Ik krijg opeens de neiging om Kinect te halen maar ik weet nu al dat ik een grote fout ga maken, ik had hetzelfde met de wii maar ik kocht het ding ook meer door de nieuwe Zelda, ookal kwam hij uit op de Gamecube, maar ik heb de Wii haast nooit aangeraakt . Maar Dance Central ziet er wel enorm leuk uit erg fun en ik was van plan toch een keer een Xbox 360 Slim te halen omdat ik nu al te weinig schijfruimte ga krijgen door al de Rock Band DLC(30GB over) uiteindelijk word dat straks veel minder omdat ik toch meer liedjes ga downloaden etc, misschien dat ik toch een combo ga halen, de Slim 250GB + Kinect voor 350 euro of heb ik nou een fout idee?.
Volgens mij heb ik vanaf het begin al weer maanden geleden heeeel duidelijk gemaakt voor wie Kinect in eerste instantie is bedoeld en dat is niet voor onze F-side. http://www.gamecowboys.nl/xbox360/637 Het is wel zo dat plots de sfeer volkomen omslaat. Kinect is opeens reuze geweldig en Move is vrijwel volledig van de radar af, lijkt het wel. Ik ben zelf ook hardcore en daarom kom ik hier. En ik weet zeker dat ik me ga vermaken met Kinect. Anders dan wanneer ik Halo of Gears uit speel, zeker, maar vermaak is het absoluut.
Dat idee heb ik ook , Microsoft maakt er ook echt een big deal van en Sony laat het toch wat afweten in de marketing heb ik het idee. nu maar hopen dat er genoeg units verkocht worden om het een interessant platform te maken voor mijn favoriete developers zodat er wat meer games komen die me aanspreken.
Fardo, ik dacht dat je een Kinect Adventures topic ging aanmaken? Kinect Joy Ride Bestandsgrootte: 622 MB
Ik snap het niet zetten ze nou een volledige retail game, die volgende week voor vijf tientjes te koop is, gratis op XBL? Beetje faal denk ik?!
Krijg net een reclameblad op de mat van intertoys. Daar zit een 15%kortingsbon bij. Die kan je gebruiken voor Kinect. Dan betaal je geen 149,99 maar 134,99. Dus voor de liefhebbers.
Mmm bij jouw plaatje wel, op de site zelf is het niet echt duidelijk aangegeven. Dan hoef ik hem in ieder geval niet te download