1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1000, dit is gewoon geweldig! Ik ga hier helemaal stuk. :lol:

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wtf is dit joh?! Is dit een verplicht iets in de game of gewoon een soort van mini game? Want hell no dat ik ga dansen!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is volgens mij optioneel.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Awesome, this is. Yes, hmmm. _O_

5. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Stars wars Kinect en het heeft al mijn verwachtingen overtroffen, Must buy voor alle star wars liefhebbers. Controls zijn erg goed en heb de singleplayer in 2 dagen uitgespeeld. Nu wel last van spierpijn..

6. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt mij ook heel erg tof! Eerst deze week tentamens en daarna maar eens kopen 8)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wordt anders erg slecht ontvangen

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/kinect-star-wars/critic-reviews

eurogamer

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Helaas zijn er maar weinig reviewers die de Kinect / Kinect games niet afzeiken dus zo'n review zegt me weinig. Over Kinect Rush lees ik ook al vaak genoeg dat controls niet reageren terwijl ik zelf vind dat de controls heel goed werken.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dus in een impulsaankoop gisteren een Kinect met Sports en Adventures (en Carnival via eBay, omdat mijn ma dat altijd op de DS speelt) gekocht, en dat nadat ik laatst ergens nog tegen Dulle vertelde dat Kinect kut was O-). Sports is toch wel grappig, en werkt best lekker. Zusje en ma spelen al de hele dag, nog nooit zolang in mijn kamer geweest :+. Al vraag ik me af hoelang het leuk blijft, na een paar dagen speelde ook niemand meer op de Wii die nu stof staat te happen als een gek. Binnenkort maar eens ME3 checken met voice command :cool:.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet niet Fruit Ninja te proberen! Vond ik uiteindelijk een van de leukste games op XBLA. :D

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, een favoriet! Van de week ook Dance Central 2 gekocht voor me vriendin. En dat werkt ook nog wel goed. Je moet het alleen wel leuk vinden :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh god, Dance Central. :+ Daar moet je echt al je schaamte opzij zetten... Al die andere Kinect games zijn er niks bij. 8)

Even wat random nummers. Maar ik schaam me nu alweer als ik eraan terug denk.

Binnenkort maar weer eens doen dus. :+

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Guilty pleasures.....volgens mij heb jij er alleen wel erg veel Dulle.:9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heerlijk toch? :D

15. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel bizar hoe erg je soms van mening kan verschillen met reviewers. Het gemiddelde klopt vaak wel aardig met wat ik zelf van een spel vind, maar in dit geval helemaal niet. Ik vind Kinect Star Wars echt geweldig!

16. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds aan wachten op een dikke shooter zoals COD of Battlefield voor de Kinect, alleen die komen nog niet erg hard :mad: blackwater en ghostrecon vind ik matig/voldoende maar het moet mooier kunnen

Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat soort games speel ik ook liever gewoon met een controller.

Vandaag eindelijk maar eens Kinect gekocht; bij de toysXL stond de bundel met de sensor en 3 games (adventure, fruit ninja, en gunslinger) voor 129 euro....heb nog effe staan twijfelen maar toch maar eens gedaan, ik denk echt dat de kleine dit geweldig gaat vinden. En ook maar meteen Kinectimals erbij (35 euro met knuffel).

Net even Kinectimals gedaan en werkt goed, ook spraak.
    Was bang dat onze kamer te donker zou zijn maar het werkt goed.
    Ziet er erg mooi en schattig uit.:eek:

Ben nu die fruit ninja en gunslinger aan het downloaden, maar het gaat PS3 langzaam...

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels heb ik ook m'n eerste Kinect speelervaringen:

Kinect Adventures
    Wel leuk, alleen jammer dat er zo weinig gamemodes inzitten en je die paar onderdelen 100x moet doen...

Star Wars Kinect
    Tsja, wat moet ik hier van zeggen? Het is aan de ene kant leuk gepresenteerd en sommige onderdelen werken aardig. Aan de andere kant wordt ik soms echt geïrriteerd van dit spel. Als je wilt springen registreert het spel het niet altijd goed. Je moet volgens mij door het plafond heen springen wil die het goed lezen. En bij het vechten ben ik soms als een klein kind in het wilde weg aan het zwaaien (en het werkt ook nog). Jammer, want op zich ziet alles er wel leuk uit. Heel even podracen geprobeerd en ook hier een hoog irritatielevel. Dat racen is op zich leuk, maar waarom weer met m'n hand omhoog om iets te repareren of iets van m'n pod af te slaan? Vervolgens vlieg ik uit de bocht...=( Denk dat de matige reviews toch wel op z'n plaats zijn.

Child of Eden
    Wow, wat is dit mooi. Echt in trance staan spelen gisteren. Echt geweldig en telkens als je denkt alles gezien te hebben, kom je in een nog mooiere omgeving terecht... Verder ook een soepele besturing. Dit is wat mij betreft hoe een Kinect spel hoort te spelen._O_

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Uit review van 123Kinect:

-There's actually more and smoother movement than I had originally thought after E3. You can move sideways for example. OK, so it's a spinning dodge move (or side-step around if you're close and attacking) but it's instant and you can do it as much as you want so it's essentially the same as just moving left and right in any other game. You can duck and of course jump which all work well and instantly and don't seem as clunky as the E3 demo looked plus like I said you can attack while jumping and luckily for me (because of my condition) you literally only have to jump about 1cm high to make your character jump.

Wellicht Kinect opnieuw afstellen want blijkbaar hoef je niet echt hoog te springen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina