[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren was Junk Fu nog 240 points :F: Dan hebben ze dat zeker vandaag aangepast.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er stond wel dat ik het ooit al eerder had gedownload, dus het kan zijn dat het toen bv voor maar een week gratis was. dunno. :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gelijk wat meer gratis shit gedownload. Kinect Rush Snapshot is best grappig. :+ Enige wat je kunt doen is jezelf laten inscannen en een avatar laten maken en dan foto's maken. Maar het is wel grappig. :cool: (ik ben die in het zwart steeds)

Heeft me om de een of andere reden een donkere huidskleur gegeven. Zal wel het licht zijn geweest ofzo. En vergeten een foto te uploaden bij Ratatoille. Ik was een awesome rat.

Hey... Don't judge. Het is gewoon leuk een Pixar personage te zijn. :p

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...6acd000-77fe-1000-9115-d80258480836?cid=SLink

Gratissss. \o/

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gratis achievements :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook dat, maar het is ook gewoon wel geinig om te doen. :+
    Iedereen wat Kinect Fun Labs wel eens eerder heeft gebruikt weet dat je geen diepgaande gameplay moet verwachten, maar het is toch wel leuk :p

En moeilijk. Tenminste, in die eerste paar keer heb ik nog geen 5 sterren weten te behalen. (bij bv de landing vond ik dat ik het perfect deed, maar toch vond ie dat ik de rover had beschadigd :mad: )

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wie hebben ze dat shirt laten maken? Had iemand zijn dochtertje ofzo mee naar het werk genomen? 8) Lijkt wel alsof het in elkaar is geflanst met Paint.
    Hopelijk zijn de andere 2 awards beter. :p (al kun je nooit klagen over gratis)

Mooie bij deze game is ook dat het een game is. Geen gedoe dat je jezelf constant ziet, geen foto's of filmpjes worden er van je gemaakt. Gewoon een duidelijk einddoel. En het werkt perfect. Zo mogen ze vaker zijn bij Fun Labs.
    Die verdere info over Curiosity is ook leuk. Hm, nu ik erover nadenk; van mij mogen ze eigenlijk ook wel met een dergelijk gamepje komen over bv de Maanlanding.

8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een aantal van die Kinect Fun Labs games gedownload (zoals Junk Fu, ik kan even geen andere namen bedenken), maar mijn probleem is... Ik kan die games echt nergens terugvinden! Waar worden ze gesaved op je Xbox in godsnaam? Alleen Mars Rover Landing staat tussen "My Games".

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je moet ze spelen via Kinect Fun Labs...

10. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik, maar is ook niet te vinden...

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet ook niet goed waarom die niet tussen My Games staat, maar ik start het altijd op via Games Marketplace

12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik zal daar eens kijken dan. Thanks.

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd best raar opstarten, dat fun labs.

Het best kan je net doen alsof je het opnieuw wilt downloaden. Eerst staat er alleen 'rate' dan ga je naar 'extra's' (volgens mij, degene voor de afbeeldingen, 1 na laatste) Dan ineens herkend je hdd dat die hem al heeft en dus niet hoeft te downloaden en staat er 'play now'

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die achtergrond ook 8) Het kon ook niet uitblijven. Lekker Dulle, lekker

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, don't judge. :+ Dit is zowat de eerste keer dat ik een custom background gebruik. Als ik een week eerder een screen had gepost was het gewoon een normale theme geweest. :p

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gisteren de demo van wreckateer gespeeld op zich een aardige game. Maar ik vind het geen 800 MS points waard

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik heb em wel gekocht. Het werd wel weer eens tijd voor een Kinect game. :p Het is gewoon een aardige game die gelukkig fysiek niet al te veel van je vraagt (met dit weer is dat dodelijk aangezien Kinect op de zolder staat :+)

Leuk tussendoortje; precies zoals ik XBLA games graag heb.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm .. ik ga hem vanavond dan nog maar eens proberen :+

Ik wil die voor mijn zoon gaan kopen :) maar ja hij is 4 dus kinect werkt nog niet zo goed :mad:

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb Rush ook voor mijn zoontje gehaald bij de release, en hij is ook 4 ( 4,5 nu ) maar kan aardig overweg met deze game. De game registreert ook beter bij kinderen als volwassenen moet ik zeggen en is volledig Nederlands gesproken. Ik kan hem je alleen maar aanraden, ook al is hij pas 4 :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina