Maar bij de wehkamp moet je hopen dat het op tijd binnen is. Bij de intertoys hoef je maar binnen te wandelen. Ff nagekekeken en het is 10 % korting met de bon. Dus 149,99 - 10% is 134,99 euro voor Kinect.
Kotaku heeft een uitgebreide Kinect-test gedaan. Ze hebben o.a. getest wat de Kinect doet met veel/weinig licht, vreemde kleding, voorbijlopende mensen en rare stemmen: Klik Kinect komt er aardig goed van af. Ik hoef hem nog steeds niet, totdat er misschien leuke spellen voor uitkomen.
De MM (Hengelo) is helemaal klaar voor de strijd Wii , PS3 Move en Kinect. Ze hebben voor de zoveelste keer de gameafdeling helemaal op de kop gezet en nu hangen 3 40" tv's netjes naast elkaar.
Ik kan het niet laten, als Xbox addict moet ik dit gewoon hebben Zojuist gepreordered: Kinect, Dance Central, en Kinect Sports. Lijkt me echt super met de kids !\o/
Ik vond deze op youtube : http://www.youtube.com/watch?v=L7Jg_2Ihk9g&feature=player_embedded echt grappig
Damn, dit ziet er gewoon heel vet uit. Ten eerste omdat het echt vet is om met vrienden te doen en daarbij komt dat het gewoon een volgende stap is. Gamen met je lichaam, en op een heel ander niveau als de Eye Toy ofzo. Is alleen een beetje jammer dat het zo duur is, mijn Router ook vervangen moet worden om weer op live te komen, mijn kamer denk ik te klein is en je het nogal goed hoort als ik ga rennen op de eerste verdieping. En toch zit ik te twijfelen
Denk je serieus dat MS de prijs van Kinect na een jaar gaat verlagen? Aangezien ik gevoellig voor een hype ben zal ik deze in de nabije toekomst ook aanschaffen *) Kinect sport en Your Shape: Fitness Evolved lijken me wel geschikt. Ik ben blij dat de prijs van de sofware iets lager ligt dan bij de normale games.
Zolang de Kinects de winkels uitvliegen zal M$ de prijs niet verlagen Op meerdere plekken in de VS is de Kinect nu al uitverkocht ! M$ wil dat de verkoop van Kinects rond de feestdagen (US) gigantische oplopen en dan kunnen alleen bereiken door ; 1. Productie verhogen. 2. De levering van Kinects buiten de US op een laag pitje zetten of de release verplaatsen naar 2011.
was van de week in de bart smit en ze konden mij die 10% korting niet geven op de kinect pakketten. Online werkte het ook niet zeiden ze tegen mij. Aangezien t weinig uitmaakte waar ik daarna bestelde(wehkamp te duur ivm verzendkosten) dacht ik vandaag, ik kan t natuurlijk ook via internet reserveren en dan in een bart smit afhalen. DAT kan dus niet, ze leveren t altijd (voor slechts 2 euro) af op een adres naar keuze. MAAR.. ik kreeg wel 35 euro korting, en dat kreeg ik ook alleen bij t grote pakket.. dus meteen besteld...
Heb denk ik een klein probleempje: Ik heb een 360 Arcade, en zoals vele wel weten, heeft deze niet veel geheugen. Nu wil ik Kinect gaan kopen, maar heb ergens gelezen dat je dan 190 MB geheugen nodig hebt op je 360. Mijn probleem is nu dat ik nog maar 163 MB heb. Ik kan dus niet updaten op mijn 360 zelf, maar als ik nu een usb stickie aansluit, kan ik dan de update daarop installeren? Alvast bedankt voor de antwoorden!