Twijfel eraan lego marvel te halen of lego de hobbit... welke vinden jullie de btere? of zijn ze allebei niks?
Eerder andersom: allebei erg leuk. Zou de vraag simpelweg af laten hangen welke franchise je als de leukste ziet.
Na Lego The Movie, nu ook maar aan Marvel met de kids begonnen. Is geen woord over gelogen. Tof spel!
Alsjeblieft. Gebruik in godsnaam eens een keer Google. Iedere keer weer met je simpele vragen. Mijn god. Zoek een gameplay filmpje op en trek je eigen conclusie voor de verandering.
Donkere humor maakt het ook leuk voor volwassenen. Heb erg genoten van deze game (eigenlijk nog steeds) en is zeker een aanrader. Is wel rete makkelijk, maar zoveel Marvel figuren maakt meer dan goed!
na joh. laat hem lekker die vragen stellen. Daar is het toch een forum voor. Om antwoord te geven op je vragen. Ik vind zelf Lego Marvel de leukste van de twee, maar dat komt omdat ik de Hobbit erg veel op Lego Lord of the Rings vind lijken. Marvel voelde in dat opzicht een stuk verfrissender aan. Ik ben zelf 22 en speel met veel plezier Lego games tussendoor. Ik weet ook dat meer mensen van deze leeftijd dit doen. Je moet er zelf natuurlijk wel voor open staan. Persoonlijk zou ik ze zeker aanraden. Probeer desnoods een demo. Op zowel xbox one en xbox 360 staan van Lego Marvel en van Lego Hobbit demo's
Ik vind Lego Marvel helemaal goed,... gewoon leuk voor af en toe tussendoor. Als je wil kun je er uren zoet mee zijn. De game is erg uitgebreid.
Dit en ik ga hem dan ook nog wel een keertje aanschaffen. Helaas vind ik alleen de prijs nog veel te hoog, of hij moet al ergens voor rond de 30 euro in Nederland te krijgen zijn. Dan haal ik hem direct!
Het vliegen vond ik vooral drama, heb alle bricks gehaald, maar veelvuldig uitdagingen opnieuw moeten doen vanwege die controls. Ook veel glitches en bugs tegen gekomen (vooral objecten of personages die niet verschijnen). Uiteindelijk overwin de fun het echter van de frustratie
Vliegen idd een drama. En de fun factor wint daar zeker van. Alleen zijn sommige trails erg lastig door die controls.
moet zeggen dat ik geen problemen had van de controls. Heb de game tevens 100% uitgespeeld met veel plezier
Vliegen in een race was idd kut...wie dat bedacht heeft. Zo tegen je natuurlijke manier van gamen in...zelfde als die remote control autootje op dat dak....aagrrgg, daar heb ik lopen vloeken zeg!
Vond die met de ziplinens op het dak ook kut. Hoe vaak ik gewoon goed spring en hij de ziplijn niet pakte