1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu waarschijnlijk 1 krijgen.
    Maar euh gewoon effe om te checken, je kan hem toch afspelen op een oude xbox vn 120gig ? Het zal wel, maar gewoon nog effe controleren.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja hoor, dat kan. Ik gebruik em zelfs op een oude Core. ;)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zie Kinect nu al voorbij komen met prijzen van 85 euro. Komt er binnenkort een nieuw model dat ze alles naar beneden gooien of wat is er aan de hand met die dingen?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ze simpelweg meer van die dingen willen verkopen. ;) Ik heb iig niks gehoord over een nieuw model; zelfs geen geruchten.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, kinect blijft maar bij mij vriezen. Zojuist weer een spel van Kinect Adventures gedaan en midden in het spel reageert Kinect helemaal niet meer... dit al meerdere keren deze week gehad...

    Heb hem net 2 weken :mad:
     
  6. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik ben ook over de streep. Had van mezelf nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden. Maar zondags ff bij vriend gedaan en was meteen over. Ondanks dat ik het maar niks vond, ben ik na het spellen toch tot de conclusie gekomen dat het zeker wel leuk is voor erbij.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mij lijkt het ook leuk. Alleen mijn kamer is in de breedte ingericht. Een kamer van 3m bij 6,5m.

    Hierdoor is de afstand van de TV tot mij 2-2,5m dus ben bang dat dat niet lukt.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk ook niet dat er snel een Kinect Slim uit zal komen. Alle mogelijke verbeterpunten zitten volgens mij in de software.

    Die prijsdalingen zijn gewoon een opwarmertje voor de prijzenslag die we na de zomer en richting de kerst gaan krijgen
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]RSh8Voanp3c[/yt]
    KinectFusion takes live depth data from a moving Kinect sensor and in real-time creates high-quality 3D models. The possibilities are huge – you can scan a whole room and its contents within seconds and as you move around, and objects are revealed they are fused into a single 3D model. My mind is immediately thinking of applications in architecture, gaming and augmented reality.

    I’ll have more on this soon, but for now, check out the video and pick up your jaw at the end. The part where the sensor picks up the Dell monitor logo, geeky as it is, showed how accurate this is and the simulated objects in real time at around 3:50 in the video is amazing. It's not just me who thinks so...check the commentary on Twitter.

    http://blogs.technet.com/b/next/arc...rch-shows-kinectfusion-it-s-jaw-dropping.aspx
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik Kinect wil halen of niet. Sinds een paar jaar heb ik een Wii. De eerste week dat ik die had speelde ik non-stop want vond het hartstikke leuk. (en dan eigenlijk alleen Wii Sports, die er standaard al bij zat)

    Later ook Mario Kart veel gespeeld, maar nu speel ik al een hele lange tijd niet meer op de Wii. Ik zou Kinect wel graag willen omdat het mij leuk lijkt om gewoon zonder controller te spelen, dit lijkt mij een nieuwe ervaring ten opzichte van de Wii. Alleen een aantal dingen:

    1. Het game-aanbod vind ik echt maar heel beperkt. :\ Kinect Sports, Kinect Adventures, het ziet er allemaal niet zo leuk en uitgebreid uit als bijvoorbeeld Wii Sports naar mijn mening. Child Of Eden lijkt me wel heel leuk trouwens. Ben ik te pessimistisch of...?

    2. Nauwkeurigheid: bij de Wii ergerde ik me er nog wel eens als ik een beweging maakte die niet of verkeerd werd opgepikt door de sensor. Als ik video's zo kijk lijkt het bij de Kinect alleen maar erger. Wat zijn jullie bevindingen? (en dan het liefst in vergelijking met de Wii)

    3. Lag, is deze merkbaar? Hoe groot is de lag ongeveer? Oude previews wekken de suggestie dat ze best wel merkbaar is maar is dit inmiddels al gefixt, bij de release of na updates?

    4. Houdbaarheid, hoe lang blijft het leuk? Zelf ben ik bang dat ik, net als bij de Wii, er na een weekje of evt. maand al na uitgekeken ben. Vooral aangezien de games me eigenlijk niet dusver aanspreken dat ik er lang mee bezig blijf.

    5. De prijs. Ik las dat de adviesprijs verlaagt was naar 99 euro en een tijdje terug zie je dan ook allemaal winkels die het opeens voor een lage prijs verkopen. Inmiddels is de goedkoopste Kinect 111 euro, maar dan wel inclusief Kinect Adventures. Hoe zit dit nou? Iemand enig idee of er binnen kort een prijsverlaging komt?

    6. In de woonkamer heb ik nog een oud-Xbox 360 model staan. Ik weet dat Microsoft heeft gezegd dat Kinect daar ook op werkt, maar ik las ook dingen over 360's die kort daarna kapot gaan. Komt dit door Kinect of zijn dit weer geruchten die nergens op gebaseerd zijn?

    7. Wij 'Nederlanders' kunnen wel gewoon voice commands geven in het Engels?

    Het zijn nogal veel vragen, ik weet het, maar ik gooi liever niet 100+ euro weg aan iets waar ik toch niks mee zal doen. Misschien is het ook meer dat ik het gewoon wil hebben uit nieuwsgierigheid, maar desondanks zou ik het waarderen als iemand mijn vragen kan beantwoorden, zodat mocht de Kinect ooit ergens goedkoop verkrijgbaar zijn, ik dan een veel beter beeld van dit product heb. Bedankt alvast. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Het is vast al super vaak langsgekomen, maar toch vraag ik het nog een keer! Ik ga op kamers en heb een ruimte van ongeveer 2,5x2,5 over voor mijn tv. Is dit voldoende voor een fijne kinect ervaring? Ik heb het laatst bij een vriend gespeeld en ik ben om ;).
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Aka, Ik zou wachten als ik jou was met het kopen van Kinect. ;)

    Nee niet echt aan te raden ivm naar voor/achter en links/rechts bewegen en armen zwaaien.
     
  15. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is het een beetje nuttig ;).
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt! :thumbs:

    Ik denk dat ik nog even wacht tot er wat meer games voor gaan verschijnen die mij meer aanspreken, tenzij ik Kinect opeens voor een klein prijsje ergens kan vinden. :) Nogmaals bedankt voor de moeite!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Intergratie met windows phone en windows 8

    [yt]fZuqi8IzTYY[/yt]
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kan je de Kinect ook gewoon op een Xbox Elite aansluiten? Of heb je hier nog enige hardware voor nodig?
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Adapterje voor stroom, that's it. ;)

    Bij de losse Kinect word deze meegeleverd.
    Bij de Kinects die uit een console pakket komen, niet. :)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aaaah okee, nu snap ik hem Grave ;). Dan ga ik daar even naar zoeken of dat ook verkrijgbaar is.
     

Deel Deze Pagina