Ik denk zelf ook dat voor de volgende Nextgen consoles verplicht een internetconnectie moet hebben , vanwege cloud en andere features
Trailer Dance Central [yt]sekX8_pjNic[/yt] +tracklist: En gewoon omdat het lachen is om andere mensen te zien dansen [yt]1IbScGO0PXg[/yt] [yt]-9etz05BKJU[/yt]
Moet zeggen, dat filmpje hier op de vorige pagina van Harry Potter. Dat dit er echt al zeer goed uit ziet. Ik ben nu wel geen Harry Potter fan maar als ze dit zowat met andere games ook gaan doen. bv. shooters. zoals (ik kan nu net niet op de naam komen) maar dat was zo'n shooter waar je niet de heletijd moest schieten (zoals bv. call of duty, enz...) daar moest je rondlopen/rijden en af en toe iets laten ontploffen en dan van op afstand schieten of snipen. Dat zou toch een mogelijke hardcore game zijn. En dan nog wat doenbaar ook want als je zoals bv. nu de nieuwe MOH bekijkt zal je snel moe zijn want je moet bijna constant schieten, voor sommige is dat natuurlijk leuk, voor andere dan weer niet... Nu ja we zullen de games wel zien aankopen volgend jaar
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-15-kinects-sitting-down-woes-finally-over latere spellen kan je dus wel zitten
<kuch> huidige spellen ook <kuch> volgens mij (maar voor de meeste games moet je je hele lichaam gebruiken)
wtf....had deze nog niet gezien....dit is toch geen gamen? Hij rammelt maar wat met zijn hand, komt geen skill bij kijken en verder compleet on rails.
Ho, je kan wel je best gaan doen om op alles te haten wat Kinect is, maar dat is natuurlijk een onzin argument. Wat wil je dan dat ie doet om de spreuken uit te voeren? Stukje tapdansen?
in post 85 haat ik helemaal niet maar ik had iets van mikken oid verwacht, het is nu gewoon: - mannetje in beeld - random hand schudden - Harry P onrailt verder
Haha, nee inderdaad. Door die link te posten is er geen directe haat. Die Harry Potter gameplay is ook gewoon maar van een extra challenge modus. De main game is niet met Kinect te spelen. Ik zou het dus niet als directe maatstaaf gebruiken voor wat Kinect met dit soort games kan. Voor wat het is vind ik het er leuk uitzien, en het lijkt goed te werken. Waar blijft die toverstok peripheral?
harry potter is ook niet echt bepaald een game waar je veelmoet doen.... schieten met een stafje thats it.. dus op controller zou het ook niet leuk zijn
http://www.nypost.com/p/news/business/microsoft_move_3gVmAyryJuD6px1dV7LeDP?CMP=OTC-rss&FEEDNAME= Ergens gelezen dat Sony 'maar' €750.000 aan de launch van Move had gespendeerd. edit: Oh, die 750k van Sony was blijkbaar alleen voor de UK launch. Maar toch! Wat een verschil. Ben benieuwd naar de ads. Eens zien hoeveel ze lijken op Wii reclames.
ik vind mircrosoft altijd erg zwak met adverteren! Ik blijf er bij dat het niet goed zal gaan!/komen... (dat wil niet zeggen dat ik het product niet zal kopen!)
Kinect was vandaag te zien bij Oprah op de TV in de USA, volgens mij is dat toch wel de doelgroep (huisvrouwen met kinders)
[yt]Cpxj8PFkKKE[/yt] http://www.bbcfocusmagazine.com/blog/kinect-xbox-360-project-natal-tested Edit: Oh shit :') [yt]dIi8oxaEAR0[/yt] en Kinect gaat als een tierelier verkopen.
die knuffel had ik ook al gezien in een speelgoed boekje bij kinectimals Hopelijk kunnen we binnenkort wat titels van kinect pre-orderen/kopen bij gamehubs...