Ik zag op TA dat Joy Ride een hogere TA Ratio had dan Kinect Sports. Daar geloof ik dus niks van. Ik heb de achievements van JR nog niet bekeken, maar kan me dus niet voorstellen dat ze lastiger zijn dan die van KS. Nog een demo Beestenbende Bestandsgrootte: 401 MB
Best een geinige demo, wel leuk gedaan hoe je pet gewoon in je woonkamer rondloopt. Niet zo mooi als kinectimals maar wellicht wel leuker als kinectimals. Maar ja ben meer benieuwd hoe de MJ game het gaat doen. Twijfel nog tussen MJ en Dance Central maar ze lijken qua gameplay wel redelijk op elkaar ( tenminste wat ik uit de trailers opmaak ). @ Dulle: damn, respect man. Ik weet zelf hoe lastig sommige van die chievos zijn haha. Ben al dood na een potje boksen maar uiteindelijk wel gehaald op champion. Wel op puntjes en geen KO haha.
Michael Jackson lijkt mij trouwens ook een heel erg spectaculair spel. Ben ontzettend benieuwd naar hoe het spel uiteindelijk zal zijn en of het ook echt veel van zijn karakteristieke bewegingen zal bevatten. Mogen we eindelijk moonwalken in een dansspel?
Laatst een keertje de demo van kinectimels gespeeld maar ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan beetje te kinderachtig zit nog steeds met smacht te wachten op de eerst kinect shooter xD
Wow, wat een slechte trailer. De in-game beelden zijn best wel leuk, en het spel kan nog wel wat worden, maar dat hele live action gebeuren aan het begin is... inderdaad .
Ziet er best nog leuk uit vind ik ^^ Als het een beetje nauwkeurig is en het niet te eentonig wordt, dan kan dit wat worden.
Het spel kan inderdaad wel wat worden. Het ziet er in iedergeval wel grappig uit en kan zelfs gezien worden denk ik als een van de eerste stappen richting de hardcore games zoals Mortal Kombat (mits het goed werkt).
Meer mensen die komende week gaan meedoen met de wereldrecord poging? Vergeet dan niet deze gamerpic eerst te downloaden! Je wordt wereldberoemd en krijgt een hip shirt voor je avatar!
Heeft iemand tips voor bij het discuswerpen bij Kinect Sports? Ik geraak maar niet ver genoeg, ik word er gek van!
Ik zak altijd eerst een beetje door mijn knieën en bij de worp zet ik een stap naar voren. 90+ gehaald
Kinect Adventures op 100%, dat gaat lukken. Kinect Sports op 100%? Vergeet het! Dulle, ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar toch wel respect!
Noooh, komt er verdorie DLC om mijn 100% te verpesten. Ga het denk ik wel kopen. KS edit: Trailer; [yt]2Gp1Zoz47I4[/yt]
Super toch dat er weer een add-on komt voor KS, vind het veruit de beste game op kinect tot nu toe. Deze keer zal het wel wat kosten denk ik. Edit: nvm zie dat de prijs er al bijstaat, niet echt duur dus die kopen we wel Ben eens benieuwd wat 6 juni allemaal bekend gaat worden voor de Kinect op het MS event voor de E3. Kan toch bijna niet anders dan dat er een paar verrassingen aankomen voor de Kinect na het verkoopsucces.
had deze ook al in xbox algemeen gezet maar daar kijkt blijkbaar niemand: tussen mijn tv en bank (en muur dus) zit nog geeneens 2 meter. heb voor de rest niet zo bar veel ruimte. is het dan aan te raden om een kinect te kopen of heb je echt veel meer ruimte nodig? het lijkt me niet dat je bij elk spel als een malle door de kamer moet springen? gaat microsoft er vanuit dat iedereen in villa's woont ofzo?
'Nog geeneens 2 meter' Waar moet ik dan aan denken? 1.99m? 1.50m? In het begin heb ik het met 1.80 vrij ruimte gedaan en dat ging prima. Met Kinect Sports en Your Shape stond ik niet in de ideale positie, maar had er eigenlijk geen last van.
heb het net even opgemeten, ik kom op zo'n 1.75m. en in de breedte weinig bewegingsruimte. en een lamp die waarschijnlijk ook nog een beetje in beeld hangt... en ik zat er dan idd aan te denken om your shape fitness evolved ook aan te schaffen. ik vind het raar dat microsoft hier geen duidelijke info over geeft, ik lees overal weer wat anders, daarom vraag ik het nu aan jullie.