Well, fuck. Well, fuckĀ² En dat voor zo een dom shirt wat ik nooit zal dragen. Maar ik moet en zal het in mijn bezit krijgen!
wat is nu eigenlijk de beste fitness game voor de kinect? Lijkt mij een gerne waar ze veel uit kunnen halen.. komen er nog titels binnenkort?
Your Shape: Fitness Evolved Jij krijgt alles eerder dan de gemiddelde XBW-er. Dat is gewoon niet eerlijk.
Ik heb tot nu toe alleen EA Sports Active 2.0 gehad. Vindt dat een heel goed spel. Je kan tussen twee trainers kiezen, de een wilt je echt fysiek trainen en dus conditie en alles. De andere wilt het meer leuk houden. Daarna moet je je gewicht instellen en of je wilt afvallen, conditie wilt trainen of dat je spieren wilt kweken. Aan de hand van dit maakt het een 9-weken schema gebaseerd op die statistieken. En deze moet je dan 9-weken volhouden. Na elke week krijg je ook resultaten en alles te zien. Ben dus zeer tevreden over dit spel, maar welke de beste is weet ik niet aangezien dit mijn enigste fitness spel is die ik in het bezit heb..
Ik weet niet of we het moeten geloven, Doodle Jump en Fruit Ninja zijn ook (nog) niet gekomen. Kan natuurlijk ook zijn dat ze er nog mee bezig zijn, maarja. Hoop zeker dat dit soort spellen uitkomen, hier is de Kinect echt geschikt voor.
Helemaal mee eens! En kan allemaal in 1 verzamelgame denk ik. Nog een vraagje over EA active 2.0, Heeft de kinect weinig moeite je bewegingen te registeren? (levert het geen frustatie op?) en is het best zwaar?
Je kan kiezen tussen Makkelijk, Gemiddeld en Zwaar. Ik heb echter al moeite bij Gemiddeld Het registreert het eigenlijk altijd goed, alleen bij de rekband neemt ie het niet altijd even goed op. Komt omdat je schouders dan niet goed in de sensor staan enzovoort. Verder weinig problemen hiermee..
Ik zie dat Kinect in de aanbieding is en ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar Kinect maar ik weet nou niet of ik het wil kopen. Ik game altijd alleen in mijn kamer. De games lijken mij iets te kinderlijk (ben 21) Geen vrienden die gamen Geen vriendin Kan je kinect nergens uitproberen?
ik heb kinect de eerste keer bij de makro in nijmegen gespeeld miss dat ze overal bij de makro kinect demo's hebben staan??
PowerUp Heroes Ubisoft 06/17/11 EU PowerUp Heroes Ubisoft 10/06/11 AU PowerUp Heroes Ubisoft 10/18/11 US mensen wtf is goin on here. ik zat eigelijk op die spel te wachten nou lees ik dat het eregens in oktober uitkomt en sommige sites dat het in juni uitkomt. weten jullie mss iets meer over ?
dus in eu komt ie in juni uit en is us in oktober dat is wat ik nu lees. beetje raar vinden jullie niet ?