Haha, de technologie gaat vooruit, dat klopt, en ik zeg ook niet dat het allemaal slechte games zijn. Alleen het is gewoon niks voor mij persoonlijk. (en ja, c of eden vind ik niks, binnen 1,5 uur uitgespeeld, controls werken soms niet goed, met controller beter te spelen (mindere ervaring) etc etc, nee, als dat dan de topgame is...)
Ik wil in de bank hangen als ik ga gamen. Meer niet. Ook al komt er een waanzinnig fantastische kinect game, dan nog ben ik niet geinterresseerd.
En dit kinect (casual gaming) kost gewoon hardcore titels. En dat is zonde. He, we zijn nintendo jaren kwijt geweest door die WII, ze zeggen nu zelf ''we willen de hardcore speler terug'', dus dat casual gaming van invloed is geweest op de hardcoregaming markt lijkt me duidelijk. We zitten niet voor niks met alleen shooters en remakes op een enkele (veelal bedroevende) game na. Casual, daar kan je nu verdienen, en dat gaat ten koste van het budget voor de hardcoregames.
Daarmee zeg ik niet dat ik meer hardcore ben dan jou, misschien wel minder. Alleen ik vind kinect gewoon niet leuk en jij wel.
No big deal verder, ;-).
Op Dulle ga ik maar niet in, want die kan helaas niet goed meer lezen door de emoties. Bovendien is ie slecht op de hoogte inzake verse info over de nieuwe generatie consoles.
Trek je trainingspak alvast maar aan.......
Laatst bewerkt: 11 jul 2011