1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat hebben we nou niet wat er nog wel moet komen dan?

Morgen komt Kinect als het goed is. (zie pats topic)
    Maar ff Joy Ride demo downloaden.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dance central lijkt me een heel leuke Kinect game... alleen heb ik nog zoveel te spelen.

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    kinectimals(dezelfde witte knuffel variant)
    kinect shape fitness dinges
    kinect adventures

misschien later fighters uncaged.. maar ik wil eerst de demo spelen..
    joyride ga ik overslaan, ik mag graag racegames spelen, maar rijden zonder iets vast te houden.. dat kan niet goed gaan...

t gaat mij vooral om de lol met de famlie.. morgen kunnen we aan de slag(eerst de data overpompen van de oude xdoos... als dat maar goed gaat )

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van die kinectimals moet verwachten.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een geweldige game als je 5-14 bent. Maar iets te casual voor mij toch. :)
    Maybe ooit voor 5 euro. :+

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er ook zo over.

7. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    tja mijn dochter is 4, dus die vindt dat wel gaaf
    die staat straks allemaal "ooohhh, lief, ooooh glunder glunder" voor de tv te doen ... tenminste dat denk ik..

en dan is t de beurt aan paps mams en friends om eens lol te trappen met adventures

en daarna kan papa lekker fallout gaan spelen, na een week afkicken...(oude xbox dood) maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet meer woensdag zal zijn...

ohw.. en iedereen die wacht op een echt spel. Jongens, dit IS juist bedoeld als familie-ding.. zo wordt t aangeprezen, en later zullen er wat geweldadigere spellen komen,
    want dat is wat de meeste van jullie bedoelen met echte spellen.. dat ze kunnen hacken, shooten etc.. maar ik weet niet of dat wel lekker speelt, blackops , of dragon age, fifa11.. zonder controller. Maar goed ze komen er wel, tenminste als we MS mogen geloven.

Met een behoorlijke lijst aan family/fun games(op uncaged na dan)zal t vast t meeste gegeven console kadootje zijn voor de hele familie.

Volgens mij is de enige game die zwaar gaat falen joyride.. dat kan gewoon niet goed werken..

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat ook wel gaat komen alleen is het nog verre toekomst muziek.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zo... Ik ben kapot!!! Heb vandaag de Kinect gehaald met Kinect Sports en Dance Central erbij. Echt erg tof. Helaas werkt hij niet (goed) in mijn kamer, tenzij ik op mijn bed ga staan :p Maar beneden werkt hij erg goed. Heb wel even de bank opzij gezet want bij Kinect Adventures ging het af en toe mis.

Dance Central werkt verbijsterend goed, maar wat ik wel mis is dat je jezelf niet ziet dansen. De andere games maken een filmpje/foto's maar deze game dus (volgend mij) niet.

Maar ik ben onder de indruk! Straks even co-op proberen!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tijdens de Freestyle momenten maakt Dance Central toch foto's? Op andere momenten zie ik ook een cameraatje verschijnen. En @ het eind menu zie ik Photo's staan. (edit: Wacht, maar geen optie om ze op te slaan... Maar er worden iig foto's gemaakt!)

http://www.giantbomb.com/quick-look-dance-central/17-3462/

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu en hij is leuk,iemand een idee hoe dat je instelt dat je kan spreken met je kinect zoals back en forward ?

12. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt in onze regio nog niet ondersteunt

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  14. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    in denk idd dat ziekenhuizen het drukker gaan krijgen met het fenomeen kinect-verwondingen, zeker als je met meerdere personen speelt

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook gehaald met DC and Kinectimals, beide erg leuk voor de doelgroep. Bij de saturn (heerhugowaard) zijn beide games 45 en kinect zelf 129.

Je moet echt de ruimte hebben op een slaapkamer gaat dit niet werken.

Het werkt verrassend goed maar de games moeten je aanspreken, qua techniek werkt het zeker voor kleintjes handiger dan de move wii, want je zit niet met knoppies die moet indrukken.

16. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    tussen 1.8 en 3 meter vanaf sensor en ook ongeveer 2 a 2.5 meter breed op de ideale speelafstand

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem heerlijk,enig idee hoe je die tutorials uitschakeld ?,want die blijven telkens opnieuw komen bij de kinect sport.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je helaas niet uitschakelen

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel jammer.

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu net nnaar 3 uur sporten in kinect sports gestopt, wat ontzettend grappig is dit zeg. Maar wat ik me af vraag komen er ook wat echte games uit die dit gebruiken? want het is nu wel heel erg arcade. En kan iemand mij vertellen of dance central aan te raden is of is dit wel erg gay?

Deel Deze Pagina