1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er wel aardig uit geloof ik? Speelt als Child of Eden en dat vind ik erg leuk.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

FUS RO DAH!

3. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag Star Wars Kinect gehaald, in principe wel een fijn spel maar jammer dat er standaard Nederlands in wordt gesproken en ik gewoon de Locale settings moest aanpassen naar United Kingdom voor ik een Engelse C3PO kreeg. Beetje jammer dat het niet in het menu zit van het spel.

Wel leuk trouwens dat je het in 3D kan spelen maar ik zit helaas met een Cinema3D tv die een belabberde verticale kijkhoek heeft waardoor als je ogen staand boven de tv uitkomen je dus ook gewoon niet een goed 3D effect hebt.

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik dan weer positief aangezien ik een zoontje heb en normaal gesproken zijn de Kinect games engels gesproken met nederlandse menu's/tekst, met uitzondering van Kinect Rush en nu deze dus.

Kan me voorstellen dat anderen het weer irritant vinden, maar als je standaard in het engels speelt kan je je locale dan niet beter standaard op UK zetten?

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de meeste spellen is het genoeg om de taal van het systeem gewoon op Engels te zetten, dit is de eerste keer dat ik ook mijn locale op UK moest zetten eigenlijk. Verder is Star Wars voor 12 jaar en ouder gekeurd dus is de standaard vertaling in het Nederlands helemaal apart.

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das waar, beetje apart dan voor deze game als die 12+ is. Een game als kinectimals is dan, wat betreft gesproken taal, ook een beter voorbeeld ( deze is namelijk nl tekst en engelse stemmen ). Ik zou dan UK even instellen als locale totdat je game niet meer regelmatig speelt, anders wordt het erg irri als je steeds na dashboard moet omdat je bent vergeten het om te zetten.

Is de game zelf wel aan te raden? Twijfel na zo uiteenlopende reviews, heb een paar hele positieve gezien maar ook genoeg negatieve dus wat meer meningen van gamers die Kinect gewend zijn zijn welkom ;)

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Oh absoluut, de game is erg leuk, nog niet zo veel in gedaan maar die hele sfeer is al genieten.
    Wel moet ik zeggen dat dat dansspel moeilijker voelt als Dance Central en het jammer is dat je de nummers niet van te voren kan beluisteren maar zeker goed reageert.
    Ook de besturing van de Jedi mode is erg goed te noemen al neem ik wel zelf een soort stok in handen voor de lightsabre momenten, je hebt namelijk wel het gevoel dat er wat ontbreekt.

Als laatste vind ik de 3D mode leuk maar een beetje overbodig omdat als je gaat staan je vaak boven de tv uitsteekt als hij op een meubel staat en in iedergeval de Cinema 3D tv's van LG hebben een beperkte verticale kijkhoek waardoor die mogelijkheid slecht werkt.

Ik vind het wel een leuk spel maar het maakt de hype niet helemaal waar. Maar ik moet wel zeggen dat ik nog lang niet alles heb geprobeerd en het spel echt gigantisch aanvoelt. En Force Powers = altijd joepie :D

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Klinkt goed. Zag bij andere review dat de game inderdaad ook alles goed registreert wanneer je iets in je handen houdt als vervanging van een lightsaber. Podraces nog niet gedaan? Daar ben ik ook wel benieuwd na. Dansspel zie ik meer als een extra, vond de songs die ik tot nu toe gezien heb wel melig. Dan deze maar eens aanschaffen wanneer het wat rustiger is, komt echt teveel uit de laatste en de komende maanden wat de moeite waard is. Al lang niet meer zoveel gekocht als de laatste tijd en er komt nog een shitload aan wat voor mij must-buys zijn.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [yt]f4XrAHpRS1M[/yt]

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind DB nog steeds cool, maar dit is niks voor mij; te vermoeiend.:9
    Ik blijf zowieso hopen op een goede DB (Z) RPG....de vechtgames boeien mij niet lang (genoeg).

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Avengers-game aangekondigd voor Wii U en Kinect

Ubisoft heeft Avengers: Battle for Earth voor Wii U en Kinect aangekondigd. Het spel verschijnt eind dit jaar, na de lancering van de Wii U.

Avengers: Battle for Earth wordt ontwikkeld door Ubisoft Quebec en is gebaseerd op de Secret Invasion-stripboeken, niet op de onlangs verschenen film. De game draait om de strijd van Captain America, Iron Man, de Hulk en Thor tegen het genetisch gemanipuleerde Skrull-ras. In het spel maken meer dan 20 Marvel-personages hun opwachting. De gameplay is gebaseerd op bewegingsgevoelige besturing.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En dat is...??????:confused:

Ziet er zo goed uit, maar de eerste Kinect game die ik goed vind behalve Fruit Ninja, moet nog gemaakt worden.:9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Crimson Dragon. Spirituele opvolger van Panzer Dragoon. Komt in Japan 13 juni uit.

Kinect Sports was echt goed en fun. Niet gespeeld, of vond je er niks aan?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Crimson Dragon ziet er aardig uit idd! Ook grafisch. Ben zeer benieuwd.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van eerder deze week, had het gemist;
    Kinect PlayFit launches today

I wanted to give you a heads up that Kinect PlayFit launched today on Xbox LIVE as a free download for all Xbox LIVE members in the US. It will be launching outside the US later this week.
    Here are the details from the press notice we sent out today:
    Kinect PlayFit is a new fitness dashboard that aggregates and tracks the calories you burn as you play a variety of Kinect games, from “Dance Central 2” to “Your Shape Fitness Evolved 2012” to “Kinect Star Wars.”
    Kinect PlayFit lets you view your personal stats over time and see leaderboards that show how you rank against Xbox LIVE members across the globe. Get credit for the calories you burn while having fun with Kinect, and earn Kinect PlayFit Achievements, Gamerscore and Avatar Awards.
    Kinect PlayFit inspires an active and healthy lifestyle through fun and play:

• First of Its Kind – This is the first ever fitness tracking application on a video game console.
    • Social Motivation – Kinect PlayFit keeps it social with activity challenges, rankings on leaderboards and integration with the Xbox LIVE community to break a sweat together.
    • Survey Says – According to a recent survey*nearly 75 percent of respondents believe that video games should include a component that encourages physical activity. Also, 70 percent said that physically active video games can complement or supplement traditional exercise.

As noted above, it is launching in the US today and will launch in other regions later this week.

Ben benieuwd wat voor games allemaal ondersteund zullen worden. Ik heb al die nieuwere niet, maar ik zou er wel graag gebruik van willen maken. :9

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    In de app is te zien dat er op dit moment echt alleen de nieuwe mee doen. Gister al even geprobeerd. Had ff snel Fitness 2012 opgestart, 12 cal verzweet, maar kreeg er niks bij op PlayFit.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, jammer. Zou wel een leuke motivatie zijn geweest om de oudere games weer op te pakken. Misschien toch maar eens Kinect Sports 2 kopen (tenminste, die zie ik staan in dat screenshot, dus ik neem aan dat die wel wordt ondersteund)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Klopt, die ook idd

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Even gekeken en Junk Fu werkt ook. Die is tenminste gratis. :p
    Nog best een geinige game, maar wel wat chaotisch zodra je verder komt. Kon zowat niet meer zien welke richting ik op moest slaan. :+

Deel Deze Pagina