1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks iedereen!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Child of Eden uitgespeeld! Althans, de eerste vijf levels. Daarna speel je een heleboel Extra's vrij die het spel aanpassen. Zoals:

De Hard-mode. En het is echt stukken moeilijker! Maar wel te doen. Ook kan je geluidseffecten aanpassen en speel je een Visual vrij. Ik denk dat er in totaal vier Visuals zijn, als ik zo kijk naar dat Extra's menu. Ook krijg je de Challenge Mode, een zesde level. Ik heb het even kort gespeeld.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je durft Kinect 'een totaal oninteressant stuk hardware zonder noemenswaardige toepassingen voor games' te noemen, maar je hebt wel een Move? :+ Als ik ooit iets oninteressants heb gezien is het dat ding wel.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Move is iig nog IETS mee te doen. Accuraat, geen lag en herkent ook gewoon diepte.

Toepassingen voor games zijn er ook gewoon en de heren van Kotaku spelen Killzone 3 zelfs liever met de move dan met een standaard controller. Iaw de move voegt wel wat toe aan (bestaande) games ipv de shovelware die voor Kinect uitkomt. Echter voor een beperkt aantal mensen, want eerlijk is eerlijk de Move ligt bij mij ook stof te happen ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat de heren van Kotaku ervan vinden doet er niet toe. ;) Je zal ook best mensen hebben die een FPS het liefst met een trackball spelen, maar geef mij maar de controller.

En je wilt zeggen dat er voor de Move geen shovelware uit is gekomen? Ik zou zelfs zeggen dat de (launch) first party titels nog voor zeker 50% shovelware waren. Kung Fu Rider, Start the Party, Racquet Sports, The Fight Lights Out, TV Superstars etc etc.

Maar daar gaat het mij verder ook niet om. Move is niks nieuws. Geeft geen nieuwe ervaringen. Kinect, of je het leuk vindt of niet, geeft een unieke ervaring. Je hele lichaam bewegen vs een beetje met je pols heen en weer gaan. ;)
    Sports Champion met een Wiimote of Kinect Sports met Kinect is een wereld van verschil.
    Just Dance achtige games waar alleen de positie van de Wiimote iets uitmaakt of Dance Central waar de positie van... je hele lichaam iets uitmaakt is een nóg groter verschil.
    etc etc.

Ik geef liever mijn geld aan producten die iets nieuws proberen te doen dan een kopie van iets wat ik in de eerste plaats al niet leuk vond. :p Zo een Wiimote heeft 0,0 toegevoegde waarde, hoe accuraat het misschien ook is.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even geen zin om het artikel te zoeken, maar die dansspellen werken praktisch net zo goed met de movecontroller omdat je bovenlichaam toch wel bepaalt waar de rest uithangt. De diepte van de controllers laat zien hoe je lijf gedraaid is etc.

daarnaast werkt een simpele flick met je pols dus niet, omdat hij echt de beweging trackt (niet zoals met de wii-mote), ga voor de lol maar eens frisbeeen met de move.

ach ik vind Kinect dikke ruk en de move gewoon ruk dus wat dat betreft moet ik helemaal geen tijd steken in deze discussie. :9

De move heb ik echter al gekocht dus wie weet komt daar ooit nog wat leuks voor uit.

8. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu eindelijk ook een kinect en het bevalt me tot nu toe zeer goed. Met 2 is het zeer leuk, met 1 lijkt het me iets minder.

Boksen is echt lastig ! :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spelen die mensen van Kotaku Killzone niet omdat je met de Move DIKKE aim assist heb...

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Effe zeggen wat ik vind van kinectgames na 1 dag spelen :)

Kinect Adventures is leuk, maar wel veel van het zelfde. Goed voor eens afwisseling, niet voor een hele avond te spelen. Goede game voor solo te spelen.
    Motion Sports vond ik wel leuk tot ik dan Kinect Sports speelde, wat 10x beter is. Leuk in KS hoe je met je avatar die vreugdedansjes enzo kunt doen. Boksen vind ik wel leuker op Motion.

Ook de demo's gedownload van Kinectimals & Dance Central. Waarschijnlijk deze ook snel aanschaffen want ze zijn awesome!

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind kinect en move beide niks. Leuk voor partygames op een party en voor kinderen, dat zal best. Maar niet voor mij.

En die hele casual shit van wii tot kinect tot move tergt de hardcoregamer al jarenlang. Wat een tijd, energie en geld verspeeld met die bagger.

En wij zitten met 981 shooters en wat hd remakes, verder komt er al jaren amper wat fatsoenlijks uit. Alle recources gaan naar de casual kant, logisch zit veel geld, maar shit voor mij en vele anderen.

Nu het enige wat we van de volgende ps en xbox console weten is dat ze dit korfbalgamen nog verder gaan uitwerken. Nee, daar zijn we blij mee. Echter, ik hoop en denk dat de casual player helemaal niet geinterresserd is om te gaan korfballen voor de tv met nog mooiere grafix voor 3 a 4 keer de prijs van wat ze reeds thuis hebben staan.

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ooit wel eens Child of Eden gespeeld? Dan wil ik je nog wel eens horen als je dat samen met een kinect heb gespeeld :thumbs:

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook geen behoefte aan. En al helemaal niet als ik dat topic door neem.

14. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Geen nood aan een game, omdat hier goeie reacties worden neergezet? 8)

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie reacties? Vind het behoorlijk tegenvallen. Die game is toch niks man.

Als mensen dit zonder kinect spelen dan zou niemand het doen. Alleen mensen met kinect zin gematigd positief, want ja, je moet wel he, anders zit je daar met je kinect waar je niks mee doet. Een beetje c of eden opwaarderen om de aankoop van kinect te verantwoorden.

Doe niet mee aan deze onzin.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sorry Bertje, maar jou neem ik dus niet meer serieus. Volgens mij zit je alleen maar te zeuren om het zeuren. Je hebt waarschijnlijk nog nooit Kinect geprobeerd? En al zou je dat doen heb je toch al in je hoofd vastgezet dat het kut is, dus zul je ook je best doen om dingen te vinden waarom het zogenaamd echt kut is.

Alleen al deze zin
    Wie ben jij om te bepalen wie wel en niet een 'hardcoregamer' is? Ben ik dat niet omdat ik Kinect leuk vind? Praat aub niet voor anderen alleen omdat je je om de een of andere reden te goed voelt voor dit soort dingen.

Er is hélemaal niks mis met casual games. Waar wel wat mis mee is (en Kinect niks mee heeft te maken) is het casual maken van de meer hardcore franchises. Alles wordt 'dumbed down' zodat zelfs je grootmoeder het kan spelen.

Correctie; we weten helemaal niks van de volgende consoles. Dingen die jij ter plekke zit te verzinnen zijn geen waarheid.

(als het echt 3 a 4 keer de prijs zou worden dan zullen ook een hoop zogenaamde hardcore spelers geen zin meer hebben om door te gamen. Dat zouden de meest idiote prijzen ooit zijn. Neem de PS3. Als je die vindt voor 250 is het goedkoop; jij gaat er dus van uit dat de volgende generatie de prijzen rond de €800 of hoger gaan liggen? 8))

17. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een kinect en ik zeg ook dat vb Motion Sports niet zo goed is? Opwaarderen 8).
    En de meeste mensen zijn wel superpositief en niet gematigd. Als de game gemiddeld een 8+krijgt is dit tocht niet slecht hoor (:
    Heb je idd wel al eens een kinect aangeraakt of uberhaupt al gezien hoe hij werkt?
    Nogmaals: ik heb ook een kinect, maar zal daarom toch niet minder hardcore zijn? Technologie gaat vooruit, mss moet jij dit ook doen ;).

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de technologie gaat vooruit, dat klopt, en ik zeg ook niet dat het allemaal slechte games zijn. Alleen het is gewoon niks voor mij persoonlijk. (en ja, c of eden vind ik niks, binnen 1,5 uur uitgespeeld, controls werken soms niet goed, met controller beter te spelen (mindere ervaring) etc etc, nee, als dat dan de topgame is...)

Ik wil in de bank hangen als ik ga gamen. Meer niet. Ook al komt er een waanzinnig fantastische kinect game, dan nog ben ik niet geinterresseerd.

En dit kinect (casual gaming) kost gewoon hardcore titels. En dat is zonde. He, we zijn nintendo jaren kwijt geweest door die WII, ze zeggen nu zelf ''we willen de hardcore speler terug'', dus dat casual gaming van invloed is geweest op de hardcoregaming markt lijkt me duidelijk. We zitten niet voor niks met alleen shooters en remakes op een enkele (veelal bedroevende) game na. Casual, daar kan je nu verdienen, en dat gaat ten koste van het budget voor de hardcoregames.

Daarmee zeg ik niet dat ik meer hardcore ben dan jou, misschien wel minder. Alleen ik vind kinect gewoon niet leuk en jij wel.

No big deal verder, ;-).

Op Dulle ga ik maar niet in, want die kan helaas niet goed meer lezen door de emoties. Bovendien is ie slecht op de hoogte inzake verse info over de nieuwe generatie consoles.

Trek je trainingspak alvast maar aan.......

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben inderdaad te geëmotioneerd door je post. :emo: Ben blij dat je op mijn post reageert met goede argumenten. je hebt me redenen gegeven om je toch serieus te nemen! :)

En geruchten =/= feiten. Er is NIKS officieel bekend. (op de Wii U na. Vita is een handheld en dat zie ik niet als console) Als je iets concreets hebt; links graag.
    Of... Laat maar zitten. Ik heb hier niet eens meer zin in.

20. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Mss ben jij niet echt op de hoogte van de kinectgames?
    Want er staat een hoop hardcore kinectgames te wachten ;).

Deel Deze Pagina