1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik word er wel erg moe van :p

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.302
    ik was zo blij dat ik die van het superkeepen had gehaald, echt een keer op 97 af gegaan, de keer daarna 105 gehaald. Je kan valsspelen trouwens maar het geeft me meer kick om het echt te halen (spierpijn de dag erna :) )
    Gisteren ook met tafeltennis van een champion gewonnen dus weer een mooie achievement erbij. Nu eens kijken of ik met bowlen boven de 250 kom..

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Record is 75 bij het keepen,maar het gaat me lukken ik voel et ! :p

4. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer PowerUp Heroes uitkomt? Ik vind overal verschillende data dat ik het maar raar vind.

5. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb even voor je gekeken in de laatste releaselijst van Ubisoft, op dit moment staat hij gepland voor 6 oktober. Stond ervoor nog in juni, dus is uitgesteld.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt Child of Eden deze week?

7. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Tussen de 14e en 17e :p

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    coool.. ik probeer em eerst wel op werk dan kijken of ik em koop.. looks.. weird. maar gaat een breath of fresh air zijn

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Sorry voor de late reactie maar ik kan zeggen dat wanneer ik elke keer 1 van me beeldjes inscan dat het er gewoon niet uit ziet :+, het is meer voor knuffels etc bedoeld blijkbaar bij Build A Buddy.

10. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ff weten of het wat is ok ;)

11. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen met een EA sports active 2 groep? Ik volg nu het 9 weken-zwaar programma en het lijkt me leuk daaromheen nog met een groep te trainen

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er wel echt tof uit dit hoor.

[yt]4wXSUBEt8K4[/yt]

Dat rondkijken is cool, en dat paardrijden ook, maar ik blijf me afvragen hoe de on-foot stukjes zullen gaan.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb dit weekend ook een Kinect set gekocht bij de MM.
    Voor €88,- wil ik het wel eens proberen.

Even Adventures geprobeerd, en dit was even wennen.
    Kon wel goed merken dat we even iets meer ruimte in de kamer moeten gaan maken hiervoor.

Tevens heeft mn vriendin Dance Central meegenomen, dus die moet ook maar even getest worden de aankomende week.
    (Ik voorzie al spierpijn + gesneuvelde dingen in de woonkamer.)

Al met al vind ik het to nu toe wel grappig, ben benieuwd wat men bij MS gaat doen aan Kinect toevoegingen aan de eigen games gaat geven.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ach, zo lang het inderdaad op die manier gebeurt, dus kleine toevoegingen, zal ik er niet wakker van liggen.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kleine optionele toevoegingen. Dán lig ik er niet wakker van.
    Zodra ze me gaan verplichten om Kinect te gebruiken als ik de volledige Halo en Gears (bv) ervaring wil krijgen ben ik weg.

Oh, en nog iets voor devs: Omdat het kán wilt niet zeggen dat je het ook moet doen. Neem bv menu besturing. Geef mij maar een controller waarme ik dingen 10947384x sneller krijg gedaan dan met die domme systemen wat ze nu hebben. Ergste is dat bij de meeste games die menu besturing je door je strot wordt geduwd. Geen optie om een controller aan te sluiten en het op die manier te doen. |:- Je doet opeens een half uur over iets wat je normaal binnen 10 seconden hebt gedaan.

Hands-free gaming maakt alles sneller en gemakkelijker? My ass! :lol:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Precies dat vind ik dus ook. Het klinkt allemaal zo mooi...navigeren door menus met je handen maar zoals het nu werkt, zal het echt niet sneller dan controller zijn. Speelde laatst Kinect Fun Labs bij een vriend,maar ook gewoon dingen als Adventures , en je hebt genoeg korte laadtijden, als je bijvoorbeeld ergens met je hand op gaat staan, moet ie het eerst inladen. Niks van dit alles als je via controller gaat.

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En met spraakherkenning is dit probleem ook weer weg.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik voel me altijd zo dom als ik tegen de 360 sta te praten...Heb het dus op mijn US account uitgeprobeerd, en tsja... het werkte wel... maar voor mij nog steeds geen vervanging van de controller.

Al zie ik spraakherkenning dan eerder als een goede vervanging van de controller dan dit motion based gedoe. Daar zit tenminste nog een béétje snelheid in.

Maar ondanks dat ik plezier heb met Kinect zou ik het helemaal niet erg vinden als het apparaat de volgende generatie helemaal zou verdwijnen. I know, I know... Kinect zal alleen maar nog verder naar de voorgrond treden... Maar ik mag toch hopen?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat zeker, maar dat zit toch nog steeds niet op het dashboard? Wat ze vorig jaar bij E3 lieten zien dat je gewoon kunt zeggen 'Kinect movies' of zoiets, dat ie dan gelijk naar dat tab-blad gaat?

En straks met Mass Effect 3, het is grappig dat je het zinnetje hard op kunt zeggen, al zal ik het niet gaan doen...maar vervolgens zegt Sheppy een heel ander iets, Sheppy zegt nooit precies de zin na die je kiest..dus mja.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Werkt idd nog niet maar dat zal snel genoeg worden toegevoegd. Geloof dat 1 van de komende maanden er weer een grote update komt, waarbij tevens het hele dashboard weer wordt vernieuwd.

Ik zie mezelf ook niet egt de zinnen oplezen in ME3 maar voor menu's in het dashboard of korte commando's tijdens games zal ik het wel gebruiken. Maar ja, de spraakherkenning en de Kinect zelf staan wel nog in hun kinderschoentjes ( om het zo maar te zeggen ) en vanuit dat oogpunt vind ik het wel indrukwekkend. Als we eens een jaartje verder zijn wil ik de games nog wel eens zien en de extra mogelijkheden die het apparaat je biedt. Al moet ik toegeven dat ik de controller ook niet geheel kan wegdenken.

Deel Deze Pagina