1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Ik hoop toch niet dat ze het level based maken. Ik wil een open-world action rpg Lego LOTR. :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Zelf nog niet gekeken, maar:
    Er zijn iig towns. :+ Telt dat als open world?
    Volledig open zal het sowieso niet worden, dat is gewoon niet de Lego stijl. :p Op zijn meest wordt het zoals Lego Batman 2; grote open hub wereld, maar het verhaal gewoon levels.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat heb ik weer lang zitten klooien in het level waar je 1 miljoen studs moet halen. :+ En waarom? Ik had niet door dat een paaltje geen paaltje was, maar een pomp waar ik op moest staan. 8)

1 ding wat me letterlijk een uur heeft opgehouden. Daardoor degradeer ik dit level tot de minst leuke 1 miljoen studs level ooit! :cool:
    Haha, nee, maar ik vond het sowieso al wat minder. Niet genoeg gerinkel achter elkaar, weer te veel gewissel tussen pakken.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat is zo erg met die bonuslevels, ik heb heel vaak dat ik dan ook precies 1 dingetje over het hoofd zie waardoor je het level niet uit kan spelen. ;)

Vanavond ook begonnen aan Batman 2, weer even wennen aan die suits inderdaad. Ik vind die lego spellen in het begin ook altijd even 'lastig' om uit te zoeken wie nou wat precies kan doen. Voor de rest ziet het er goed uit, vernieuwend. :)

5. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels heeft Batman dan? Dat is het enige lego spel wat ik nog niet heb. Ben nu bezig met Pirates of the carebian, is wel een stuk lastiger dan harry potter, maar dat kan ook aan mij liggen. Loop best vaak vast, omdat ik iets over het hoofd zie en de films ook niet ken dus ook niet alles snap.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Batman 2 heeft 15 levels.

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die levels zijn nog aardig lang ook, komt ook wel door die irritant lange filmpjes tussendoor. Ze hebben trouwens wel lief voor me gedaan door die opslapunten te plaatsen in die levels. :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat vind jij van de stemmen tot nu toe?

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, wel begrijpelijk. Het verhaal is nogal uitgebreid (en niet bekend zoals bijv. HP) dus dan is het ergens wel handig. Maar het mist nu wel die speciale Lego charme en humor zoals we gewend zijn.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    15 lange levels inderdaad, en natuurlijk ook nog de 'open wereld' hub....daar valt ook verdomd veel te doen!
    Dit lijkt mij de grootste Lego game tot nu toe te zijn....

Stemmen vind ik verrassend goed gedaan.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld (lees: story) en ik zit niet eens op 20%. 8)
    Dus we gaan maar lekker in de stad rondrennen, inderdaad een grote wereld. Raak alleen steeds een beetje gefrustreerd als ik na 20x te hebben geklommen, precies op het allerlaatste stukje eraf val. Kun je gelijk weer helemaal overnieuw beginnen. :mad:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik bedenk me nu dat dit eigenlijk pas de eerste keer is dat ik het volledig zonder guide doe. 8) Normaal gesproken negeerde ik al die ingame mogelijkheden om bricks, minikits etc te vinden en nam er een guide bij. Niet dat er uiteindelijk veel verschil is (internethulp vs ingame hulp), maar dit voelt natuurlijk wel wat beter aan. :+
    Wel irritant dat de game minstens 1 keer per dag vast loopt.

De helikopterraces waren nog het meest irritant om te vinden. Die werden niet fatsoenlijk met een pijltje aangegeven. Pas als je er behoorlijk dicht bij in de buurt was, wat met die grote stad natuurlijk een vrij kleine kans is.
    En sommige voertuigen weigerden gewoon te spawnen; zit je gewoon een half uur op de goede locatie te zoeken, plopt ie opeens uit het niets tevoorschijn. Tsja, het blijft een Lego game he... :p

(nog een paar story levels in free play doen en de volgende Lego game staat ook weer op 1000 (G), yay \o/)

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is bij mij nog geen een keer vastgelopen, maar ik heb ook die races nog niet gedaan.
    Welke characters zijn eigenlijk het makkelijkste om te kopen, om de meeste suits te ontlopen?

IJs: Superman
    Kracht: Cyborg/Wonderwoman
    IJzeren dingen: ?
    Glas: Die ene Bat.
    Electric: Cyborg?

Gouden dingen: Superman/Cyborg (laser)
    Paarse dingen: Lex Luther
    Groene dingen: Green Lantern

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Superman kun je voor veel dingen gebruiken, ook kracht.

Ijzeren dingen kun je alleen opblazen buiten Batman's speciale pak met Penguin.

Electrische dingen kun je ALTIJD laden met Joker, hij hoeft daarvoor niet eerst 'opgeladen' te zijn zoals Batman's speciale pak.

Die gekleurde derrie kun je naast Robin's pak ook laten wegspuiten door Aquaman (handiger IMO).

Glas kan ook met Black Canary.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb erge zin in Lego - Lord of the Rings. Ik ga die zeker halen en uitspelen i.t.t. eerdere ervaringen met de Lego games.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke thanks. Ik word af en toe een beetje gek van die suits. ;)
    Aquaman zit zeker ergens verstopt in die poorten?

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.

Oh, en Cyborg kan ook magnetische dingen doen.

Enige pak dat je eigenlijk niet op een andere manier kan invullen is de balvorm van het Acrobatenpak van Robin. Dev rest kun je altijd oplossen met een ander figuur.

Erg makkelijkijk in de open wereld, zodat je niet op elk dak op zoek hoeft te gaan naar het pak van Batman of Robin en het hele gebouw te beklimmen.

Ik zou na de eerste keer uitspelen voor de Red Bricks gaan; daarmee unlock je leuke cheats (multiplyer, onsterfelijkheid, gold brick zoeker etc etc).

Dan is de freeplay een makkie en ben je zo klaar.

Ik heb de game gister op 1000/1000 uitgespeelt.
    Leukste Lego game tot nu toe IMO!!

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik ben nu de lego games bij mekaar aan het sprokkelen. Als het goed is heb ik binnenkort:

Harry Potter Years 1 t/m 4
    Lego Indiana Jones 1
    Lego Batman 1
    Lego Star Wars 2

Nu weet ik welke ik nog meer moet hebben om de collectie op de Xbox360 compleet te hebben maar geld Bionicle ook als Lego game? Het is wel van lego maar goed..twijfel een beetje.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bionicle niet en die schijnt redel;ijk beroerd te zijn, maar misschien moet je voor de zekerheid even een review raadplegen.

Volgens mij begon het allemaal bij Star Wars op de originele Xbox.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tnx zal het eens checken!

Deel Deze Pagina