1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe spelen de kinect games? Ik heb wel eens op de wii gespeeld, dat is grappig, maar het is niet erg nauwkeurig. Ik heb ook de wii fit plus gedaan en dat was erg leuk qua funwaarde, nog aardig goede oefeningen en daarnaast redelijk nauwkeurig.

    Hou verhouden de kinect games zich daartoe en met name dan fitness evolved tov wii fit plus?
     
  2. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nooit op de wii gespeeld, maar moet zeggen dat de kinect enorm accuraat is, ik had nooit verwacht dat ie zo goed zou werken. Natuurlijk is het grote verschil met de wii dat Kinect je hele lichaam volgt, terwijl dit bij de wii helemaal het geval niet is.

    Heb zelf ook Your Shape: Fitness Evolved en moet zeggen dat het het spel is dat het beste je lichaam bestudeerd. Al je bewegingen worden nauwkeurig overgebracht naar het scherm. Met Your Shape heb je zowel een persoonlijke training (met je eigen persoonlijke trainer die oefeningen aanpast aan wat je wilt ontwikkelen), als minigames die je met vrienden kunt doen. Ik moet zeggen, zweten zal je sowieso :)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, en hoe is bijvoorbeeld het sportspel, vergeleken met de wii sport? Ik lees hier relatief weinig reacties en ervaringen en probeer in te schatten of dat kinect gebeuren de moeite waard is om aan te schaffen. Hoe leuk het is en hoe goed het werkt.
     
  4. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen voor een kinect game bij te kopen.

    Ik zie Your shape wel zitten, maar zijn jullie blij met die aankoop ervan ?
    Genoeg variatie in oefeningen ?
    Of zeer ééntonig ?
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel willen weten.
     
  6. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook van dat Cardio boxen, ik zie in sommige filmpjes dat ze dat al spelen net na de release en die DLC is nog geen maand uit...

    Of zit er ook zo iets in die zin in het spel ?
     
  7. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Your Shape is mij opzich niet tegengevallen. Kinect registreert je oefeningen over het algemeen goed, uitzonderingen daargelaten. Het menu valt uiteen in "Persoonlijke Training", "Fitnesslessen" en "Sportspellen".

    Sportspellen bevat 4 verschillende games die tot 4 spelers (om de beurt) te spelen zijn. Leuk voor een paar uurtjes, meer ook niet.

    Fitnesslessen viel mij wel wat tegen. Standaard bestaat dat uit Cardio Boxen (soort Tae-Bo) en Zen. Elke les is wel onderverdeeld is verschillende stukken, daar ben je wel een tijdje zoet mee, maar alleen cardio boxen en zen viel me wat tegen. Nu met DLC is er veel meer keuze, maar ik vind het een beetje geldklopperij waarom er maar 2 verschillende genres zijn om mee te beginnen.

    Persoonlijke Training is het grootste gedeelte van de "game". Aan de hand van jouw keuzes en de fitnesstest wordt er een programma gebaseerd op jouw niveau gemaakt. Hier is wel keuze genoeg, veel verschillende programma's voor zowel cardio, kracht, gewichtsverlies, toning etc. Klein puntje van kritiek is dat meerdere oefeningen wel gebruikt worden in verschillende programma's. Iets meer keuze in oefeningen had gemogen, maar het is niet storend. Het grootste gedeelte van de oefeningen legt de nadruk op het onderlichaam en in mindere mate voor het bovenlichaam. Alleen de Mens Health trainingen zijn ook echt voor bijvoorbeeld de armen en rug.

    Je moet het niet zien als een game. Het is echt zweten geblazen. Alhoewel ik 2 a 3 keer in de week ga hardlopen viel de 1e keer Your Shape me zwaar. Zweten, buiten adem en ontzettende spierpijn na de 1e keer. Het leuke is wel weer dat de achievements vrij makkelijk te halen zijn en dit zorgt er mede voor dat je blijft doorgaan en meerdere keren per week weer een lesje gaat doen.

    Mits je het niet als game beschouwd is het zeker een aanrader. Ik heb Wii Fit ook gespeeld en dit is wel wat serieuzer van opbouw. Gezond bezig zijn en achievements halen is met Your Shape zeer leuk.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de info !
     
  9. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de info :thumbs: :thumbs: !!!

    Ik ga hem bestellen denk ik.

    Mij gaat het vooral om mijn lichaam elke dag is goed los te maken.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk! Ik wil ook graag een fitness game, Wii Fit Plus heb ik gespeeld, is lollig, maar niet echt serieus en precies. Van Your Shape heb ik gehoord dat je soms precies de oefening doet en hij toch steeds zegt dat je het niet goed doet. Ook dat er wat weinig variatie in zit vind ik jammer als ik het zo lees in je verhaal. Je hebt ook nog EA Sports Active 2, ik vraag me af welke dan beter is. Ik wil graag een paar kilo's kwijt, vooral op de buik, en aan mn spieren, kracht en balans werken. Welke kan ik het beste kiezen?
     
  11. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand die Ea active 2 heeft en hij zegt dat er soms wel toffe oefeningen bij zitten maar dat het spel echt niet goed werkt met kinect.(vertraging)

    Maarja, ik zit nu zo te denken, variatie ja, als we in het echt gaan fitnessen hebben we toch eigenlijk ook toch geen grote variatie ? We kunnen verschillende toestellen gebruiken, maar dat is ook alles.
     
  12. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    EA Sports Active 2 kan ik niet over oordelen, niet gespeeld.

    Er komt genoeg DLC voor Your Shape, maar met alleen de disc vind ik de variatie ietwat tegenvallend. Laat je je daar echter niet van weerhouden, want het totaalproduct is zeker zijn geld wel waard. Mits je natuurlijk op je voeding let zal je er heus wat mee bereiken.

    Het klopt dat er soms gezegd wordt dat je de oefening niet goed doet, ook al ben je het er niet mee eens. Dit verschilt echter per oefening. Oefeningen die ik volgens de kinect niet goed doe, doet mijn vriendin dan wel weer goed. Andersom is dit ook het geval. Het zal wel per persoon en diens uitvoering verschillen. Echt een probleem is dit niet. De teller telt gewoon af met het aantal herhalingen, ook al zeggen ze dat je de oefening niet goed doet. Werkt eerder wat frustrerend voor jezelf.

    Het grootste nadeel aan Your Shape voor mij persoonlijk was dat ik alsmaar door wilde spelen, nieuwe dingen uitproberen, achievements halen en de teller van het totaal aantal verbrande caloriën alsmaar verder naar rechts wilde laten gaan. Helaas lukt dat lichamelijk gewoon niet, na de 1e paar keren ben je doodop. Dit grootste nadeel is eigenlijk dus een groot compliment voor Your Shape. :)
     
  13. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  14. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Theme, maar ook nog 3 trainingen. Opzich wel leuk. Ik vind Uplay alleen beetje jammer, ze hadden het ook gewoon op de disc kunnen zetten natuurlijk.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het nadeel van ea active 2 is dat het voor alle drie de consoles is gemaakt en mss daardoor niet goed genoeg is afgestemd op kinect.

    Your shape is dus wel een compleet product om wat aan conditie te doen, af te vallen (doe ook nog wel gewone sport, maar daar heb ik niet altijd tijd voor) buik wat platter te krijgen en ook aan balans te werken (zoals met wii fit plus met bv yoga) en ook spieren sterker te maken?

    Bij die ea zie je ze ook gewichten gebruiken, lijkt me ook wel effectief, en het ziet er erg mooi uit, maar hij registeert je bewegingen dus niet goed/snel?
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het nadeel van ea active 2 is dat het voor alle drie de consoles is gemaakt en mss daardoor niet goed genoeg is afgestemd op kinect.

    Your shape is dus wel een compleet product om wat aan conditie te doen, af te vallen (doe ook nog wel gewone sport, maar daar heb ik niet altijd tijd voor) buik wat platter te krijgen en ook aan balans te werken (zoals met wii fit plus met bv yoga) en ook spieren sterker te maken?

    Bij die ea zie je ze ook gewichten gebruiken, lijkt me ook wel effectief, en het ziet er erg mooi uit, maar hij registeert je bewegingen dus niet goed/snel?
     
  17. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Your Shape hoor je ook gewichten te gebruiken bij de Mens Health trainingen. En of het helpt om je doelen te behalen ligt aan jezelf. Your Shape reikt je in ieder geval de mogelijkheid aan. Hoe je daarmee omgaat is aan jezelf. :9
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo time!


    [​IMG]
    [​IMG]
    DanceEvolution(Demo)
    Bestandsgrootte: 857,8 MB

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoeveel dansgames hebben ze wel niet? 3 of 4 volgens mij, dat is 20% van het totale gameaanbod! :D
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen Dance Central en DanceEvolution toch? :+
     

Deel Deze Pagina