1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, officieel. Als een topguy van Sony met woorden komt dat het ''move and motion gebeuren'' helmaal uitgebouwd wordt, dan ga ik er vanuit dat ie niet uit zijn nek lult.

En geruchten bevestigen dit ja. En na jarenlang alles te volgen weet ik wel wat ik serieus moet nemen en wat niet.

Maar goed, net was het nog niks, nu heb je het over niks officieels. Kom je toch langszaam mijn kant uit, je bent er bijna. ;-)

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    edit: ^Dat komt toch op hetzelfde neer? Er is pas iets als het officieel is. Geruchten kun je niet mee aankomen als geldig argument.
    Maar dat is met Kinect dus is het niet hardcore genoeg voor hem. :eek: Hardcore is gamen op de bank. Stel je toch voor dat je moet bewegen. 8)

edit: Weet je. Van mij mag Kinect verdwijnen. Lig ik niet wakker van. Controller > Kinect. Maar het enige waar ik me aan irriteer is de haat die er vaak voor is omdat het niet 'hardcore' genoeg is. Alsof games er niet leuk mee kunnen zijn.
    Alsof men zich er tegen af zet gewoon omdat het kán. We zijn hardcore dus mogen we zoiets niet leuk vinden (ook al is het dat wel).

3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor onzin? Zijn er bepaalde ''geruchtenwetten'' waar je je aan moet houden?

Overigens is informatie uit de 1ste hand geen gerucht.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, hierom wilde ik dus niet in gaan op jou, want elke discussie eindigd zo met jou.

Maak je geen zorgen, ik beweeg genoeg. Dat jij een beetje huppelen voor de tv al als bewegen ziet.... tsja, zal wel een behoorlijke bierbuik hangen dan als je later groot bent.

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jij stuurt de discussie deze kant op, omdat je niet goed leest.

Ik heb nergens gezegd dat de games niet leuk zijn, ook niet dat hardcore gamers dit niet leuk mogen vinden.

Maar goed, laat maar gaan.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik al eens eerder een discussie met je gehad dan? Ik weet nauwelijks wie je bent? 8)
    Nee, er zijn geen geruchtenwetten :emo: Maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je niet geruchten gaat nemen als basis van een argument. Zelfs ik kan roepen dat ik bij Microsoft ben geweest en heb gehoord van een van de topmannen dat de Xbox 720 een handheld is met een touch interface.

Ik ga liever uit van bevestigde waarheden ipv vage geruchten. Van wie die ook schijnen te komen.

Misschien zijn ze waar, misschien niet. Dat zien we dan wel, maar daar hebben we nu niks aan.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kom je alleen maar in dit topic om een beetje op mensen te zeiken en te zeuren dat Kinect niks voor jou is?

Zo ja, dan zie ik de toegevoegde waarde er niet zo van in,.. dan kun je beter al je 'informatie uit de eerste hand' in het nieuwtjes topic gaan posten.

Wanneer zou die 2nd wave aan Kinect games ongeveer moeten beginnen?

Ik heb naast Child of Eden nog wat demo's geprobeerd maar (behalve Child of Eden dus) zit er nog niet zo veel voor me bij..

Wat zijn de eerstvolgende 'grote' Kinect titels?

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Gast,
    zie je wel dat je wss nog nooit met een kinect hebt gespeeld?
    vb Yourshape is een volwaardig fitnessprogramma, waarbij je genoeg inspanningen kunt doen zodat je bierbuik wegblijft.

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf september begint het, maar vooral in november-begin 2012 komt er een lading aan.

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Kinect_games
    Hier staan er aangekondigde op.

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ken jou wel, ik lees het forum goed. Daarom wist ik al van te voren dat je deze discussie helemaal de verkeerde kant op zou sturen door niet te lezen, woorden in de mond van een ander leggen en verkeerde conclusies te trekken.

Daar ben je goed in.

Zand er over.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie niet in hoe ik het de verkeerde kant op laat gaan (en hoe ik dat vaker heb gedaan), maar het is prima. Ben wel klaar met je. :thumbs:

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie argumenten geven is blijkbaar de verkeerde kant op gaan ;)

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige die argumenten gebruikt ben ik. Lees maar terug.

Jullie lopen te miepen dat ik jullie niet als hardcoregamer zie ed, heb ik zelf niks over gezegd.

Maar goed, zogezegd, laat maar gaan.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar staat best leuk spul tussen. Alleen jammer dat de (voor mij) meest interessante geen datum hebben maar alleen TBA zijn.

Project Draco bijvoorbeeld. Dat lijkt me echt een leuke Kinect game. Vind eigenlijk ook dat ze een Orta en Rez Kinect XBLA versie uit moeten brengen. Iedereen die voor CoE een Kinect heeft gekocht zou dat blind kopen

Imho probeert een 'hardcore' gamer alles uit. Dus alle consoles, alle add-ons , alle besturingssystemen etc.

Iemand die heel beperkt naar een paar genre's of paar platformen kijkt is wat mij betreft net zo casual als de mensen die elk jaar alleen CoD en Fifa kopen.

16. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Heb CoE nog niet aangeschaft, maar lijkt me wel leuk.
    Ik wacht vooral op Gunstringer & Ryse. Verder ook wel stiekem op Disneyland :+.
    En afwachten wat men zal doen met Mass Effect, Halo & Fable. Hopelijk brengt het een meerwaarde aan de serie.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, ik zag de Halo anniversary edition ook op die lijst staan... Ben benieuwd wat voor Kinect functies ze daarbij bedacht hebben.

Ik hoop (aangezien de Reach MP gebruikt word) dat ze Forge Kinect compatible hebben gemaakt.

Dat zou volgens mij best awesome kunnen werken

edit:// Maar waar ik het meest naar uitkijk is nog steeds Minecraft voor Kinect,. heel benieuwd hoe dat gaat werken

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nog steeds te wachten op die Gears of War Exile aankondiging. :+ Locust doormidden zagen met Kinect. Awesome. :cool: (al zou je voor het volledige effect wel een of andere rumble peripheral moeten hebben. :p)

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
  20. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron: TA

hopelijk komt ie snel naar europa, heb nog steeds niet op me kinect kunnen spelen en staat dus al sinds aankoop stof te verzamelen.

Deel Deze Pagina