Heb twee exemplaren van het Kinect-spel Fable: The Journey! En je hoeft alleen te delen en te liken op Facebook. Zie: https://www.facebook.com/xbw.nl En de review: http://archief.xboxworld.nl/article/1290/review-fable-the-journey/
Moet ik ook liken om kans te maken? Het bevalt me niet dat mijn echte naam er dan onder komt te staan. Maar ik weet niet of jullie, als ik alleen maar op Delen klik, doorkrijgen dat ik heb meegedaan.
Jup, met liken en delen. Maar alleen de XBW-page beheerder ziet het, als jij al je privacy-settings zo strict mogelijk hebt staan.
Ok, even kijken hoe dat moet. Weet ik, maar op Facebook voelt het anders aan. XBW is meer een bekend clubje waar FB de grote boze wereld is. En om daar nou voor + achternaam te plaatsen. En is dat zo? Ik weet niks van FB af, dus als dat zo is ben ik al screwed.
Uh nou ja, de mensen van Facebook kunnen het vast ook wel zien. En ik heb geen idee hoe jouw instellingen verder zijn. Maar je kan je profiel zo instellen dat alleen vrienden zien wat jij deelt enzo. Of dat wanneer je naam ergens bij verschijnt en mensen door zouden klikken, zij geen details te zien krijgen. En daarbij, als er tussen de likes ergens jouw naam staat, hoe kan iemand weten dat 't Dulle is?
Wie weet, wie weet... Het gaat me er niet om dat ze de link leggen tussen mijn nickname en mijn echte naam, maar ik mot het gewoon niet als mijn echte naam zo publiek is. Ik weet het, ik ben blijkbaar vreemd. Leave me alone! edit: Ach fuck it. Ik heb hoofdpijn en geen zin om door de opties van FB te worstelen. Ik Like wel gewoon.
ik vind het een grappig spelletje, laat goed zien wat kinect allemaal kan! @Dulle hoe krijg jij die foto's zo? of pluk je ze eerst van facebook af?
Nou ja zeg. Wat hebben ze met Kinect Sports gedaan. Ik verwachtte KS1, maar dan meer. Het is minder. Ik bedoel, het is nog steeds wel leuk. (vooral Darten) Maar waar is mijn tafeltennis? Track & Field? Voetbal? Bowlen?! Nee, nu hebben we American Football en Golf. Daar heb ik totaal geen zin in. (ik wist wel dat ze erin zaten, maar ik wist niet dat er daarbuiten nauwelijks iets te doen was) Overall ook veel minder minigames. Als ik me niet vergis had je bij de eerste per sport een stuk of 3 minigames (en dan werd Track & Field niet als 1 sport gezien, maar werd het echt per categorie opgesplitst). Het voelt aan als een F2P game. Bij het menu waar je de sport selecteert heb je 6 kleine vakjes en 1 hele grote. Die grote is voor wat DLC blijkt te zijn. -_- Basketball, voor maar 400 (P)! Het is dat het een tientje kostte, en dat 3 van de 6 sporten wel leuk zijn om te doen...