tja mijn dochter is 4, dus die vindt dat wel gaaf
die staat straks allemaal "ooohhh, lief, ooooh glunder glunder" voor de tv te doen ... tenminste dat denk ik..
en dan is t de beurt aan paps mams en friends om eens lol te trappen met adventures
en daarna kan papa lekker fallout gaan spelen, na een week afkicken...(oude xbox dood) maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet meer woensdag zal zijn...
ohw.. en iedereen die wacht op een echt spel. Jongens, dit IS juist bedoeld als familie-ding.. zo wordt t aangeprezen, en later zullen er wat geweldadigere spellen komen,
want dat is wat de meeste van jullie bedoelen met echte spellen.. dat ze kunnen hacken, shooten etc.. maar ik weet niet of dat wel lekker speelt, blackops , of dragon age, fifa11.. zonder controller. Maar goed ze komen er wel, tenminste als we MS mogen geloven.
Met een behoorlijke lijst aan family/fun games(op uncaged na dan)zal t vast t meeste gegeven console kadootje zijn voor de hele familie.
Volgens mij is de enige game die zwaar gaat falen joyride.. dat kan gewoon niet goed werken..
Laatst bewerkt: 10 nov 2010