is er al wat meer bekend over de zoom sensor? ik wil vier maanden na aankoop nou eindelijk weleens met mn kinect kunnen spelen eigenlijk... lijkt me een leuk spel, maar wacht wel totdat ie eens een keer in de aanbieding is. heb met mezelf afgesproken om nooit een arcade spel te downloaden die meer dan 400 punten kost aangezien ik het niet meer waard vind dan dat, zelfde geldt voor dlc waar ik 400 eigenlijk nog te duur vind. tegenwoordig kan je haast alle (niet-nieuwe) retail games online al vinden voor 10-20 euro. denk overigens nog dat op arcade de leukste spelletjes uit kunnen komen voor de kinect, dit in tegenstelling tot retail games waar ik nog niet echt een leuk aanbod zie.
Hahaha hier ben ik benieuwd naar. Lijkt me wel lachen. Vandaag eindelijk ff fruit ninja gehaald. Heb me weer heerlijk vermaakt! En het is nog best vermoeiend... Ff dat luie zweet eruit gooien...
Gister met wat vrienden fruit ninja demo gespeeld, het spel meteen ook maar gekocht. Echt tot nu toe het leukste spel voor de kinect. Hier kun je echt jezelf lang mee vermaken met je vrienden
Dance Central 2 Quick Look: http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-dance-central-2/17-4686/ Leuk om naar te kijken.
Werd trouwens niet in het begin aangekondigd dat al die Kinect Labs troep gratis zou zijn? Dit is nu al de 2e achterelkaar wat 240 (P) kost. Of zit ik nu dingen te verzinnen? Ik hoop trouwens wel dat hier een demo voor komt: [yt]niDXFr58ldc[/yt] Ziet er leuk uit en de prijs ligt overal rond de €30 (goedkoop dus), maar ik wil het wel eerst even testen.
Het is wel grappig, ik heb de demo gespeeld en je moet in allerlei standen staan om het level door te komen.
Trouwens wel vrij irritant dat ze bij Fruit Ninja alleen maar Weekly Leaderboards laten zien. Daar spelen niet genoeg mensen het voor. Nu is die lijst dus de hele tijd leeg (totdat ik zelf een score neer zet, en dan kan ik de hele tijd tegen mezelf gaan spelen. Hoera. ) En een nieuwe demo: The Gunstringer 696 MB
wat betekent dat "fruit ninja kinect" op de cover rechtsonder? krijg je die er gratis bij als je dat spel koopt ofzo? en weet iemand toevallig de officiele release datum van de nyko zoom? ik kijk op verschillende sites maar krijg dus ook verschillende data te zien..
23 minuten lang Rise of Nightmares. Sommige dingen zijn echt leuk gemaakt zeg, zoals dat rondlopen door die trein, en hoe je andere bepaalde handelingen moet plegen zoals zwemmen, echt cool gedaan. Maar hoe is de game uiteindelijk zelf? Ik blijf echt twijfelen,maar bij de eerste videos dacht ik echt 'wtf is dit voor shit' en nu is het ineens veel interessanter al. http://asia.gamespot.com/xbox360/ac...htmares--gameplay-preview?tag=videos;title;11