Ja bij boksen moet je heel rustig slaan , anders doet die de helft van de tijd niks. Discuswerpen is wel onder de knie te krijgen , maar je moet niet teveel omhoog gooien, Gister 'snelle henkie' ff geprobeerd.. ik was kapot haha , 750 de eerste keer.
Yay, nu 769 bij Snelle Henkie. En deze keer niet afgegaan omdat ik halfdood was maar omdat mijn tijd op was. Verdorie een half metertje voor een nieuw rustpunt. Wel irritant; Bij Track & Field deed ik het verrassend goed op de onderdelen waar ik normaal laatste op word, maar verpest ik het bij de zekerheidjes. (op het niveau Kampioen dus) 1e bij 100M sprint en 2e bij Hordelopen. Laatste bij Speerwerpen en verspringen (waar ik normaal eerste ben) Damnit. Morgen zal het andersom zijn. Sports.
Toch even onder de aandracht brengen. Dit ziet er namelijk erg vet uit. Q Entertainment presents... Child of Eden. Mocht je je nu afvragen wat dit nu voorstelt, dit is een shooter done the Q Entertainment way. Completely diggin the style.
Help! ik wil graag kinect sports downloaden via de xbox. helaas is alleen de demo versie te vinden en niet de volledige game. graag advies! paar weken geleden wel de ninja game zonder problemen kunnen downloaden.
Hm, die filmpjes op het laatste, krijgt de andere persoon die ook te zien? Kinect Sports is niet te downloaden.
+1 Boksen zuigt! Maar ik moet en ZAL het op Champion difficulty halen. Ondanks die cheatende CPU. Blijft een geweldige game... behalve op het hoogste niveau. Dan is (/lijkt) het gewoon niet eerlijk meer.
Snelle Henkie . . . 901 meter . . . Volgende groene gedeelte was in zicht. Ooit, Snelle Henkie, ooit!! You will be my finest achievement ever!
Volgens mij is die ook wel te cheaten , door het met 2 man te doen. Op het eind krijg ik m'n benen gewoon niet meer omhoog.. klote spel