net met lego marvel begonnen.. tering wat een heerlijke game is het toch, wat zijn lego games toch leuk
Zeker als het genre ook nog leuk is. En wat dat betreft doen ze dat heel goed met die Lego games. Star Wars, Lord of the Rings/Hobbit, Marvel vind ik allemaal leuk. Indiana Jones vond ik minder.
geweldige game lego marvel, echt n game voor alle leeftijden.. En vind t ook 1 van de beste marvel games ook, lego en marvel gaan echt perfect hand in hand hier... De marvel karakters zijn echt leuk in lego styl gemaakt... ook de wereld waar je vrij in kan lopen is erg leuk, grand theft lego haha... leuke game
Vind het zeker niet de beste Marvel game. Puur omdat in andere games de figuren er beter en echter uit zien.
Batman 3 Beyond Gotham gehaald, echt weer een toppertje in mijn ogen. Verhaal is wel grappig, de characters zijn leuk maar bovendien is de humor weer top!
Zojuist LEGO Batman 3: Beyond Gotham op honderd procent gehaald, inclusief alle achievements. Zojuist ook de drie DLC verhaallijnen gekocht, morgen eens aan beginnen.
Ik zal m'n bevindingen later eens posten [Edit] Vandaag de 75th Anniversary (uit)gespeeld. Helaas een aanfluiting. Het level bestaat uit één klein gebied die je binnen tien minuten kunt voltooien, waarbij ik ook al vijf van de tien minikits had meegepakt en Adam West had bevrijd. Inspiratieloos en zonde van het geld.
Pff, wanneer komt The Hobbit nou eens compleet naar de Xbox One? Damn, wil die game graag spelen, maar voor de 360 is die niet compleet en bovendien mij nog te duur bij de meeste shops.