1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hetero's mogen het ook spelen hoor. En check wat youtube filmpjes zou ik zeggen. Ik weet het niet echt of het wat voor mij is. En check de hardcore filmpjes in de startpost.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand kinectimals al gespeeld en zoja wat zijn de ervaringen.

3. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet gespeeld. Heb net wat filmpjes van dance central zitten kijken en ondanks dat het er best gay uit ziet, ga ik hem morgen wel halen zag er zo grappig uit, Vooral als je het met een paar vrienden doet.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die demo gespeeld en vond die niet zo heel goed.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is een verschil tussen niet zo goed en niet zo leuk. :p (anders ben jij echt de eerste waarvan ik hoor dat de game niet goed is) Wordt overal gezien als een van de beste Kinect games. (samen met Kinect Sports en Kinectimals dacht ik)

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik begin nu toch ook te twijfelen over dat hele Kinect gebeuren, vooral omdat het schijnbaar toch goed werkt. Ik ben alleen bang dat het net zoals bij de Wii snel stof zal staan te happen. Aan de andere kant, we kunnen vollop achievements halen, als dat geen motivatie genoeg is om te blijven bewegen? Hopelijk komt er nog een bundel met Adventures en Sports, want dan ben ik waarschijnlijk om. :+

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game werkt zeker wel maar het is mijn ding gewoon niet.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan. Ik moet ook nog even afwachten of ik het iets vind, maar het lijkt me iig leuk. Al ben ik nou niet echt iemand die danst. :+

Ik raad btw wel iedereen aan om goed in de pakketjes te kijken die je ontvangt. :p In de doos van de Kinectimals LE die ik gisteren ontving zat blijkbaar nog een voucher met daarop een code voor wat extra Kinect Adventures + een Avatar prop. Had het al bijna weggegooid. 8) Het zat dus in de kartonnen doos van Bart Smit; niet in de doos / het doosje van de game.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd die dan juist in ?
    Ik heb niets extra ontvangen.

10. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gekke is: collega van me had wel zo'n kaartje, ik niet. Enige verschil was: hij had de 'cheeta' en ik die blauwe tijger.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    3 extra levels voor Kinect Adventures (2 Rallybal levels en 1 Reflexrichel level)
    + een avatar prop (een helikopter met een opblaasboot)

edit: Kaartje + foto van de prop:
    Ik / Mijn zusje heeft ook de blauwe tijger, dus dat maakt niks uit.

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net de Demo van Dance Central gedaan. Maar goed dat ik op dit moment alleen thuis ben. :+
    Vooral die foto's op het einde zijn niet bepaald flatterend. 8)

Stiekem wel gewoon erg leuk om te doen. Maar wel moeilijk, ondanks dat het op Easy stond.

(was trouwens Poker Face van Lady Gaga)

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook gedaan met dat nummer,ik kon er niet zo veel van :p

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Demo? Downloadbaar? Op disc?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op de disc van Kinect Adventures.

edit: Voor diegene die het interesseert; er zijn Avatar Awards voor Kinect Adventures en Kinectimals.

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gewoon echt spierpijn van het spelen!!! Gisteren ook wel de hele dag bezig geweest. Echt super :D Dance Central springt er toch wel bovenuit. Zo leuk om die pasjes te doen. Ik heb zelf helemaal niks met dansen (dacht het niet te kunnen, klopt ook wel denk), maar het is echt superleuk!

Kinect Sports blijft ook grappig om te doen :) Adventures vind ik dan weer niet zo heel leuk... Wordt erg snel saai... Joy Ride (demo) vond ik totaal niet werken... Sturen leek totaal niet te reageren...

Denk eraan om ook Kinectimals te halen, maar twijfel of dat leuk blijft...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat er ook nog een demo komt voor Sports, blijf er toch een beetje over twijfelen. Heb Wii Sports al. :+

Zit er verder een career mode in of is het allemaal losse events?

18. Ekatas

Ekatas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sports is leuk, zeker als je regelmatig vrienden over de vloer hebt. Zoals met de meeste kinect games trackt hij je richting en bewegingen goed wat bv het schieten op doel al een stuk leuker maakt ;)

Heeft niet een career mode, je kiest welke sport je wilt doen. in party mode deel je de spelers op in 2 groepen en krijg je minigames gebaseerd op de sporten; bv volleybal => moet je allerlei voorwerpen ontwijken die op je afkomen (ook bowlingballen, ouch)

19. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Kan je dan ook effect er aan geven?

Want tafeltennis zit er ook bij toch? Lijkt me vet als je echt effect aan dat balletje kan geven zoals in het echt.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die sports hier ook en hij is echt leuk vind ik zeker omdat je hem ook online kan,het boksen vind ik weer wat minder en tafeltennis werkt niet zo goed lijkt me,doet niet altijd wat ik wil.

Volleybal en die triatlon vind ik het leukste om te doen.

Deel Deze Pagina