch?
Zo. Kinectimals op 1000 (G) Leuke game. Natuurlijk is het een veredelde minigame collectie, maar doordat het toch iets van structuur heeft valt het niet echt op. Van mij mag er best een vervolg komen. Maar laat er dan aub ook een mogelijkheid zijn om de menu's met de controller te navigeren. Spulletjes voor je tijgertje en huis kopen is niet te doen als je meer dan 2 dingen wilt hebben. En dan ook meer dan alleen tijgers. Misschien een creature creator zoals bij Spore.
Je kan ook andere beestjes in de game krijgen he? Er staan plaatjes online die je kan inscannen op je camera dat je bv een aapje of een olifantje kan krijgen.
Echt de beesten, en niet toys? Tijdje terug had ik wat plaatjes gepost, maar daar kon je alleen weer tijgers als pets krijgen en olifanten ed waren toys.
Gears of War Kinect a Sports Game? The Gears of War Kinect rumors continue, this time courtesy of Official Xbox Magazine. In their recent March issue's crystal ball rumor section, they suggest that the game could be a COG Vs Locust Mutant League Football-esque sports game. Although at first glance this might sound bizarre given Gears of War's typical gameplay, it actually makes sense for a number of reasons. Gears of War features a fictional sport called Thrashball which appears to be loosely based on American Football. Little is known about the actual game of Thrashball, which gives Epic the perfect opportunity to create a sport tailor made to Kinect's unique capabilities. And, being the Gears universe, we can assume that this won't be any standard sport. COG Versus Locust indicates that the game may well be as violent as a Gears fan would hope. With the rumor earlier in the week that the game could be an on-rails shooter it could, if it exists, be anything at this point. Many remain unconvinced that Gears of War's traditional gameplay can convincingly translate to Kinect control. This latest rumor would, in our opinion, be the more advantageous and interesting route for Epic to take. All should be revealed soon with a supposed Microsoft press event taking place in just over a week, and with GDC just after that, there is plenty of opportunity for Microsoft and Epic to unveil the game. Hm... Lijkt me eigenlijk interessanter dan een on rails Gears 2
Ik heb weer eens zin om mijn "Kinect" uit de kast te pakken en weer te gaan zwaaien, springen, noem maar op. Welke spel zou ik dan weer op gaan pakken? Ik heb Kinect Animals, Kinect sports, Dance centraal, Avonturen Kinect.. Ik wacht trouwens ook op Gunstinger (Arcade) Eindelijk! Een game waar bij je niet hoeft te staan! ^^
Adventure mode uitgespeeld bij Adventures. Yay! Dus ook alle Living Statues. Heb ze even in een filmpje gegooid voor iemand de ze wilt checken (weet ik veel waarom, zolang ik maar nutteloze filmpjes kan posten) Vanaf nu dus aan de slag in Free Play. Ben benieuwd of ik ooit alles op Platinum kan halen.